Gå til innhold

Å dele henne med en annen mann, for første gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan ta tid, og det bør kanskje brukes litt tid på. Et annet alternativ er å oppsøke en klubb, men de vokser jo ikke på hvert et nes her i landet

Eneste klubben i nærheten frekventeres av noen vi er i relasjon til (fant det ut via Fetlife da vi kjente igjen dem) så det er uaktuelt. 

Men ja, vi er begge opptatt av at dette ikke skal være noe forhastet, så vi bruker den tiden vi trenger. Ikke noe hast. 

Vi har snakket mye om preferanser når det kommer til det fysiske (kropp, alder, utseende, penisstørrelse) selv om det kanskje kan virke litt overfladisk. For oss er det likevel en viktig faktor da jeg ønsker å fysisk tenne på mannen også. Så har vi snakket MYE om hva vi ønsker å få ut av det. Hva dynamikken skal være og hva som er greit og ikke. Dette vil vi jo gjerne kommunisere med en eventuell tredjepart også. 

Likevel tror jeg at en spontan flørt ville ha fungert veldig fint for meg. At det ville ha kjentes mer genuint og mindre tilgjort. Så vi har mulighetene åpne når vi er på fest etc. Ender nok likevel opp med noen vi har avtalt med på forhånd. Vi får se. Som sagt, ingen hast. Vi lever lenge på å snakke om fantasien under sex enn så lenge. 

Anonymkode: 95d8e...b17

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Hans Tore Lem skrev (16 timer siden):

Jeg kan kun svare fra andre siden. Jeg har ikke delt, men har blitt delt med. Kom i kontakt med et par på nakenprat for noen år siden. Jeg hadde først en middagsdate med henne, og så avtalte vi sextreff. 
Mannen kjørte og slapp henne av utenfor hos meg. Så hadde vi sex i et par timer før han hentet henne igjen. Så filmet vi noen snutter så han hadde noe å kose seg med etterpå. 
Dette gjorde vi flere ganger. Hun fortalte at mannen hennes var så kåt når han hentet henne, at de kjørte rett til en parkeringsplass i nærheten og hadde sex på panseret før de kjørte hjem.  

Jøss, spennende. Hvor gamle var dere tre på det tidspunktet? Og hvorfor endte dette?

Anonymkode: ec58a...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2024 den 11.40):

Jøss, spennende. Hvor gamle var dere tre på det tidspunktet? Og hvorfor endte dette?

Anonymkode: ec58a...f23

Det varte i 2-3 år. Hun var 25-27 og jeg 5 år eldre. Vi avsluttet fordi jeg gikk inn i et forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miSs. skrev (På 5.8.2024 den 14.07):

Jeg liker at mannen er litt sjalu.

Jeg ønsker å dele kona, og jeg er sjalu. Det er det som gir de deilige kriblingene. At andre nyter min kone. At min kone er kåt på andre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cervus skrev (1 minutt siden):

Jeg ønsker å dele kona, og jeg er sjalu. Det er det som gir de deilige kriblingene. At andre nyter min kone. At min kone er kåt på andre.

Hva er du sjalu på da? Hvis jeg kan spørre? Når du er villig til å dele din kone med andre menn ser jeg ikke mye sjalusi i det?

Jeg er sjalu og  hadde taklet dårlig at mannen skulle bli kåt på andre damer og pule på andre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miSs. skrev (8 timer siden):

Hva er du sjalu på da? Hvis jeg kan spørre? Når du er villig til å dele din kone med andre menn ser jeg ikke mye sjalusi i det?

Jeg er sjalu og  hadde taklet dårlig at mannen skulle bli kåt på andre damer og pule på andre enn meg. 

Vanskelig å forklare. Men det gir vanvittig pirring og tenning. Sjalusi er vel bare et tegn på at man bryr seg om partneren, og det er tennende så lenge jeg vet at dette bare er sex og kortvarig. 

Jeg tror det er hele pakka. Man kjenner virkelig hva man føler for kona, 110%. Det er opphissende at andre finner min kone flott og begjærer henne. Det er sexy å ha en kåt kone som tar for seg.

For min del vil jeg heller at kona har seg, enn at jeg skulle ha meg med en annen dame (det hadde ikke kona tillat, så det er uaktuelt forsåvidt). Jeg vil også heller ha mmk trekant enn mkk. To damer blir litt mye å holde styr på og å skulle betjene. 

Endret av Cervus
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 hours ago, miSs. said:

Kvinner takler det alltid dårlig. Derfor er det absolutt mest normalt at det er menn som ønsker dette, og at det er kvinner som får lov å ligge med andre. Det kommer av at kvinner enklere kan FÅ andre (bedre) menn, menn kan sjelden få andre kvinner. Kvinner takler dårlig at det finnes mer attraktive kvinner enn dem selv. 

Anonymkode: c737c...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cervus skrev (2 timer siden):

Vanskelig å forklare. Men det gir vanvittig pirring og tenning. Sjalusi er vel bare et tegn på at man bryr seg om partneren, og det er tennende så lenge jeg vet at dette bare er sex og kortvarig. 

Jeg tror det er hele pakka. Man kjenner virkelig hva man føler for kona, 110%. Det er opphissende at andre finner min kone flott og begjærer henne. Det er sexy å ha en kåt kone som tar for seg.

For min del vil jeg heller at kona har seg, enn at jeg skulle ha meg med en annen dame (det hadde ikke kona tillat, så det er uaktuelt forsåvidt). Jeg vil også heller ha mmk trekant enn mkk. To damer blir litt mye å holde styr på og å skulle betjene. 

Ta deg en prat med en psykolog👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, miSs. said:

Ta deg en prat med en psykolog👍

For en idiotisk kommentar

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var sammen med en dame som var mye yngre enn meg. Jeg 27 hun 19. Hun var oppriktig begeistret for meg og i tillegg en ordentlig knulledokke. Jeg ville bare teste henne ut egentlig og spurte om hun kunne tenke seg at jeg tok med en kompis i senga med oss. Og der ble jeg satt ut. Dette syntes hun uten å blunke var kjempespennende og sa "ok, når da?"

Jeg ringte en kompis som hadde en giga-kølle. Dama reagerte hverken overrasket eller negativt til utstyret hans. En eller annen reaksjon hadde jeg faktisk forventet, men hun slapp seg løs som vanlig og den dokka hun var. Dypt savnet jente./Nostalgiske tanker.

Anonymkode: 0b1b1...09b

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt rart å se en annen mann ha sex med henne. Men opphissende, og samtidig stakk det litt sjalusi i meg. Forholdet syntes jeg ble bare bedre. Og har veldig lyst til å prøve det igjen, er faktisk nesten ti år siden vi prøvde det. 🥰

Anonymkode: c746c...618

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/8/2024 at 10:16 PM, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en dame som var mye yngre enn meg. Jeg 27 hun 19. Hun var oppriktig begeistret for meg og i tillegg en ordentlig knulledokke. Jeg ville bare teste henne ut egentlig og spurte om hun kunne tenke seg at jeg tok med en kompis i senga med oss. Og der ble jeg satt ut. Dette syntes hun uten å blunke var kjempespennende og sa "ok, når da?"

Jeg ringte en kompis som hadde en giga-kølle. Dama reagerte hverken overrasket eller negativt til utstyret hans. En eller annen reaksjon hadde jeg faktisk forventet, men hun slapp seg løs som vanlig og den dokka hun var. Dypt savnet jente./Nostalgiske tanker.

Anonymkode: 0b1b1...09b

Spitroaste en attraktiv 19-åring hadde vært noe.. ahhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg en cuck-fantasi. Og det handler mest om å se at min kone får full oppmerksomhet. Jeg har luftet det en del ganger, men det virker som om det er for henne ett slags innpass for mine kinks. Noe som det ikke er. Da det i utgangspunktet er det som er greia og vil se at hu har det digg. Forguder henne. Og tror det vil hjelpe på hennes selvfølelse. Og jeg vil ikke elske henne noe mindre

Anonymkode: 20aee...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selv har jeg en cuck-fantasi. Og det handler mest om å se at min kone får full oppmerksomhet. Jeg har luftet det en del ganger, men det virker som om det er for henne ett slags innpass for mine kinks. Noe som det ikke er. Da det i utgangspunktet er det som er greia og vil se at hu har det digg. Forguder henne. Og tror det vil hjelpe på hennes selvfølelse. Og jeg vil ikke elske henne noe mindre

OBS! Innpass så mener jeg at jeg får levd ut mitt. Med en annen mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 15.19):

Klassiker. Når mannen som pådriver til trekant finner ut at hun liker sexen bedre med den tredje, enten det skyldes ditt eller datt, les størrelse her, så blir motivasjonen endret.

Jeg anbefaler kvinner som opplever dette å leve ut nytelsen da pådriver sover som han reder. 

The 🐃

Anonymkode: 45061...69c

Greia er jo at man skal være ganske trygg på seg selv som mann, ettersom den sexen hun har med tredjeperson nødvendigvis kommer til å være annerledes(les bedre(hvertfall opplevd)) på en eller annen måte uansett. 

Jeg har gjort dette med kjærest med tidligere og det ble vanskelig etterpå.

Gjør det aldri med kona mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bull med min kone.

Vi har tidligere hatt noen erfaringer med andre menn i trekantopplegg uten at det ble vår greie slik at vi fortsatte ikke med slikt. Det fikk en brå og uventet vending i sommer.

Da vi skulle dra fra en naturiststrand traff vi noen venner som medførte at min kone satte seg ned på en solseng mens jeg ble stående ved siden av. 1 meter foran min kone satte en nesten 2 meter høy mann seg ned på en annen solseng. Skulderbred, sixpack og bulende muskler. Med et englefjes og med en helt grei sak mellom bena i følge min kone. Langt fra noe å skryte av, men helt greit så lenge alt annet var så nærme perfekt. At han er politimann gjorde ikke min kone mindre interessert. Det nærmest slo gnister mellom dem der de satt rett overfor hverandre i noen få minutter før vi gikk videre, etter at vi hadde avtalt med vennene våre at vi skulle møtes senere på kvelden på en søndagsåpen swingersklubb.

Vennene våre var ikke der da vi kom frem nesten en time for sent til en klubb nesten uten gjester. Ut fra skyggene dukket et englefjes opp som satte seg på barkrakken ved siden av min kone. Han hadde fått med seg hvor vi skulle ut fra samtalen med våre venner.

De havnet på et av rommene mens jeg kjedet meg mer og mer etter å ha vært innom mørkerommet, kinosalen og gått rundt i gangene for n-te gang. Da de etter langt mer enn en time var ferdige fikk jeg min tilmålte tid med heftig sex med min kone før vi dro hjem.

Min kone hadde lyst til å treffe han igjen og kom på ideen at hun kunne reise alene med han på en annen swingersklubb, og at jeg kunne dukke opp senere. De hadde neppe vært i klubben i mere enn 5 minutter, etter at han hadde plukket opp henne utenfor der vi bodde og kjørt den knappe halvtimen til klubben, før jeg fikk en sms som fortalte at de hadde fått et rom som de nå var inne i. På vei fra parkering til klubben fikk jeg en ny sms om at de måtte forlate rommet av hensyn til andre kunder og at de nå satt i baren. 

De satt veldig tett med ansiktene mot hverandre, bena flettet i hverandre og med hennes hånd i hans. Som et nyforelsket par. Min kone med glødende ansikt. Enda penere enn til vanlig og med et stort smil da hun så meg. Jeg ble verken sjalu eller utilpass av den uvante situasjonen foran vertskapet på stedet som kjenner oss veldig godt etter våre mange tidligere besøk. 

Ikke lenge etter fikk vi et nytt rom hvor han og jeg la på 2 engangslaken på den brede dobbeltsengen og kledde av oss mens min kone var innom toalettet. Da hun kom tilbake fra toalettet fortsatte de med av være nyforelsket par med meg ved siden av. 

Jeg ble bull i form av å gi henne det hun bare måtte ha etter den voldsomme opphisselsen hennes cuckoldliknende meget attraktive "forelskelse" hadde gitt henne. Slik jeg stort sett alltid er bull når jeg alene er sammen med andre par. Bull er min greie som blir helt utrolig opphissende når kvinnen er min kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Village skrev (5 minutter siden):

Bull med min kone.

Vi har tidligere hatt noen erfaringer med andre menn i trekantopplegg uten at det ble vår greie slik at vi fortsatte ikke med slikt. Det fikk en brå og uventet vending i sommer.

Da vi skulle dra fra en naturiststrand traff vi noen venner som medførte at min kone satte seg ned på en solseng mens jeg ble stående ved siden av. 1 meter foran min kone satte en nesten 2 meter høy mann seg ned på en annen solseng. Skulderbred, sixpack og bulende muskler. Med et englefjes og med en helt grei sak mellom bena i følge min kone. Langt fra noe å skryte av, men helt greit så lenge alt annet var så nærme perfekt. At han er politimann gjorde ikke min kone mindre interessert. Det nærmest slo gnister mellom dem der de satt rett overfor hverandre i noen få minutter før vi gikk videre, etter at vi hadde avtalt med vennene våre at vi skulle møtes senere på kvelden på en søndagsåpen swingersklubb.

Vennene våre var ikke der da vi kom frem nesten en time for sent til en klubb nesten uten gjester. Ut fra skyggene dukket et englefjes opp som satte seg på barkrakken ved siden av min kone. Han hadde fått med seg hvor vi skulle ut fra samtalen med våre venner.

De havnet på et av rommene mens jeg kjedet meg mer og mer etter å ha vært innom mørkerommet, kinosalen og gått rundt i gangene for n-te gang. Da de etter langt mer enn en time var ferdige fikk jeg min tilmålte tid med heftig sex med min kone før vi dro hjem.

Min kone hadde lyst til å treffe han igjen og kom på ideen at hun kunne reise alene med han på en annen swingersklubb, og at jeg kunne dukke opp senere. De hadde neppe vært i klubben i mere enn 5 minutter, etter at han hadde plukket opp henne utenfor der vi bodde og kjørt den knappe halvtimen til klubben, før jeg fikk en sms som fortalte at de hadde fått et rom som de nå var inne i. På vei fra parkering til klubben fikk jeg en ny sms om at de måtte forlate rommet av hensyn til andre kunder og at de nå satt i baren. 

De satt veldig tett med ansiktene mot hverandre, bena flettet i hverandre og med hennes hånd i hans. Som et nyforelsket par. Min kone med glødende ansikt. Enda penere enn til vanlig og med et stort smil da hun så meg. Jeg ble verken sjalu eller utilpass av den uvante situasjonen foran vertskapet på stedet som kjenner oss veldig godt etter våre mange tidligere besøk. 

Ikke lenge etter fikk vi et nytt rom hvor han og jeg la på 2 engangslaken på den brede dobbeltsengen og kledde av oss mens min kone var innom toalettet. Da hun kom tilbake fra toalettet fortsatte de med av være nyforelsket par med meg ved siden av. 

Jeg ble bull i form av å gi henne det hun bare måtte ha etter den voldsomme opphisselsen hennes cuckoldliknende meget attraktive "forelskelse" hadde gitt henne. Slik jeg stort sett alltid er bull når jeg alene er sammen med andre par. Bull er min greie som blir helt utrolig opphissende når kvinnen er min kone.

Disgusting story🤢👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende hvor mye min kone egentlig har fantasert om det. Vi har ett lykkelig forhold på grunn av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmmmmmmmmm *gliser*
spørs om jeg må ta en prat med gubben ikveld ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Overraskende hvor mye min kone egentlig har fantasert om det. Vi har ett lykkelig forhold på grunn av det

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hmmmmmmmmmmmmmmmm *gliser*
spørs om jeg må ta en prat med gubben ikveld ja

I det første innlegget virker det som du er mann, mens i det siste er du dame. Litt forvirrende om dere ikke deler samme bruker.

Anonymkode: b05d5...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...