Gå til innhold

Se: Fool me once på Netflix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett ferdig: Fool me once på Netflix og syntes den var veldig bra. Anbefales 🙂

Anonymkode: d3b74...647

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig! Likte den jeg og🙂

Anonymkode: 4f601...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ganske bra. De seriene som er laget av bøkene til Harlan Coben pleier å være ok. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker. Googlet den og fikk slutten spoilet umiddelbart 😛 

Anonymkode: 5e642...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den forsåvidt godt også, men:

Spoiler

Hvorfor løp hun rundt og "etterforsket" når hun visste at mannen drepte søsteren og at hun selv drepte mannen? Føler hele premisset for historien falt litt igjennom der... Hun fant jo ut litt av barndommen hans osv., men det visste hun jo ikke noe om på forhånd, så hva motiverte henne til å etterforske i det hele tatt? Det at hun sa ham på kameraet, kunne hun jo fått en forklaring på ved å konfrontere barnevakten mye tidligere. Og hvorfor virket han militærkompisen så mistenkelig? Han satte blant annet "tracker" på bilen hennes, men det ble aldri forklart noe nærmere hvorfor han gjorde det? 

 

Anonymkode: fedc7...329

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Pokker. Googlet den og fikk slutten spoilet umiddelbart 😛 

Anonymkode: 5e642...e4d

Hehe ups..

Anonymkode: d3b74...647

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Likte den forsåvidt godt også, men:

  Skjul innhold

 

 

Anonymkode: fedc7...329

Dette irriterte meg og. Serien var bra, og jeg ble hektet, men disse tingene var irriterende. Vi fikk aldri noe svar på dette. Hvem var den skyggen vi av og til så? Var jo lagt opp til at det kunne vært mannen, og han kompisen. 

Anonymkode: 3b458...ee5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare til episode 3. Jeg orket ikke mer, jeg tror jeg skal google slutten nå, for det gikk så tregt

Anonymkode: add36...89e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2024 at 12:10 AM, AnonymBruker said:

Likte den forsåvidt godt også, men:

  Reveal hidden contents

Hvorfor løp hun rundt og "etterforsket" når hun visste at mannen drepte søsteren og at hun selv drepte mannen? Føler hele premisset for historien falt litt igjennom der... Hun fant jo ut litt av barndommen hans osv., men det visste hun jo ikke noe om på forhånd, så hva motiverte henne til å etterforske i det hele tatt? Det at hun sa ham på kameraet, kunne hun jo fått en forklaring på ved å konfrontere barnevakten mye tidligere. Og hvorfor virket han militærkompisen så mistenkelig? Han satte blant annet "tracker" på bilen hennes, men det ble aldri forklart noe nærmere hvorfor han gjorde det? 

 

Anonymkode: fedc7...329

Kanskje hun ikke ville innse det eller noe?

Anonymkode: 8c9bc...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig bra!!

Anonymkode: dc810...c29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Kanskje hun ikke ville innse det eller noe?

Anonymkode: 8c9bc...386

Spoiler

Ja, "eller noe". Når det er SÅ uklart hvorfor hun gjør noe som faktisk utgjør hele handlingen i en serie, så tenker jeg at det i beste fall er dårlig kommunisert. I verste fall er det et utrolig dårlig plot. :P De kunne sikkert løst det OK ved å adressere det på en eller annen måte. At hun hadde fortrengt det og plutselig skjønte at det var sånn det hang sammen, for eksempel. Det hadde også vært litt rart, men i serien forteller hun det jo plutselig bare på slutten. Og da henger det ikke på greip.

 

Anonymkode: fedc7...329

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Ja, "eller noe". Når det er SÅ uklart hvorfor hun gjør noe som faktisk utgjør hele handlingen i en serie, så tenker jeg at det i beste fall er dårlig kommunisert. I verste fall er det et utrolig dårlig plot. :P De kunne sikkert løst det OK ved å adressere det på en eller annen måte. At hun hadde fortrengt det og plutselig skjønte at det var sånn det hang sammen, for eksempel. Det hadde også vært litt rart, men i serien forteller hun det jo plutselig bare på slutten. Og da henger det ikke på greip.

 

Anonymkode: fedc7...329

Spoiler

Var det ikke på grunn av den videoen på nanny-cam som gjorde at hun begynte å lure på om han kunne ha overlevd, og også at hun visste at han hadde drept søsteren, men ikke hvorfor? Hun visste vel heller ikke at han hadde drept de andre. Og at det var grunnen til at hun etterforsket saken..

 

Anonymkode: 32ecc...350

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Var det ikke på grunn av den videoen på nanny-cam som gjorde at hun begynte å lure på om han kunne ha overlevd, og også at hun visste at han hadde drept søsteren, men ikke hvorfor? Hun visste vel heller ikke at han hadde drept de andre. Og at det var grunnen til at hun etterforsket saken..

 

Anonymkode: 32ecc...350

Spoiler

Ja, mulig det var derfor. Jeg bare synes det var mange tråder som ble hengende litt i løse lufta. Det at hun så ham på kameraet fikk jo egentlig litt lite plass i serien. Jeg glemte ofte at det var sånn det startet, og fikk aldri inntrykk av at mannen faktisk var i live. Hun er for eksempel ikke redd for å være alene hjemme med datteren, sitter ved vinduene med alle gardiner åpne, går ut og sjekker når bilalarmen går osv. Om hun trodde at mannen faktisk var i live, så hadde hun kanskje vært mer skvetten? (Med unntak av situasjonen der datteren var i stua.) Hun gjør også noen veldig halvhjertede forsøk på å få tak i barnevakten, selv om hun sprayet henne med tåregass og stjal minnekortet. Nei, jeg vet ikke. Jeg bare følte at det var mye som var «ullent» og underkommunisert. Men spennende serie, for all del.

 

Anonymkode: fedc7...329

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett tre episoder, og får litt inntrykk av at den er laget for å tilfredsstille mange behov. Veldig pen dame, krigsveteraner, action, yrkesaktiv kvinne med barn, osv... 

Den vil for mye, men blir for urealistisk. Jeg ser den ikke ferdig. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stay close er en annen av ham og virker og bra

 

Jeg kom ikke helt over de fyllte leppene hennes, litt homer simpson munn 😅

Anonymkode: 16aee...2d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Stay close er en annen av ham og virker og bra

 

Jeg kom ikke helt over de fyllte leppene hennes, litt homer simpson munn 😅

Anonymkode: 16aee...2d3

Begynte og se på Stay close og kommet til 2.episode og virker både spennende og bra. Skal se videre 🙂

Anonymkode: d3b74...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig Stay Close og var bra den med overaskende slutt.

Anonymkode: d3b74...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/11/2024 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Pokker. Googlet den og fikk slutten spoilet umiddelbart 😛 

Anonymkode: 5e642...e4d

 

On 1/11/2024 at 12:36 AM, AnonymBruker said:

Hehe ups..

Anonymkode: d3b74...647

Nå har jeg sett serien ferdig, og det ordnet seg egentlig på den måten at det jeg så på google hele veien ikke så ut til å kunne stemme. Netopp av grunner andre har påpekt her tidligere. Følte også at det falt sammen på slutten. 

Anonymkode: 5e642...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...