solmåneogstjerner Skrevet 4. februar 2024 #21 Del Skrevet 4. februar 2024 Johanna, ingen tvil. Det var neste navn på min liste, om jeg skulle få flere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #22 Del Skrevet 6. februar 2024 Hadde valgt Johanne med e. Et av de vakreste navnene jeg vet om. Med a til slutt blir det så tungt. Anonymkode: a16e9...2ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. februar 2024 #23 Del Skrevet 6. februar 2024 Johanna, uten tvil. Johanne er også fint. Stella høres ut som en hund eller en båt, og minner også om verbet å stelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2024 #24 Del Skrevet 6. februar 2024 Stella er et kjempefint hundenavn☺️ Anonymkode: 3b5c1...47b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 6. februar 2024 #25 Del Skrevet 6. februar 2024 Stella Johanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå