AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar Vi pleier å ligge på siden. Da ser man ikke rumpehullet. Rumpehullet er mer eksponert når hun er oppå. Alkurat det gjør ikke så mye men, det er en mer anstrengende stilling for nakken. Det er digg uansett. Jeg elsker 69. Anonymkode: ec6e5...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar No problem Skikkelig digg stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Best nederst, for da kan jeg ligge å nyte uten å tenke på mose henne, da jeg er en del tyngre og sterkere. Om vi har 69 er det best sånn. Ellers liker jeg også at hun suger opp ned, men da heller med hodet over sengekanten mens jeg står. Enten ved at jeg knuller munnen hennes der, eller står litt bøyd over og fingrer henne. Eventuelt en kombinasjon. Anonymkode: 7d351...432 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar Jeg ligger på rygg og har ikke noe imot rompehullet. Da kan jeg leke med det også. Gjør det ikke så ofte, men kjekt når det skjer. Anonymkode: 6abed...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar Vi gjør ofte 69 med meg (dama) på topp, han slikker både foran og bak uansett stilling så bare deilig det. Men han liker rumpe da. Anonymkode: e6417...c55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Del Skrevet 9. januar Æsj, hvorfor vil dere sleike romper? Uansett om det er partner. Anonymkode: d3f7e...05a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar Njææsj til 69.. det blir en omvendt måte å slikke klitten på.. klitten skal jo "løftes" så frenulummet får stimuli.. Kvinner gir iallefall mye bedre kompliment for den "rette veien"🫠 Dårlig utsikt er det også i 69, da er det mye mere hærlig å se ansiktet hennes mellom to spisse puppfjell🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #28 Del Skrevet 10. januar On 1/9/2024 at 12:36 AM, AnonymBruker said: Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Man får nesa rett i rumpa ja. Jeg personlig liker det ikke, men mange liker det. Anonymkode: ebef6...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #29 Del Skrevet 10. januar 18 hours ago, AnonymBruker said: Rumpehullet skal du ikke bry deg om. Som mann syns jeg det bare er digg. Stikker tungen inn i vagina så langt jeg kan, mens nesen stimulerer rumpehullet. Det er digg å få ansiktet begravd av det kvinnelige kjønnet! Anonymkode: e7de2...81c Respekt for deg hvis du kan stimulere rumpehullet. Jeg syns det hullet er skikkelig ekkelt og det lukter vondt. Men det er bare meg. Hvis noen liker det så er jo det bare bra Anonymkode: ebef6...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30 Del Skrevet 10. januar Fittehull og rompehull er ikke det samme for meg! Akkurat dette er grunnen til at jeg ikke liker 69en. uansett hvor nydusja og ren ho er så ikkje faen om jeg stikker tunga eller nesa oppi rompehullet til noen. Så kåt kommer jeg aldri til bli. Har foresten også opplevd å bli nesten kvalt i 69en av ei stor fitte (både bokstavlig og overført betydning..) som ikke skjønte at oksygen er en nødvendighet. Høres sexy ut, kan bekrefte at det var det ikke. Anonymkode: 9187e...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #31 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Æsj, hvorfor vil dere sleike romper? Uansett om det er partner. Anonymkode: d3f7e...05a Gled deg til å ha sex, og oppdage hva erogene soner er. Anonymkode: 680e8...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #32 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Æsj, hvorfor vil dere sleike romper? Uansett om det er partner. Anonymkode: d3f7e...05a Jeg liker det og hun liker det. Så enkelt som det Anonymkode: 6abed...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 10. januar #33 Del Skrevet 10. januar Håper vi damer også kan svare her. Jeg har 69 med både kvinner og menn. Elsker det. Er de nyvasket lukter det jo ikke. Jeg liker god når mannen er oppå også jeg. Jeg liker godt å ikke kunne påvirke hvor dypt han går i munnen min. At jeg bare må ta imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #34 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 10.32): Hva slags 69 har du? 🤔 Anonymkode: 445b3...e77 Har ikke kommet så langt ennå. Er fortsatt bare på 31.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #35 Del Skrevet 10. januar Jeg elsker det, men nåværende kjæreste vil ikke gjøre det pga hun er usikker på lukt desverre. Så lenge man er renslig, så er det null problem at nesen eller tungen er nær rumpehullet. Minuset er at det er vanskelig å fokusere nok på å gi, blir distrahert med en deilig rumpe oppi ansiktet, og gjør meg så sykt kåt at jeg kommer veldig fort. Så for min del er det ikke beste stillingen for å gi mest mulig nytelse, men en stilling jeg nyter veldig godt for å få nytelse Anonymkode: b31e3...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #36 Del Skrevet 10. januar 14 hours ago, Bamseklemmer said: Njææsj til 69.. det blir en omvendt måte å slikke klitten på.. klitten skal jo "løftes" så frenulummet får stimuli.. Kvinner gir iallefall mye bedre kompliment for den "rette veien"🫠 Dårlig utsikt er det også i 69, da er det mye mere hærlig å se ansiktet hennes mellom to spisse puppfjell🥰 Enig her, syns i grunnen "angrepsvinkelen" blir feil for begge. Jeg liker best at hun bruker tunga på mitt frenulum også, så det blir jo ikke ideell adkomst for henne heller. Bortsett fra det er det jo litt hot og gøy for variasjon iblant. Anonymkode: 54ca4...684 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 10. januar #37 Del Skrevet 10. januar @Cid Denne må du svare på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #38 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig her, syns i grunnen "angrepsvinkelen" blir feil for begge. Jeg liker best at hun bruker tunga på mitt frenulum også, så det blir jo ikke ideell adkomst for henne heller. Bortsett fra det er det jo litt hot og gøy for variasjon iblant. Anonymkode: 54ca4...684 Er jo litt det det går i for mange, at det er hot og deilig, men ikke nødvendigvis en stilling som gir best stimuli, det er vel oftest vanskelig å gi optimalt for begge parter når man gir og får samtidig. For meg blir det litt som analsex, en våt fitte er bedre for best stimuli, men det er en deilig variasjon, som trigger noe mentalt Anonymkode: b31e3...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #39 Del Skrevet 10. januar Liker ikke 69 for jeg liker ikke å både gi og ta imot samtidig. Blir noe forstyrrende og masete ved det som blir et turn-off for min del. Jeg hater også å gjøre to ting samtidig så det har sikkert med det å gjøre. Anonymkode: 2c22b...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 10. januar #40 Del Skrevet 10. januar Helt greit med 69 som en appetittvekker. Men vanskelig å gi/få helt det store med det. Litt feil vei. Får ikke stimulert inni henne like lett i 69. Liker bedre at hun sitter oppå, eller ligger på rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå