Gå til innhold

Beskriv den perfekte mannen i sengen


AnonymBruker

Lag den perfekte mannen :)  

88 stemmer

  1. 1. Hvordan er den perfekte sexpartneren? Velg 3 egenskaper blant disse

    • Sixpack
      4
    • Muskuløse armer og brystkasse
      36
    • Pent ansikt
      23
    • Stor kuk
      36
    • Store hender
      23
    • Lukter godt
      58
    • Hår på brystkassen
      26
    • Må ha skjegg
      19
    • Bredde skuldre
      28
    • Veltrent / tynn
      11
    • Sexy stemme
      14


Anbefalte innlegg

SlemUlv skrev (3 minutter siden):

Om du mener lett erting, MED blunkesmil, er sutring.. Så ok. 

Om det er lett erting da er det helt greit :)

Det er mye av budskapet som blir tapt under skriftlig kommunikasjon. Det kunne forklare stemningen på mange forumer ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

 

Skal jeg si deg hvordan blandt annet han fikk meg på gli? 

"Han kom, bort til meg. Cocky som bare det, satte seg ned vedsiden av meg, smilende og tydlig interessert. Snakket litt, (sjarmerte meg vel) lente seg mot meg, hadde ene hånda si bak meg (altså nakke området). Så meg dypt inni øynene, og lovet meg den beste sexen i mitt liv. 

(Selvtillit til de grader). 

Urokkelig, påstod at han skulle få meg til å komme så mange ganger som jeg aldri har kommet før, og at jeg ikke ville bli skuffet ;) (Det er egentlig så enkelt, for de som er åpne for sex, btw). 

Da, hadde vi vel bare starten den der rundansen da. Hvor jeg tenkte, Kan han virkelig det? Hehe :P Og jeg sa, nei det tror jeg ikke du klarer... Jadijadi da... 

 

 

Anonymkode: f78ce...bc0

Veldig artig hvor utrolig forskjellige menneskelig seksualitet er😊

Det du beskriver her er et mareritt for meg. Jeg hadde gulpet i munnen min av en sånn fyr😂. For meg er det du beskriver ufattelig «Harry» og alt annet en sexy.

Anonymkode: 1a547...2dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At 13% mener at penisstørrelse, les stor, betyr noe stemmer godt overens med antall kvinner som ikke bryr seg om størrelsen, ca 85%.

At ca 15% av kvinner får orgasme av vaginal sex alene, kan jo og vurderes av dette tallet, eller nåja?

Selve undersøkelsen er jo noe global/overfladisk, men lell, for noen er jo dette alt.

Godt en lukter godt, har en stor penis og atletisk kropp. Selv setter en mest pris på at en er en snill mann som familien viser at de setter pris på. At vi har et godt sexliv, jeg og fruen, skyldes mer enn lukt, kuk og fysikk. Men det hjelper.

.

 

Anonymkode: d3e2e...8af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

At 13% mener at penisstørrelse, les stor, betyr noe stemmer godt overens med antall kvinner som ikke bryr seg om størrelsen, ca 85%.

At ca 15% av kvinner får orgasme av vaginal sex alene, kan jo og vurderes av dette tallet, eller nåja?

Selve undersøkelsen er jo noe global/overfladisk, men lell, for noen er jo dette alt.

Godt en lukter godt, har en stor penis og atletisk kropp. Selv setter en mest pris på at en er en snill mann som familien viser at de setter pris på. At vi har et godt sexliv, jeg og fruen, skyldes mer enn lukt, kuk og fysikk. Men det hjelper.

.

 

Anonymkode: d3e2e...8af

Hei

Ja overraskende resultater må jeg si. Igjen dette er ikke noe seriøs studie.

Mest overraskende at "mange" er glad i hårete menn og "pent ansikt" spiller så lite rolle. Når det gjelder penisstørrelsen gjenspeiler resultatet at ja en del kvinner setter pris på en stor men ikke alle.

Selvfølgelig sex er mye mer enn denne korte listen. 

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Om det er lett erting da er det helt greit :)

Det er mye av budskapet som blir tapt under skriftlig kommunikasjon. Det kunne forklare stemningen på mange forumer ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Derav blunkesmilet, for å vise at det var erting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Veldig artig hvor utrolig forskjellige menneskelig seksualitet er😊

Det du beskriver her er et mareritt for meg. Jeg hadde gulpet i munnen min av en sånn fyr😂. For meg er det du beskriver ufattelig «Harry» og alt annet en sexy.

Anonymkode: 1a547...2dc

Ja, det fungerte fint når jeg var yngre/var åpen for kun sex. 

Men, såklart ikke alle denne fremgangsmåten vil fungere for. Men, mange nok vil bite på 😅

Anonymkode: f78ce...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SlemUlv skrev (5 timer siden):

Derav blunkesmilet, for å vise at det var erting.. 

Beklager misforståelsen

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Latino/sør-amerikansk opphav, trent, litt over snittet utstyrt, gjerne god tykkelse, Dominant, intens, tar for seg, begjærer meg, tar meg hardt men med god teft for når det nærmer seg hardt nok (spør underveis, avklarer). God stamina, gjerne flere runder i løpet av kvelden/natten. Kombinerer sexy komplimenter og dirty-talk godt, gjerne inkludert noe ydmykende ovenfor min mann (som han ikke hører, om han er tilstede skal det i så fall komme fra meg). Fokus på knulling, gjerne røft og fylle meg opp. 

Slikking, klining, kos, fine ord, intimitet, kjærtegn, elskov og nytelsen av nærhet skjer mellom meg og min mann. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om utseende. Har han mørk stemme, er dominant, snakker dirty til meg, kaller meg flink jente (praising > ydmykelse), bryr seg om min nytelse, bruker fingre og munn for det det er verdt, elsker å slikke like mye som jeg elsker å suge, viser at han nyter det (lager mye lyd) så vil jeg aldri miste han. 

Kan veie 180 kg for min del, har han alle disse kvalitetene så gjør jeg alt for å beholde han. 

Anonymkode: de4a0...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig sexy med en mann som er trygg på seg selv seksuelt...

Det er utrolig tennende...

At han bare vet hva han skal gjøre med meg, og gir uttrykk for det på sin måte...

Da hjelper ham meg med å forstå akkurat det, og mer enn det trenger jeg jo ikke å vite.

Så at han er hensynsfull, litt frekk og gira på meg selvfølgelig 😂.

Da er jeg godt fornøyd ihvertfall ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt over metern høy. 20cm kuk. 20cm tunge.  Nesten blind. Fingernem. 

Anonymkode: 3ca34...932

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste overskriften og gikk inn i tråden for å svare. Kunne ikke stemme på noen av dem.

Tenkte på sultent blikk, en mann som tar for seg, som viser at han liker synet av meg naken og vil ha meg, som får ståpikk fordi han har lyst på meg, en mann som jeg også har lyst på, som sier at jeg er digg, som synes det er deilig å leke i senga og gjerne base i hverandres nakne kropper 😄

Det du trekker fram, uinteressant. Tenker sjelden på armer eller ansikt når jeg har sex. Men en fin brystkasse kan være god å ligge på etterpå. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2024 at 4:48 PM, AnonymBruker said:

Hei,

Her kommer en meningsmåling (mest for gøy) om hvordan den perfekte sexpartneren skal være.

Her er det bare fokus på utseende. Ja, det er mye mer som er avgjørende enn egenskapene som står på listen.

Dette er ikke noe seriøs undersøkelse :)

Anonymkode: 2119e...a15

Det er strengt tart ikke andre ting som er «mye mer» avgjørende enn utseende.

Anonymkode: 3c536...0bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er strengt tart ikke andre ting som er «mye mer» avgjørende enn utseende.

Anonymkode: 3c536...0bd

For spørsmålet i tråden (egenskaper som gjør en god i senga), så er det meste mer avgjørende en utseende.

Anonymkode: 1a547...2dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Dartle skrev (12 timer siden):

Tenkte på sultent blikk, en mann som tar for seg, som viser at han liker synet av meg naken og vil ha meg, som får ståpikk fordi han har lyst på meg, en mann som jeg også har lyst på, som sier at jeg er digg, som synes det er deilig å leke i senga og gjerne base i hverandres nakne kropper

Dette   +  at han er ung og viril, men voksen (ca 25-35).  Han har en "rå" og mandig utstråling, passe dominant men kan også la meg styre litt. I det hele tatt, varisajon + fantasifull og leken.  At han viser nytelsen med litt lyd, ikke bare et... "øøøhh" når han kommer.

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er strengt tart ikke andre ting som er «mye mer» avgjørende enn utseende.

Anonymkode: 3c536...0bd

Enig, når det gjelder bare sex.  Utseende og utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som ligger helt stille, ikke snorker eller slipper braaak-promper ila natta 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting av det du ramser opp gjør en mann perfekt i sengen. 
Det er mye mer enn utseende som gjør en mann til en god elsker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekk opp hånda alle menn som stemte på stor kuk bare for å bevise at kvinner bryr seg om at kuken må være stor 🙋🏽‍♂️😂

Anonymkode: c40d4...d8a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte mannen i senga er kjæresten min. 

Han har store hender. Velutstyrt. Brede skuldre, sterk. 

Men det er en bonus, det som gjør han perfekt, er kjærligheten vi har til hverandre, noe som gjør den seksuelle kjemien mellom oss magisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (29 minutter siden):

Den perfekte mannen i senga er kjæresten min. 

Han har store hender. Velutstyrt. Brede skuldre, sterk. 

Men det er en bonus, det som gjør han perfekt, er kjærligheten vi har til hverandre, noe som gjør den seksuelle kjemien mellom oss magisk. 

Tenker det hadde vært litt mindre magisk stemning om han ikke hadde store hender, stor kølle, smale skuldre og var svakere.
For akkurat deg da.  Sorry, men denne var for god til å la ligge. 

Anonymkode: 73a40...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...