Gå til innhold

Hjelp med å tolke et tarotkort?

Anbefalte innlegg

Kanskje det betyr døden for singeltiden, er bare at det skjer en endring. Du burde trekke fler kort 

Anonymkode: d19d8...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 22.22):

Kanskje det betyr døden for singeltiden, er bare at det skjer en endring. Du burde trekke fler kort 

Anonymkode: d19d8...2d2

Ja kanskje det? Jeg trakk bare et kort gjennom nettsiden Min fremtid, mulig det uansett ikke blir riktig når man ikke trekker fysiske kort, og flere kort? Skal kjøpe meg en tarot-kortstokk, tror jeg😊 Driver du med tarot?

Anonymkode: f64e3...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja kanskje det? Jeg trakk bare et kort gjennom nettsiden Min fremtid, mulig det uansett ikke blir riktig når man ikke trekker fysiske kort, og flere kort? Skal kjøpe meg en tarot-kortstokk, tror jeg😊 Driver du med tarot?

Hvis du vil lære deg kort for å spå så anbefaler jeg Lenormand framfor Tarot. Jeg brukte Tarot i nesten 20 år, men da jeg oppdaget Lenormand så ble det så mye enklere, syns jeg. De gir mer presise svar enn Tarot og jeg får flere tilbakemeldinger på at ting stemmer enn det gjorde med Tarot. 

Anonymkode: 55546...8db

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis du vil lære deg kort for å spå så anbefaler jeg Lenormand framfor Tarot. Jeg brukte Tarot i nesten 20 år, men da jeg oppdaget Lenormand så ble det så mye enklere, syns jeg. De gir mer presise svar enn Tarot og jeg får flere tilbakemeldinger på at ting stemmer enn det gjorde med Tarot. 

Takk for tips, Lenormand har jeg ikke hørt om før, skal lese meg opp🙂 Hadde du villet prøve å trekke kort fra Lenormand for meg? Bare om du har lyst🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døden på fremtid og utfall, ville jeg sett på som noe som tar slutt. Jeg trekker aldri ET kort, nettopp fordi det er nyttig med flere kort for å få et større bilde. 

Døden kan også bety nye begynnelser, man da har man gjerne kort som f.eks begrenes ess, solen, verden, etc som støtter oppunder dette. Døden sammen med f.eks 3 sverd, ville definitivt vist et brudd. 

Anonymkode: 50221...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips, Lenormand har jeg ikke hørt om før, skal lese meg opp🙂 Hadde du villet prøve å trekke kort fra Lenormand for meg? Bare om du har lyst🙂

Ok. Da tok jeg en kjapp reading med 3 kort. Det tredje kortet viste ikke noe svar, så jeg trakk ett til for å belyse situasjonen.

Dette er hva jeg fikk opp: Det ser ut som enten drar i et lite selskap/fest eller om en av dere holder selskap/fest selv. Det er ikke noe voldsomt stort selskap. Vet ikke om det er noe som skjer på den festen, men du må velge hvilken retning du vil gå etter den festen, du må ta et valg. Og da ser det ut som du velger å avslutte. (Siste kortet jeg fikk opp er Coffin, som står for det samme som Death i Tarot) 

Nå spurte jeg bare "for anonymbruker 368 på KG" så jeg vet ingenting om deg eller daten din i det hele tatt, så ta det med en stor klype salt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ok. Da tok jeg en kjapp reading med 3 kort. Det tredje kortet viste ikke noe svar, så jeg trakk ett til for å belyse situasjonen.

Dette er hva jeg fikk opp: Det ser ut som enten drar i et lite selskap/fest eller om en av dere holder selskap/fest selv. Det er ikke noe voldsomt stort selskap. Vet ikke om det er noe som skjer på den festen, men du må velge hvilken retning du vil gå etter den festen, du må ta et valg. Og da ser det ut som du velger å avslutte. (Siste kortet jeg fikk opp er Coffin, som står for det samme som Death i Tarot) 

Nå spurte jeg bare "for anonymbruker 368 på KG" så jeg vet ingenting om deg eller daten din i det hele tatt, så ta det med en stor klype salt. 

Åjsann😯 Det er ingen fest vi skal ha eller skal i, som vi vet om på det nåværende tidspunkt, men dette var jo litt urovekkende. Pr nå føles forholdet veldig bra, det beste jeg har vært i noen gang. 
Vi får se da, jeg skal være obs på dette. Takk for lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...