AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Del Skrevet 8. januar Hvilken type stil har du? Og tenker du mye på alderen din når du kjøper klær? Anonymkode: cc95a...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supertramp89 Skrevet 8. januar #2 Del Skrevet 8. januar Går som regel med litt voksen "volt" stil. På jobb er det oftest blazer, overshirt, svart bukse og chelsea boots. Om ikke jeg bare skal på butikken osv. Da er det daffere stil så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 8. januar #3 Del Skrevet 8. januar (endret) Sikkert ikke så annerledes enn folk i andre aldre. Jeg tenker ikke på alderen min. Jeans eller svart bukse. Bluse eller strikkegenser. Noen ganger kjole, har en del "hverdagskjoler", som jeg bruker med tights eller ullstrømpebukse om vinteren. Endret 8. januar av Yodas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niniel Skrevet 8. januar #4 Del Skrevet 8. januar Jeans, skjørt eller "taylored pants" både med vide ben og smale ben. Skjorte/bluse eller tynn genser i Merino eller kashmir. Ullkåpe,Chelsea boots. Om sommeren skjorte, bluse eller t-skjorte. Fargemessig for det mye i nøytrale farger som sort, varianter av beige og brunt, hvit, koksgrå og grå, mørk blå og olivengrønn. Men har også noen plagg i rødt og oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #5 Del Skrevet 8. januar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Del Skrevet 8. januar Athena Freyja skrev (3 minutter siden): Veldig pent ! Hva heter denne stilen ? Eller hva søker du får å få opp slike bilder ? Hilsen "har ikke peiling ". Anonymkode: 4eb6f...327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. januar #7 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig pent ! Hva heter denne stilen ? Eller hva søker du får å få opp slike bilder ? Hilsen "har ikke peiling ". Anonymkode: 4eb6f...327 Søker på rocka stil, på Pinterest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #8 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Veldig pent ! Hva heter denne stilen ? Eller hva søker du får å få opp slike bilder ? Hilsen "har ikke peiling ". Anonymkode: 4eb6f...327 Søk på klær fra 2012. Anonymkode: ed6e8...dd3 13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 9. januar #9 Del Skrevet 9. januar Helt ærlig. Joggebukse, joggesko, ullgenser. Diger boblejakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #10 Del Skrevet 9. januar Som Athena Freyja, men mindre skinn og mer farger. Anonymkode: 18913...75b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #11 Del Skrevet 9. januar https://www.vakrevene.no/products/sophia-black-check?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6f_K08rPgwMVJ6ODBx2bjQfnEAQYASABEgLJgfD_BwE Som dette eller dette. https://www.kleins.no/produkt/meg-bla/?attribute_storrelse=27&attribute_figur=30&utm_term=85574&nbt=nb%3Aadwords%3Ax%3A17328185720%3A%3A&nb_adtype=pla&nb_kwd=&nb_ti=&nb_mi=117030092&nb_pc=online&nb_pi=85574&nb_ppi=&nb_placement=&nb_li_ms=&nb_lp_ms=&nb_fii=&nb_ap=&nb_mt=&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIv8z9isvPgwMVGZGDBx0hsQByEAQYCSABEgImt_D_BwE Gjerne med genser i ull eller kasjmir til, eller bluse i viskose. Bluse har ofte litt puffet ermer og stapper de alltid i buksa. Anonymkode: ed6e8...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. januar #12 Del Skrevet 9. januar Primært 50- og 60-tallskjoler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 9. januar #13 Del Skrevet 9. januar Jeg tenker ikke mye på alderen når jeg handler, men jeg har i bakhodet at jeg ikke vil se ut som vgs-elevene mine. Jeg går gjerne i hverdagskjoler eller dressbukser og fargerike gensere/skjorter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #14 Del Skrevet 9. januar Akkurat nå går jeg i det som gir meg minst sjans til å fryse. Igår gikk jeg i tykke strømpebukser, ullsokker, ulltrøye og en lang strikket kjolegenser og skjerf. Idag har jeg strømpebukser under en cargobukse, langarmet tynn genser, fleece og ullsokker da jeg vet jeg skal jobbe med litt varer idag. I morgen blir det strømpebukse, et mellomlangt strikket skjørt, en blå American dreams genser og såklart, ullsokker. Behagelig er min stil, og jeg hater å fryse.. har også my share of svarte jeans og dressbukser jeg bruker når det ikke er 20 minus.. Anonymkode: 969c3...bb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #15 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Veldig pent ! Hva heter denne stilen ? Eller hva søker du får å få opp slike bilder ? Hilsen "har ikke peiling ". Anonymkode: 4eb6f...327 Du søker på ""Street fashion 2011" Eller på bildene av disse damene f.eks Meghan Fox i perioden 2010-2015. Det ene bildet av henne er fra innspillingen for 10 år siden. Anonymkode: 63f29...d94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #16 Del Skrevet 9. januar Athena Freyja skrev (21 timer siden): 2012 ringer og vil ha tilbake klærne sine. Anonymkode: e39d7...7ee 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #17 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 2012 ringer og vil ha tilbake klærne sine. Anonymkode: e39d7...7ee Så tøff du er så bare kritiserer istedenfor å bidra med din egen stil Folk går da med klær fra 60-70 tallet og kaller det vintage hvorfor skal en ikke kunne ha klær som var på moten den tiden viss en liker den stilen? Anonymkode: a925b...9de 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #18 Del Skrevet 9. januar Jeg har grodd fast i svarte bukser, går i det 90% av tiden. Varierer bare noe på passform etter moter og årstid. Nå om dagen går det i stramme bukser med litt sleng. Så tar jeg for sikkerhets skyld gjerne en svart topp/genser/skjorte til, kanskje en svart blazer over og en svart ulljakke. Så finner jeg noen ganger ut at jeg er for svartkledd og finner frem en rød veske eller noe. Dette er sånn typisk meg, minus skoene: Synes man slipper greit unna med å se ok ut når alt er sort, men jeg er jo ikke akkurat jobbens trendsetter heller. Det er jo ikke en stil på en måte, det er bare klær. Jeg var superinteressert i mote en gang og gikk alltid i spennende greier, men nå gidder jeg knapt shoppe. Slår til på fest, da. Bryr meg ikke om alderen min. Anonymkode: 7355f...309 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #19 Del Skrevet 9. januar Jeans, genser og sneakers/vintersko. Anonymkode: 63182...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. januar #20 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): 2012 ringer og vil ha tilbake klærne sine. Anonymkode: e39d7...7ee Tror du jeg bryr meg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå