AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Del Skrevet 10. januar Når vil en graviditetstest med en følsomhet på 25 ml slå ut svakt, må man ha produsert 25 ml eller kan man kun være på 15 ml eks? Anonymkode: b5e0c...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Del Skrevet 10. januar Minimum 25 (-50) ul hcg.. som regel fra første forventet mensdag (ikm) Anonymkode: 56476...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Minimum 25 (-50) ul hcg.. som regel fra første forventet mensdag (ikm) Anonymkode: 56476...2d4 Ok, sa det at jeg har svak positiv nå vil si at jeg har minimum 25ml? Anonymkode: b5e0c...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ok, sa det at jeg har svak positiv nå vil si at jeg har minimum 25ml? Anonymkode: b5e0c...be4 Måleenheten er u/l når det er snakk om hcg, men i teorien ja, da har man minimum 25ul hcg Anonymkode: 56476...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Måleenheten er u/l når det er snakk om hcg, men i teorien ja, da har man minimum 25ul hcg Anonymkode: 56476...2d4 Ja såg i ettertid at jeg har skrevet ml, går litt fort her på morgenen. Ok takk for svar. Anonymkode: b5e0c...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Del Skrevet 10. januar Jeg vil si nei. 25 gir sikkert en tydelig strek, men jeg har fått svake positive og blodprøve var vist 6 i hcg.. Anonymkode: a8b36...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Del Skrevet 10. januar Har hatt hcg på 16 på blodprøve, men strek på test, så den slår nok ut på mindre enn 25, ja. Anonymkode: 20167...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Del Skrevet 10. januar Kan nok slå ut før ja. Clearblue digital skal vel visstnok slå ut på 25 i hcg, men jeg har fått «gravid 1-2» med den med hcg på 14… tok blodprøve bare noen få timer etter den ble tatt Anonymkode: e89cf...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå