AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Altså - menn på 1.90 + - Dyp og tydelig stemme - mørkt og fyldig skjegg - markant hakeparti - fyrer opp grillen og fyrverkeri - Hogger ved Anonymkode: ae1a4...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Nei. Anonymkode: 5c904...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar Næh..... Fornøyd med han jeg har allerede jeg 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Er de to siste macho? Jeg både griller, tenner fyrverkeri og hogger ved 😅🙈 det har jeg aldri forbundet med annet enn praktiske gjøremål. Da må man over i tømmerhogger-stil 😉 Anonymkode: a0f56...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar Ja det gjør jeg tydeligvis, basert på hvilke menn jeg har hatt forhold til. Giftet meg imidlertid med mann på 190+ som er så jålete og lite mandig på mange måter at han slår ut på gaydaren til homofile stadig. For fisefin til å rense sluk også, og brakk seg når han byttet skittbleier da barna var små. Flink til å grille og lage mat da, veldig kjærlig og romantisk, og en fantastisk elsker. Så absolutt mann nok for meg, og når han bruser seg opp og blir sinna kan han også skremme vannet av ufine folk. Anonymkode: f855c...3dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Hva skulle man ikke ha likt ved det? Tenkte før at jeg ikke bryr meg om sånt, men fy fader det er digg å ha en mann som kan sånne ting som jeg ikke kan. Eksmannen min er teoretiker på høyt nivå! Aaaah, nei. Nå, vil jeg helt klart ha en mann, som kan praktiske ting (ikke bare det, for jeg liker å ha dype samtaler om alt mulig). Anonymkode: abff1...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar Ikke typen menn jeg faller for, liker dem mer kontor sprek gutteaktig kjekkhet og høy, men han får lov til å grille om han vil. Liker om han tar seg av ting jeg ikke kan, men sikkert må lære. Anonymkode: e51f1...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Macho går på væremåte, typisk lett for å bli aggressiv og dominant, yppe til slåsskamper, true, overdreven selvhevdelse på bekostning av andre. Jeg liker maskulin, men ikke macho. Anonymkode: 24be3...9aa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså - menn på 1.90 + - Dyp og tydelig stemme - mørkt og fyldig skjegg - markant hakeparti - fyrer opp grillen og fyrverkeri - Hogger ved Anonymkode: ae1a4...0c3 Artig. Dette er jo mannen min. Og han finnes ikke macho i det hele tatt. 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Helst ikke så høye machomenn, men resten høres bra ut det. Anonymkode: 2bb2c...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar Fyrverkeri er ikke macho 🤣 Anonymkode: f6a0c...77b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså - menn på 1.90 + - Dyp og tydelig stemme - mørkt og fyldig skjegg - markant hakeparti - fyrer opp grillen og fyrverkeri - Hogger ved Anonymkode: ae1a4...0c3 Ja, hvis han ikke er macho! Anonymkode: d4c58...4c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Macho handler mer om holdning og oppførsel enn om høyde og aktiviteter.. Når det er sagt; nei til macho, skjegg og fyrverkeri fra meg. Anonymkode: f4b04...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Del Skrevet 8. januar Nei takk til machomenn. Flust av dem på Tinder. Anonymkode: c6b7b...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #15 Del Skrevet 8. januar Macho som i en brautende mann? Nei takk. Liker menn med klasse og stil, kan godt være litt feminin men fortsatt maskulin hvis det gir mening. Kan ikke fordra brautende menn, de som holder seg foran ene neseboret og snyter seg ute. Fysj! TOTAL avtenning. Nei takk til sleeve tattis også. Anonymkode: bf19b...066 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Del Skrevet 8. januar Nei. Liker ikke skjegg, sleeve eller brautende oppførsel, liker klasse. En mellomting er fint. 1,90 er fint da😄 Anonymkode: 22670...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #17 Del Skrevet 8. januar Gjerne maskulin. Skjegg er nesten et «must». Macho? Nei takk. Anonymkode: 250b9...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #18 Del Skrevet 8. januar Ja, men må være smart og snill i tillegg Anonymkode: 0bab7...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå