AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Er ikke noe stor tilhenger av 69. Blir vanskelig å konsentrere seg om både å gi og få💁🏼♂️. Er derfor ikke en del av sexlivet vårt. At rumpa de er nærme trenger du ikke å tenke på. Det blåser partneren din i. Anonymkode: e6c32...5fa 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #3 Del Skrevet 9. januar Med nåværende kjæreste går det faktisk mye i 69, både ene og andre veien. Det med rumpehullet skal du ikke tenke på. Er du nyvasket, så slikker han deg gjerne der også. Det er litt tyngre for nakken, med henne øverst, men hun kan variere med å legge tyngden på, eller jeg kan bygge opp under hodet. Det er også en herlig stilling å bare betrakte musa, mens hun suger. Anonymkode: 680e8...bba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 9. januar #4 Del Skrevet 9. januar 69 er digg med tynne damer. Man må vrikke og vri seg til en god stilling. Rumpehullet er en del av sjarmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Nei ikke noe problem å ligge nederst i det hele tatt..og jeg regner med du kommer rett fra dusjen før du kryper oppå og?.. Bare herlig å kjenne en kvinne komme i munnen så ikke tenk på sånne tulleting som tar fokus bort fra nytelsen..kos deg bare.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Jeg ser ikke sjarmen i 69.. Kloakk mot kloakk 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #7 Del Skrevet 9. januar Beste plassering er under med dama oppå 👍 lettere for dama å ligg på topp å kan tilpasse og styre selv iforhold til kuken enn om hun ligger under med "kjeppen stikkende i trynet", ikke tenk på rævhullet, det slikkes det som slikkes kan når man er igang og kåtskapen rår. Anonymkode: 6cb68...424 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Bryr meg ikke om rumpehullet siden konsentrasjonen er andre steder. Ellers så er jeg ikke spesielt fan av 69 siden jeg syntes det er bedre å dedikere oppmerksomheten til en ting av gangen når det kommer til oralsex. (Gi eller få) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbrain Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Anonym11223344 skrev (1 time siden): 69 er digg med tynne damer. Man må vrikke og vri seg til en god stilling. Rumpehullet er en del av sjarmen. 69 er enda diggere med ordentlige damer… ☺️ men det ble litt feil, for alle damer er ordentlige. Bare at du tydeligvis har din preferanse, og jeg min…. 😊😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Når du er lang, blir du litt sliten i nakken...har fått det til best med ei på nesten 180:) Men har aldri bekymret meg over rumpehullet, men har kun hatt 69 med renslige damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar 69 sidelengs går som en drøm. Som mann fokuserer jeg ikke på selv å komme, mer på henne. Når hun kommer blir hun rene sverdslukeren før hun må hvile litt. 69 gjør at en kan stimulere både bryster, klitoris og fingre der hun liker, samt ha tett kroppskontakt og holde henne tett. Fungerer gull 69. . Anonymkode: 7be92...0b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar Rumpehullet skal du ikke bry deg om. Som mann syns jeg det bare er digg. Stikker tungen inn i vagina så langt jeg kan, mens nesen stimulerer rumpehullet. Det er digg å få ansiktet begravd av det kvinnelige kjønnet! Anonymkode: e7de2...81c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Jeg ser ikke sjarmen i 69.. Kloakk mot kloakk Hva slags 69 har du? 🤔 Anonymkode: 445b3...e77 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar Nå er det jo slik at rumpa og tissen er kort avstand fra hverandre både på menn og kvinner.... Så det er ikke akkurat noe jeg tenker så mye på når dama ligger oppå meg. Hu suger meg, og jeg slikker henne. Bare deilig det? Anonymkode: d407c...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Del Skrevet 9. januar Fint med utsikt til det deilige rumpehullet hennes når jeg slikker. Anonymkode: 0aef2...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Del Skrevet 9. januar Best med slanke damer da det blir lettere tilgang mellom rompeballene. Anonymkode: c6109...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Best med slanke damer da det blir lettere tilgang mellom rompeballene. Anonymkode: c6109...49f Tja, det er noe ekstra med fyldige lår rundt ørene, og ei som har tyngde til å legge seg skikkelig på. Følelsen av å bli innhyllet i kropp, liksom. Og jeg har ligget med slanke. Anonymkode: 680e8...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tja, det er noe ekstra med fyldige lår rundt ørene, og ei som har tyngde til å legge seg skikkelig på. Følelsen av å bli innhyllet i kropp, liksom. Og jeg har ligget med slanke. Anonymkode: 680e8...bba Vekta er som slekta, enten tåler man den eller ikke. Anonymkode: 7be92...0b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #19 Del Skrevet 9. januar Jeg liker best 69 på siden, synes det funker best for begge parter. Anonymkode: 92c0a...dda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 9. januar #20 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan er det for dere å ligge nederst med jenta på toppen? Og får man ikke nesa litt for nærme rompehullet? 😅forklar. Jeg liker å ligge oppå, men vet ikke hvordan det er for dere..de fleste liker det virker det som Anonymkode: 81c19...26b Veldig behagelig, for jeg trenger ikke tenke på vektavlastning, noe jeg må gjøre hvis jeg er øverst. Og hun har større frihetsgrader hvis jeg gjør ukontrollerte bevegelser, Rumpehullet er nært uansett når du slikker, og det gjør ingen stor forskjell. Jeg har ikke noe problem med det, har vært der også 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå