Gjest Kjell Magne Skrevet 12. november 2002 #21 Del Skrevet 12. november 2002 Hår i maten? Ja, det er noe svineri. Derfor har jeg presset dama mi til å barbere seg oppå hodet, fordi jeg bruker ofte å kysse henne på halsen, øreflippen, nakken, pannen osv, og kunne ikke da fordra alt det lange håret hennes... Ser dere idiotiet i argumentet "hår i maten" i forbindelse med å kreve glattbarbert underliv? Ærlig talt, det er det dummeste argumentet jeg hører, når det framføres av jenter som nekter å barbere seg oppå hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepia Skrevet 12. november 2002 #22 Del Skrevet 12. november 2002 Da jeg begynnte med å barbere med nedentil følte jeg meg veldig naken og som et lite barn. Nå syns jeg det er deilig å være barbert. Jeg føler meg mye mer ren. Særlig under mensen. Men jeg mener nå at alle skal gjøre som de selv vil. Hår eller ikke hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. november 2002 #23 Del Skrevet 12. november 2002 Ser dere idiotiet i argumentet "hår i maten" i forbindelse med å kreve glattbarbert underliv? Ærlig talt, det er det dummeste argumentet jeg hører, når det framføres av jenter som nekter å barbere seg oppå hodet... Det dummeste argumentet her er jo det tullet om å barbere seg på hodet du kommer med hele tiden! Hva da med å barbere legger og under armene, hvorfor skriker du ikke om det? Og hvorfor svarer du aldri til de som vi ha deg til å utdype akkurat dette?... Man har kjønnet sitt mellom bana, og hodet på toppen av kroppen, og de har da forskjellige funksjoner, derfor behandler man dem anderledes... Jeg pleier å vær elitt diplomatisk og hyggelig, men det det er jo reneste svada! Iallefall til du klarer å komme med gode argumenter, det har du ikke til nå... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2002 #24 Del Skrevet 12. november 2002 Og derom strides de lærde.... Det er én gynekolog av mange tusen som har uttalt seg...og du tror vel på alt professoren sier fordi han er professor! ærlig talt! en får selv finne ut hva som fungerer best! jeg liker å fjerne håret, og har fått bare positiv respons fra legestanden på det punktet. Det er hygienisk like godt som med hår. Det som er viktig er å fjerne håret på en skånsom måte for å unngå irritasjon og sårhet som er innfallsport for bakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. november 2002 #25 Del Skrevet 12. november 2002 Men er det ikke mulig å få gjøre som man vil da? Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjell Magne Skrevet 12. november 2002 #26 Del Skrevet 12. november 2002 Til deg, Lasse: Temaet jeg tok opp, var argumentet "Hår i maten", som "Blackie" anvendte i sitt innlegg... Jeg tror neppe det er en eneste mann, som ikke har fått et og annet hår i munnen, under kosing/kyssing med en kvinne fra skuldrene og opp. Det at du trekker inn armer/legger, har ikke særlig relevans til temaet "hår i maten", det må du da jaggu skjønne? Så hvis argumentasjonen til Blackie skal henge på greip, så bør da barbering eller kortstussing av skallen til jentene være like aktuelt som glattbarbering der nede? Nå er det du som blir avkrevd troverdig argumentasjon, Lasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2002 #27 Del Skrevet 12. november 2002 Hva er den siste lyden man hører før et kjønnshår treffer gulvet ? "Tvi" . Hilsen en chris som ikke bruker tanntråd ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 12. november 2002 #28 Del Skrevet 12. november 2002 Nå er det påan igjen, påan igjen... tralala. Hårene er der nok ikke tilfeldig, men jeg synes likevel det må være et personlig valg om man fjerner dem eller ikke. Men å nekte på at dette for de fleste begynte som en moteting tror jeg blir litt feil. Men uansett, det må da være lov å prøve denne moten som alle andre moter. Liker man det så fortsetter man, hvis ikke er det bare å la det gro. Ellers så stiller jeg meg bak utsagnet til usikker ang innsiden av hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 12. november 2002 #29 Del Skrevet 12. november 2002 Hårene er der for en grunn, men folk må da likevel bestemme selv om de vil ha eller ikke. Jeg barberer meg ikke helt glatt, av flere grunner. For det første så føler jeg meg ikke vel med glattbarbert mus, for det andre så får jeg mye lettere infeksjoner som urinveisinfeksjon og sopp da... Det er jeg ikke særlig glad i å ha, for å si det sånn... Da har jeg heller litt hår. Men man trenger vel kanskje ikke være en krattskog selv om man ikke barberer seg der nede... Men som sagt, dette må da være opp til hver enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. november 2002 #30 Del Skrevet 13. november 2002 Til deg, Lasse: Temaet jeg tok opp, var argumentet "Hår i maten", som "Blackie" anvendte i sitt innlegg... Jeg tror neppe det er en eneste mann, som ikke har fått et og annet hår i munnen, under kosing/kyssing med en kvinne fra skuldrene og opp. Det at du trekker inn armer/legger, har ikke særlig relevans til temaet "hår i maten", det må du da jaggu skjønne? Så hvis argumentasjonen til Blackie skal henge på greip, så bør da barbering eller kortstussing av skallen til jentene være like aktuelt som glattbarbering der nede? Nå er det du som blir avkrevd troverdig argumentasjon, Lasse... Det var ikke store greien du kom med der men... Når har du tunga di i håret hennes da? Når kysser du håret hennes slik at du får det i munnen? Jeg trodde ansiktet ble kysset jeg... Flere arumenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjell Magne Skrevet 13. november 2002 #31 Del Skrevet 13. november 2002 Du virker kanskje noe uerfaren, Lasse? Litt synd hvis du treffer ei jente en dag, og ikke unner henne å oppleve å bli kysset/kost/slikket på halsen, nakken, øreflippen osv... Selv ansiktet er ofte en "ikke-hårfri" sone, hvis jenta har litt over middels hårlengde. Menn med litt erfaring VET at man lett får hår i munnen under slik kosing, men hva gjør vel det? Poenget er at man ikke kan kreve at jenter barberer skallen av den grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. november 2002 #32 Del Skrevet 13. november 2002 Sjansen er stor for at jeg er mer erfaren enn deg Kjellis.... Det er forskjell på å få et hårstrå som var i veien i munnen, og sette tunga rett i hodebunnen... det er det du gjør der nede ikke sant... Derfor holder arg dine ikke mål, derfor må du ty til nedrige, latterlige, hersketeknikkaktige hentydninger til min person.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. november 2002 #33 Del Skrevet 13. november 2002 Wiiiiiiii! Barberingstråd med hersking! Beste lesning så langt i dag; dette er topp underholdning Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. november 2002 #34 Del Skrevet 13. november 2002 Ingenting nytt her nei... Jeg ligger og blør og Vibeke står og heier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. november 2002 #35 Del Skrevet 13. november 2002 Oi, Lasse - skar du deg på høvelen? Blir ikke det flaut å komme til urologen med, 'a? Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. november 2002 #36 Del Skrevet 13. november 2002 Gjør ALT for å komme til urulogen jeg serru.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. november 2002 #37 Del Skrevet 13. november 2002 Urologen blir nok glad for å se deg igjen også, Lasse. Lurer på om du kommer til å få kjeft, jeg. For slurv med høvelen. Eller ubehøvlet bruk av barberblad. Blir du høvlet over, mon tro? Har du forresten truse på hodet? Jeg tenkte at det måtte være passende for min del, som en slags kompensasjon for at jeg nekter å barbere hodet, men gjerne tar høvelen i bruk andre steder... Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. november 2002 #38 Del Skrevet 13. november 2002 Til deg, Lasse: Temaet jeg tok opp, var argumentet "Hår i maten", som "Blackie" anvendte i sitt innlegg... Jeg tror neppe det er en eneste mann, som ikke har fått et og annet hår i munnen, under kosing/kyssing med en kvinne fra skuldrene og opp. Det at du trekker inn armer/legger, har ikke særlig relevans til temaet "hår i maten", det må du da jaggu skjønne? Så hvis argumentasjonen til Blackie skal henge på greip, så bør da barbering eller kortstussing av skallen til jentene være like aktuelt som glattbarbering der nede? Nå er det du som blir avkrevd troverdig argumentasjon, Lasse... Jeg synes vel Kjell gjesten her begynner og surfe litt på viddene. Og jeg tror vel argumentasjonen taler for seg selv Og plager jentas hår deg får hun vel sette det vekk ? jeg er klar over at dette ikke ble et så fryktelig saklig svar..men du kan kanskje3 ikke forvente seg så mye mer : Når det kommer til gynekologen så er hun menneskelig hun også..og har sin egen oppfattning av ting.. Som alle vi her inne har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 13. november 2002 #39 Del Skrevet 13. november 2002 Dette blir for dumt å diskutere... Barbering nedentil er og blir en smakssak..... Jeg gjør som jeg vil uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest per Skrevet 13. november 2002 #40 Del Skrevet 13. november 2002 Dette kan du lese på DoktorOnline: "Medisinsk sett er det en uskikk å barbere bort hårene. De er til for å beskytte huden mot irritasjon og fuktighet. Jeg har ingen erfaring med krem eller ulike barberingsmetoder. Som du skjønner synes jeg ikke denne 'moten' er hensiktsmessig." - Mette Moen, Gynekolog sitat slutt. Dere som påstår at barbering "er så hygienisk", og dere som sier at barbering ikke er en motesak... var det "ubehagelig" å lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå