Gå til innhold

Beskriv den perfekte mannen i sengen


AnonymBruker

Lag den perfekte mannen :)  

88 stemmer

  1. 1. Hvordan er den perfekte sexpartneren? Velg 3 egenskaper blant disse

    • Sixpack
      4
    • Muskuløse armer og brystkasse
      36
    • Pent ansikt
      23
    • Stor kuk
      36
    • Store hender
      23
    • Lukter godt
      58
    • Hår på brystkassen
      26
    • Må ha skjegg
      19
    • Bredde skuldre
      28
    • Veltrent / tynn
      11
    • Sexy stemme
      14


Anbefalte innlegg

Hei,

Her kommer en meningsmåling (mest for gøy) om hvordan den perfekte sexpartneren skal være.

Her er det bare fokus på utseende. Ja, det er mye mer som er avgjørende enn egenskapene som står på listen.

Dette er ikke noe seriøs undersøkelse :)

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helst alle disse :)

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som bryr seg om begges nytelse, og hører etter. 

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle inn her og beskrive en skikkelig god sexpartner! 

(Gjør det alikevel) 

For, en god sexpartner for meg er en som gir masse energi!, (ikke duracell bunny) Men, en som viser med hele seg at han har lyst på meg! 

En som kysser å tar på hele meg! går fra topp til tå, eller tå til topp!. En, som har begjær i øynene. 

En som tar tak, og klarer dette på en kraftfull måte samtidig, som det ikke gjør vondt. 

Gjerne teaser meg! Nesten til det punktet at jeg blir sint for at den kuken enda ikke er kommet inn! Også kan han lure meg med å starte samme "torturen" igjen... Men, han gjør det ikke....  (Takk gud ;) ). 

 

Holder god øyekontakt, snakker til meg, stønner lager lyder. Sier jeg er delilig, sier at jeg er så sykt sexy! Forteller meg at jeg har den beste og deiligste fitta i hele verden! 

Tar taki hoftene mine, og plasserer meg der han vil! En, som gir meg orgasmer, til jeg ber han om å værså snill å stoppe. (også stopper han). 

Med andre ord, en mann som både er teknisk god, en som kan å bygge stemning og en som har fullkontroll! 

Fy faen da kan du være så stygg å feit du bare ønsker! .....  I will be back... ;) :P 

 

Anonymkode: f78ce...bc0

  • Liker 6
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (9 minutter siden):

En som bryr seg om begges nytelse, og hører etter. 

Ja selvfølgelig men her handler det bare om utseendet ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tenkte jeg skulle inn her og beskrive en skikkelig god sexpartner! 

(Gjør det alikevel) 

For, en god sexpartner for meg er en som gir masse energi!, (ikke duracell bunny) Men, en som viser med hele seg at han har lyst på meg! 

En som kysser å tar på hele meg! går fra topp til tå, eller tå til topp!. En, som har begjær i øynene. 

En som tar tak, og klarer dette på en kraftfull måte samtidig, som det ikke gjør vondt. 

Gjerne teaser meg! Nesten til det punktet at jeg blir sint for at den kuken enda ikke er kommet inn! Også kan han lure meg med å starte samme "torturen" igjen... Men, han gjør det ikke....  (Takk gud ;) ). 

 

Holder god øyekontakt, snakker til meg, stønner lager lyder. Sier jeg er delilig, sier at jeg er så sykt sexy! Forteller meg at jeg har den beste og deiligste fitta i hele verden! 

Tar taki hoftene mine, og plasserer meg der han vil! En, som gir meg orgasmer, til jeg ber han om å værså snill å stoppe. (også stopper han). 

Med andre ord, en mann som både er teknisk god, en som kan å bygge stemning og en som har fullkontroll! 

Fy faen da kan du være så stygg å feit du bare ønsker! .....  I will be back... ;) :P 

 

Anonymkode: f78ce...bc0

Spiller det virkelig ikke noe rolle hvordan han ser ut?

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spiller det virkelig ikke noe rolle hvordan han ser ut?

Anonymkode: 2119e...a15

Nei! 

Nå, skal jeg ikke si at han jeg har hatt best sex med er stygg. Han er ikke det. Han er en mann som er høy, bred gode muskler etc. Men, han er ikke jeg faller for. (Nå, er heller ikke muskler det viktigste for meg. Har mange kompiser med mye muskler.)

Uansett tilbake til tema. Spiller det noen rolle ? NOPE! ikke er det spesielt vanskelig for en mann som jeg ikke finner kjekk, til å få meg til sengs eller. 

Skal jeg si deg hvordan blandt annet han fikk meg på gli? 

"Han kom, bort til meg. Cocky som bare det, satte seg ned vedsiden av meg, smilende og tydlig interessert. Snakket litt, (sjarmerte meg vel) lente seg mot meg, hadde ene hånda si bak meg (altså nakke området). Så meg dypt inni øynene, og lovet meg den beste sexen i mitt liv. 

(Selvtillit til de grader). 

Urokkelig, påstod at han skulle få meg til å komme så mange ganger som jeg aldri har kommet før, og at jeg ikke ville bli skuffet ;) (Det er egentlig så enkelt, for de som er åpne for sex, btw). 

Da, hadde vi vel bare starten den der rundansen da. Hvor jeg tenkte, Kan han virkelig det? Hehe :P Og jeg sa, nei det tror jeg ikke du klarer... Jadijadi da... 

Han, har jeg hatt sex med siden jeg var 17år er i midten av 30 åra idag ;) 

 

Anonymkode: f78ce...bc0

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei! 

Nå, skal jeg ikke si at han jeg har hatt best sex med er stygg. Han er ikke det. Han er en mann som er høy, bred gode muskler etc. Men, han er ikke jeg faller for. (Nå, er heller ikke muskler det viktigste for meg. Har mange kompiser med mye muskler.)

Uansett tilbake til tema. Spiller det noen rolle ? NOPE! ikke er det spesielt vanskelig for en mann som jeg ikke finner kjekk, til å få meg til sengs eller. 

Skal jeg si deg hvordan blandt annet han fikk meg på gli? 

"Han kom, bort til meg. Cocky som bare det, satte seg ned vedsiden av meg, smilende og tydlig interessert. Snakket litt, (sjarmerte meg vel) lente seg mot meg, hadde ene hånda si bak meg (altså nakke området). Så meg dypt inni øynene, og lovet meg den beste sexen i mitt liv. 

(Selvtillit til de grader). 

Urokkelig, påstod at han skulle få meg til å komme så mange ganger som jeg aldri har kommet før, og at jeg ikke ville bli skuffet ;) (Det er egentlig så enkelt, for de som er åpne for sex, btw). 

Da, hadde vi vel bare starten den der rundansen da. Hvor jeg tenkte, Kan han virkelig det? Hehe :P Og jeg sa, nei det tror jeg ikke du klarer... Jadijadi da... 

Han, har jeg hatt sex med siden jeg var 17år er i midten av 30 åra idag ;) 

 

Anonymkode: f78ce...bc0

Kanon tips dette her ;)

Men også veldig risky. Det er ikke alle kvinner som ønsker at sexen blir tatt opp med en gang. Men ja selvtillit hjelper ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanon tips dette her ;)

Men også veldig risky. Det er ikke alle kvinner som ønsker at sexen blir tatt opp med en gang. Men ja selvtillit hjelper ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Ikke ta det opp med en gang. Men, ei dame du har avtalt en, bar date med ??? 

Yes sir!! Vet ikke hvor mange ganger vi sier at vi damer finner selvtillit sexy. Men, har du faktisk orgasme garanti da ? ;) 

Begynn å søk på nette, vet alle mine "hoe boys", var iherdige i å lære alle slikke og fingre teknikker der ute.. De studerte, og øvde. Heheh

Men, selvtillit! Urokkelig selvtillit Ikke glem den biten da ;) Det, er glidemiddel... 😅 Trikset er jo også å få hun til å tenke. 

"hmmm, kan han virkelig det?" Nesten enklere å være litt stygg å få til dette, for om du ikke er så fin, og du har så jævlig mye selvtilitt, så må det vel være mer sannhet i det han sier. Eller ??? 🤔

(tenker enda litt mere) .

Jo, oftere du får oss til å tenke, jo enklere er det :P Det er bare det menn som har sex med mange damer gjør. 

Anonymkode: f78ce...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja selvfølgelig men her handler det bare om utseendet ;)

Anonymkode: 2119e...a15

Kjedelig, siden utseende ikke har noe med god sex å gjøre. 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er opptatt av hvordan jeg har det under akten. 

Og kroppshår..... masse kroppshår! 😍

Ellers har jeg egentlig ikke så mange krav 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (1 time siden):

En som bryr seg om begges nytelse, og hører etter. 

Det åpenbare alternativet som ikke engang står som alternativ. 😆

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Det åpenbare alternativet som ikke engang står som alternativ. 😆

Noen som kommunisere burde også være der, men det var vist bare utseende som var viktig ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (Akkurat nå):

Noen som kommunisere burde også være der, men det var vist bare utseende som var viktig ;) 

Hehehehe, ja kanskje man kan gå ut fra at ts er en svært ung mann? 😄

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg er emosjonellt knyttet til, og vil være nær. Hvor vi kommuniserer godt, han er trygg, stryker meg over håret og tuller mye. 

 

Anonymkode: 0951e...f46

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han som alltid vil ha vaniljesex og aldri har ereksjonsproblemer. Resten er ikke så relevant, men mørk stemme og masse kroppshår er litt sexy da.

Anonymkode: d9ede...81f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de nevnte tingene har noe å si for om han er en god sexpartner etter ikke.

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (3 timer siden):

Noen som kommunisere burde også være der, men det var vist bare utseende som var viktig ;) 

Det står at det handler bare om utseendet. Ts hadde ikke noe ambisjon om å gjøre en vitenskapelig studie. 

Utrolig. Det er mange forbehold her men det er alltid noen som kommer her for å sutre!

Anonymkode: 2119e...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det står at det handler bare om utseendet. Ts hadde ikke noe ambisjon om å gjøre en vitenskapelig studie. 

Utrolig. Det er mange forbehold her men det er alltid noen som kommer her for å sutre!

Anonymkode: 2119e...a15

Om du mener lett erting, MED blunkesmil, er sutring.. Så ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...