Gå til innhold

Se: Fool me once på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble egentlig skuffet pga høye forventninger siden de andre Harlan C seriene har vært kjempebra. Denne var helt grei, midt på treet.

Anonymkode: 68623...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Totalt bortkasta tid! 

Anonymkode: 54efa...898

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var helt ok, selv om HUN aldri kan bli noen annen en Ab Fab-damen på fylla hele tiden. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
«Stay Close» var også utrolig spennende, men hadde en sterk følelse på hvem som gjorde hva der, så har sikkert lest boken som den serien er basert på en gang i tiden. 
 

Det som er så rart med krimbøker og serier er at man blir totalt oppslukt i det man ser den eller leser boken og så glemmes detaljene kjapt eller man blander med andre bøker/serier.. 

eller kanskje det bare er meg.. 

Endret av Pastpresent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde se på den i går, virka litt teit for meg blir det bedre etter første episode? 

Anonymkode: 8840b...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt også og lurte på hvorfor hun har fylt leppene sine.

Hun har ikke botox så det hadde vært fint at hun var naturlig 

Anonymkode: ccd2e...947

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg satt også og lurte på hvorfor hun har fylt leppene sine.

Hun har ikke botox så det hadde vært fint at hun var naturlig 

Anonymkode: ccd2e...947

Ja det var faktisk forstyrrende, mistet totalt troverdighet at hun skulle være soldat i krigen med sånne lepper. Tviler på at militærdamene prioriterer fillers 

Anonymkode: 371e0...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Samme her. Jeg skjønte ikke hvorfor hun drev og etterforsket intenst og egentlig visste hvem som drepte søsteren og mannen. Mye skurret som da hun leverte inn en kule for at han kompisen skulle teste den, men da skulle hun vel ha drept mannen allerede? Så hvorfor sjekke ETTER hun hadde drept mannen om det var han som hadde gjort det? 

Synes uansett serien var bra, til tross for mange løse tråder😅

 

Anonymkode: 6344b...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja det var faktisk forstyrrende, mistet totalt troverdighet at hun skulle være soldat i krigen med sånne lepper. Tviler på at militærdamene prioriterer fillers 

Anonymkode: 371e0...492

Hun spiller deilig dame i andre serier, bl.a serien "Blakk" eller "Brassic" som har gått på NRK, som forøvrig er en bra serie som er blanding mellom komedie og sosialrealisme.

Anonymkode: ccd2e...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han Shane, militærkompisen, han drev jo og lusket på henne, ringte henne hjemme fra hennes egen stue osv.

Og Lily, fikk hun barn med ham? Han sitter jo der sammen med henne rett etter fødselen?

 

Anonymkode: 588f2...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle seriene basert på Cobens bøker og hadde gledet meg til denne. Jeg synes den var skikkelig kjedelig, langtekkelig og forvirrende. Vil absolutt ikke anbefale den.

Anonymkode: cc2b3...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 9.49):

Jeg prøvde se på den i går, virka litt teit for meg blir det bedre etter første episode? 

Anonymkode: 8840b...eb0

Nei. 

Anonymkode: cc2b3...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den i starten, men så ble den bare teit. Det virket som de bare fant på ting for å ikke avsløre alt for tidlig. Som med den ukjente sønnen til søsteren, bare for å gjøre søsteren litt mer mystisk. 

Anonymkode: 1175e...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett serien og følte at den var litt for godt unna boka til å være en innertier.

Og boka foregår vel handlingen i USA og ikke England så vidt jeg husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2024 den 22.18):
  Vis skjult innhold

Samme her. Jeg skjønte ikke hvorfor hun drev og etterforsket intenst og egentlig visste hvem som drepte søsteren og mannen. Mye skurret som da hun leverte inn en kule for at han kompisen skulle teste den, men da skulle hun vel ha drept mannen allerede? Så hvorfor sjekke ETTER hun hadde drept mannen om det var han som hadde gjort det? 

Synes uansett serien var bra, til tross for mange løse tråder😅

 

Anonymkode: 6344b...b09

Så serien ferdig i går, og jeg skjønte heller ikke denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Violetta skrev (På 13.1.2024 den 18.25):

Jeg har sett tre episoder, og får litt inntrykk av at den er laget for å tilfredsstille mange behov. Veldig pen dame, krigsveteraner, action, yrkesaktiv kvinne med barn, osv... 

Den vil for mye, men blir for urealistisk. Jeg ser den ikke ferdig. 

Fikk samme følelse. Det ble rett og slett litt for mye som ikke hang på greip. Kanskje ble det redegjort for i boka, men var litt for mye som ble for fjernt og uavklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde høye forventinger til serien etter alle anbefalinger, men syntes den var overraskende dårlig. Var som en parodi på en spenningsserie. Gadd ikke se de siste episodene og googlet heller slutten, angret ikke på det. 

Anonymkode: dd863...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...