AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Hei! Idag fikk jeg positivt eggløsningstest. Har ikke testet tidligere og har begynt med el-tester nylig. Vi hadde s** før jobb igår. Rundt 08.00. Nå er jeg selvfølgelig vekkreist med jobb i 2 dager! Dvs at vi ikke kan ha sex igjen før natt til den 13ende. Ca 3 dager. Er løpet da kjørt denne mnden? Så typisk at jeg får en positiv test nå 😩 hilsen frustrert prøver. Anonymkode: 33f49...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Sperm kan leve 1-5 dager inni deg..men du kan også få eggløsning 1-3 dager etter positive test. Så kjør en gang til når han kommer hjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar Ta en kollega. Anonymkode: 8ae16...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2024 den 11.41): Hei! Idag fikk jeg positivt eggløsningstest. Har ikke testet tidligere og har begynt med el-tester nylig. Vi hadde s** før jobb igår. Rundt 08.00. Nå er jeg selvfølgelig vekkreist med jobb i 2 dager! Dvs at vi ikke kan ha sex igjen før natt til den 13ende. Ca 3 dager. Er løpet da kjørt denne mnden? Så typisk at jeg får en positiv test nå 😩 hilsen frustrert prøver. Anonymkode: 33f49...871 Dug han og spytt det i ett urin glass. Ta det med og sprøyt det vaginalt med en sprøyte helst dagen før eggløsning eller samme dag. Ikke ta testen m morgen urin. Men 4 timer etter morgen urin. Anonymkode: 90000...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dug han og spytt det i ett urin glass. Ta det med og sprøyt det vaginalt med en sprøyte helst dagen før eggløsning eller samme dag. Ikke ta testen m morgen urin. Men 4 timer etter morgen urin. Anonymkode: 90000...a4c Ja for dette ødlegge ikke spermen 🤦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Mange har blitt gravid på den måten Anonymkode: 90000...a4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ttcnummer2 Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dug han og spytt det i ett urin glass. Ta det med og sprøyt det vaginalt med en sprøyte helst dagen før eggløsning eller samme dag. Ikke ta testen m morgen urin. Men 4 timer etter morgen urin. Anonymkode: 90000...a4c Da er det bedre å bare få han til å runke oppi en kopp.. Spytt kan ødelegge sæden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå