Gjest indiangranny Skrevet 8. november 2002 #1 Del Skrevet 8. november 2002 Hei :D Jeg tror ikke de vil voldta igjen hvis dette gjøres :Har snakkes det om psykologer og slikt ,det hjelper ikke og heller ikke medisinsk kasterering. hilsen Indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. november 2002 #2 Del Skrevet 8. november 2002 Den var da ikke så gjennomtenkt, var den? Voldtektsmenn voldtar fordi de blir opphisset av å utøve vold/tvang... Uten tissemann må gudene vite hva de kan finne på.... Hva opp vi fant opp et mannlig kyskhetsbelte som de ble tvunget til å bære resten av livet (noe a la soning med elektronisk fotlenke...) ?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. november 2002 #3 Del Skrevet 8. november 2002 Til en viss grad ening, men flere voldtektsmenn er selv ofre.... De er ødelagt av fedre, etc fra barndommen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 8. november 2002 #4 Del Skrevet 8. november 2002 Men å være et offer gir deg ikke rett til å plassere andre i den rollen Lasse, gjør det vel? jeg er enig i at det nok ofte ligger en tragedie bak en voldsperson, men det unnskylder allikevel ikke at denne personen viderefører tradisjonen med å oppføre seg på samme måte... Uff, et vanskelig problem, tror ikke jeg er den rette til å uttale meg-og det er kanskje "heldigvis" i dette tilfellet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. november 2002 #5 Del Skrevet 8. november 2002 Hjelper neppe å kappe av dem utstyret, for voldtekter handler i liten grad om sex. Det handler om makt. Og makt kan man oppnå også uten ekstrautstyr. Det er det som befinner seg i hodene som må endres, og det er ikke noe som går av seg selv, eller som er gjort i en håndvending. Det krever tid, tid, tid, tid, tid, tid, osv......... Og noen som kan dette fagområdet. For det er ønsket om å kue noen som utløser voldtekten, ikke sexlysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 8. november 2002 #6 Del Skrevet 8. november 2002 Selv om de selv kanskje er ofre gir ikke det dem rett til å voldta andre! :evil: Det der med et kyskhets belte var en god ide... Men de fortjener etter min mening å bli buret inne på livstid... Så kan de ikke ødelegge flere liv... :evil: Jeg har ingen sympati for dem, men dette er som sagt min mening.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 8. november 2002 #7 Del Skrevet 8. november 2002 For det er ingen god løsning å fortelle damer at dem må slutte å oppmuntre til utuktige handlinger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. november 2002 #8 Del Skrevet 8. november 2002 Nei, Waco, det er ikke det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå