AnonymBruker Skrevet 9. januar #1 Del Skrevet 9. januar Lady in red Is Dancing with me Cheek to cheek. Anonymkode: 8f924...692 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 9. januar #2 Del Skrevet 9. januar Å fyttigrisen.. Det blir danskebåten all over.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Veldig fin 🥰 Anonymkode: eb52b...983 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar Jeg elsket den på 80 tallet. Nå har jeg vel mer nostalgiske følelser for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar tirben skrev (6 minutter siden): Jeg elsket den på 80 tallet. Nå har jeg vel mer nostalgiske følelser for den. Det er lov det. Anonymkode: 8f924...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar En venn av meg likte den veldig godt. Var ikke helt min stil. Anonymkode: 5b1bf...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Aldri likt...utbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Pawn Hearts skrev (2 minutter siden): Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt. Fengsla? En måtte ha røyket sokkene sine om det skulle vært grunn for fengselsstraff Anonymkode: 7e048...1b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Pawn Hearts skrev (3 minutter siden): Ikke min smak, men jeg forstår at den på et vis er effektiv. Samtidig skjønner jeg ikke hvordan han unngikk fengselsstraff for linjene: And I have never had such a feeling Such a feeling of complete and utter love As I do tonight Hva er det man sier i dag? Cringe? Kleint? Jeg dobler den og sier god natt. Hvordan skulle dette føre til fengselsstraff?? Anonymkode: 8cd63...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan skulle dette føre til fengselsstraff?? Anonymkode: 8cd63...a0d Du må ikke tolke meg bokstavelig. Jeg mener at det er så ubehjelpelig at det grenser til det straffbare (skjønt det finnes selvsagt ingen lover mot dårlige tekster). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Del Skrevet 10. januar Å høre på originalen føles som å ta seks skjeer med sukker i en kopp kaffe, og be om mer. Med tanke på at dette kom ut i 1986, stiller det andre 80-tallsartister og -grupper ga ut på denne tiden, Chris de Burgh i skyggen. Selve melodien er ikke så ille; den kommer klarere frem når man spiller den på piano: Eller i en enklere versjon: Anonymkode: 7b0e8...48a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. januar #13 Del Skrevet 14. januar Jeg likte den. Nå er det en sang som minner meg om tiden da ukens høydepunkt var å høre «Ti i skuddet». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar En skikkelig klissete låt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå