AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Hei! Jeg verker etter å teste, i morgen er det 6 dager til ikm og noen tester påstår at de kan brukes så tidlig... Men jeg syns mange skriver så mye negativt om disse testene. Så det jeg lurer på da, er om noen faktisk har erfart at de slår ut så tidlig? Jeg er så lei av å bli skuffa hver måned,men ender oppe som testetøs hver gang allikevel 🙈 Anonymkode: 33b5f...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Ja, har testet positivt 8-9 dpo. Men jeg har veldig godt syn har jeg skjønt etter å ha sett mange bilder her på KG 😄 Anonymkode: b4417...2b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar For det første må man jo være 10å prosent på når eggløsningen var. 2 de fleste får ikke positive test før 10-14 pga det tar tid for egget og gå nedover.. feste seg og produsere nok hgc til at test slår ut. Så jeg ville ventet til iallefall 10 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Ja, jeg testet i dag med Lloyd test, er vel ca 8dpo, positiv.. Anonymkode: 0dffb...2df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Syntes at jeg kunne se noe 8 dpo, 9 dpo var det ingen tvil 🥰 Likevel, etter 8 måneders prøving og testing og skuffelser var det noe annerledes den syklusen jeg faktisk ble gravid. Følte på meg at testen kom til å bli positiv! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Tidlig-testene kan absolutt fungere de altså.. Jeg for min egen del har endt opp med å slutte å teste tidlig, for ble bare tyngre av å få Tidlig positiv test, for å så begynne å blø 2-3 dager etter ikm. Men det er smak og behag. Tryggest for rett svar er å vente til minst 10-12dpo. Anonymkode: 2feb0...61a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Gratulerer med positive tester 🩷 Jeg har mistet litt håpet her etter å ha følt flere ganger at jeg var gravid, uten å være det. SA'er og kjemiske har gjort det litt vanskelig å se for seg at det skal skje. Samtidig har jeg ikke mistet det helt og ønsker så veldig! Har kjøpt en tidligtest og prøver i morgen 🩷 Anonymkode: 33b5f...791 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Gratulerer med positive tester 🩷 Jeg har mistet litt håpet her etter å ha følt flere ganger at jeg var gravid, uten å være det. SA'er og kjemiske har gjort det litt vanskelig å se for seg at det skal skje. Samtidig har jeg ikke mistet det helt og ønsker så veldig! Har kjøpt en tidligtest og prøver i morgen 🩷 Anonymkode: 33b5f...791 Jeg tar en rfsu kontrolltest i morgen tidlig kl. 07.10 😅 Om den også er positiv så må jeg bare begynne å tro på det... Anonymkode: 0dffb...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Del Skrevet 10. januar Her var det ikke antydning til ønske-strek en gang 😒 Anonymkode: 33b5f...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det ikke antydning til ønske-strek en gang 😒 Anonymkode: 33b5f...791 Ikke antydning en gang? Hvor mange dpo er du? Anonymkode: 0dffb...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Del Skrevet 10. januar 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke antydning en gang? Hvor mange dpo er du? Anonymkode: 0dffb...2df Vet ikke dpo... Men er 6 dager før forventet mensen TS Anonymkode: 33b5f...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Jeg har testet positivt 9 dpo, men det er bare 3 dager før forventet mens for min del. Anonymkode: 50f94...d05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Del Skrevet 10. januar 47 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har testet positivt 9 dpo, men det er bare 3 dager før forventet mens for min del. Anonymkode: 50f94...d05 Skjønner... jeg vet ikke hvor lang lutealfase jeg har 🙈 Anonymkode: 33b5f...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Del Skrevet 12. januar Har alltid testet positivt 9 DPO. Anonymkode: 07d57...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Del Skrevet 12. januar Har man kort menssyklus så ville jeg ikke stolt 100% på at en test kan gi utslag 6 dager før mens. Da er det ikke sikkert at egget har festet seg en gang. Det beste er å regne dager etter eggløsning (dpo). Anonymkode: 38721...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Del Skrevet 12. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Har man kort menssyklus så ville jeg ikke stolt 100% på at en test kan gi utslag 6 dager før mens. Da er det ikke sikkert at egget har festet seg en gang. Det beste er å regne dager etter eggløsning (dpo). Anonymkode: 38721...a35 Takk, det var et godt poeng. Jeg har litt under gjennomsnittet på mine sykluser, rundt 25 dager Anonymkode: 33b5f...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå