AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Jeg er ikke akkurat kjent for å se programmer mens de sendes, og nå også 😄 Jeg har akkurat sett Portrettmesterskapet, og ble så begeistret. Jeg kan ikke male, ikke veldig interessert i kunst heller. Men det å se prosessen. Hadde lyst å be noen modeller holde kjeft. Og var stort sett enig med portrettene som ble valgt. Bortsett fra Helenes. Alle så minimum 10 år yngre og som glansbilde-englete ut Noen andre som har sett? Anonymkode: a2cae...fdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Du tenkte på det som var sendt i høst? Det var et bra program. Anonymkode: 5d852...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du tenkte på det som var sendt i høst? Det var et bra program. Anonymkode: 5d852...940 Mm, den ja. Jeg snublet tilfeldigvis over den Anonymkode: a2cae...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Del Skrevet 10. januar Hehe, kanskje du hadde likt Maestro fra 2020? Skal ikke spoile assa 😉 Anonymkode: d268d...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå