AnonymBruker Skrevet 10. januar #41 Del Skrevet 10. januar Eris skrev (8 minutter siden): Elsket alt dette! Særlig de første. Hva kalles denne stilen om man skal søke etter inspirasjon på Google? Vet ikke helt hva stilen heter. Men jeg pleier å søke etter outfits med ulike plagg jeg har og liker, og finner mest på Pinterest. Der søker jeg f.eks. på «beige trousers» eller «brown satin skirt», scroller til jeg finner et bilde med et fint antrekk, klikker inn på det og klikker videre derfra. Anonymkode: 09b14...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 10. januar #42 Del Skrevet 10. januar Merker at det er vanskelig å finne bilder av min stil selv om nesten alle jeg ser på min alder og eldre kler seg sånn. men gjør et hederlig forsøk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 11. januar #43 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tror dette er not av deg mest umoderne du kan finne på Internett 😅 Anonymkode: b2777...2a4 Kan ikke si jeg bryr meg. Jeg går i klær jeg liker og føler meg vel i. Bryr meg ikke om det er umoderne eller ikke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 11. januar #44 Del Skrevet 11. januar Vanlige,basic klær. (Kvinne 43år) Molly high waist jeans petite Ettersittende,langermede topper Lange,strikkede jakker Tights Sorte boots med snøring Crossover vesker Lange kåper i ullmix Store ullskjerf Bruker mye sorte klær. (Får ikke til å legge inn bilder lenger🤔) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #45 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Haha, følern! Jeg har funnet en løsning for meg på problemet. Jeg går med høye støvletter med flat såle, lignende disse ute: Mine er akkurat brede nok i skaftet til at jeg kan brette buksa pent inntil leggen og ha skoen over. På den måten holder buksene seg rene og pene til jeg kommer meg på jobb. Har kåpe over som rekker ned til skoene, så ingen ser at det ser litt ridebukseaktig ut under. På jobben har jeg småsko av ulike typer som jeg bytter til Har en venninne som gjør det samme, men hun har med seg skoene i sekken/veska. Anonymkode: 09b14...bd8 Takk for tips, men jeg har så enorme legger (lipødem og gøye greier) at det ikke finnes støvletter i verden som kan få plass til både legger og bukse 😄 I dag pakket jeg dressbuksa i sekken 😄 Er jo mulig å gjøre det på vinteren, men jeg ser jo aldri fin ut når jeg er ute da 😛 Anonymkode: f57fa...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. januar #46 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg ser liksom for meg at du er som Silya 😃 Anonymkode: 27da6...e38 Ja du sier noe der😃 Hun er nok kanskje en jeg finner en del inspirasjon fra da jeg synes hun klarer å balansere alt så magisk perfekt. En gjennomført stil uten at det tipper over på noen måte, så om jeg er i nærheten av å treffe et bittelille hint av den "edgy'e" stilen der så varmer det mitt lille vaffelhjerte. Men mye fint her i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå