AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar Jeg går sånn her på jobb: klinker noen ganger til med et skjørt: og sånn her hjemme: Anonymkode: 09b14...bd8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar Går mye med daffeklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar (endret) Fargeglad gjerne med en quirky tilnærming eller vri, maximalistisk, liker detaljer og mønster Glad i både bukser og skjørt/kjole men alt til sin tid. Glad i litt variasjon. Nå om dagene er jeg glad i en god og tykk ullgenser, gjerne hjemmelaget av folk jeg er glad i og ellers gode klær, med andre ord ja komfort er viktig for meg med tanke på temperatur, så vinterantrekkene blir også deretter. Jobber innenfor dyr (bruker uniform) og har også kollegaer som går rett ifra jobb til stallen eller en god tur med hunden så det er ikke business casual hos oss, laaangt derifra, vi går like gjerne i kari traa klær som en finere bukser til og fra jobb egentlig. Liker ikke mote, men elsker klær og forskjellige stilarter, men tja, når jeg ikke går i friluftsliv garderoben min så går jeg så her Hjemme er det 100% daffeklær som gjelder, uten unntak. Endret 9. januar av skreppamedleppa 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #24 Del Skrevet 10. januar skreppamedleppa skrev (17 timer siden): Fargeglad gjerne med en quirky tilnærming eller vri, maximalistisk, liker detaljer og mønster Glad i både bukser og skjørt/kjole men alt til sin tid. Glad i litt variasjon. Nå om dagene er jeg glad i en god og tykk ullgenser, gjerne hjemmelaget av folk jeg er glad i og ellers gode klær, med andre ord ja komfort er viktig for meg med tanke på temperatur, så vinterantrekkene blir også deretter. Jobber innenfor dyr (bruker uniform) og har også kollegaer som går rett ifra jobb til stallen eller en god tur med hunden så det er ikke business casual hos oss, laaangt derifra, vi går like gjerne i kari traa klær som en finere bukser til og fra jobb egentlig. Liker ikke mote, men elsker klær og forskjellige stilarter, men tja, når jeg ikke går i friluftsliv garderoben min så går jeg så her Hjemme er det 100% daffeklær som gjelder, uten unntak. masse fint. Hvor er de grønne bootsene fra. Er det Dr Martens? Anonymkode: 5c957...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. januar #25 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): masse fint. Hvor er de grønne bootsene fra. Er det Dr Martens? Anonymkode: 5c957...798 Det er Dr Martens ja. Men den ene ble litt lekk i høst så jeg har byttet de ut med disse fra "Fly London" https://heppo.com/no-no/products/fly-london-ragi539fly-shamrock-green?utm_campaign=Google | PMAX | HEP | NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMInaLek7rTgwMVkQ-iAx2fpgxjEAQYASABEgJ4dvD_BwE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar Jeg får inspirasjon fra Hallmark julefilmer 🎄😄 Anonymkode: 6654f...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar skreppamedleppa skrev (19 timer siden): Fargeglad gjerne med en quirky tilnærming eller vri, maximalistisk, liker detaljer og mønster Glad i både bukser og skjørt/kjole men alt til sin tid. Glad i litt variasjon. Nå om dagene er jeg glad i en god og tykk ullgenser, gjerne hjemmelaget av folk jeg er glad i og ellers gode klær, med andre ord ja komfort er viktig for meg med tanke på temperatur, så vinterantrekkene blir også deretter. Jobber innenfor dyr (bruker uniform) og har også kollegaer som går rett ifra jobb til stallen eller en god tur med hunden så det er ikke business casual hos oss, laaangt derifra, vi går like gjerne i kari traa klær som en finere bukser til og fra jobb egentlig. Liker ikke mote, men elsker klær og forskjellige stilarter, men tja, når jeg ikke går i friluftsliv garderoben min så går jeg så her Hjemme er det 100% daffeklær som gjelder, uten unntak. Jeg ser liksom for meg at du er som Silya 😃 Anonymkode: 27da6...e38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #28 Del Skrevet 10. januar Stort sett jeans, t-skjorte eller genser (ullgenser nå om vinteren). Boots, olajakke, skinnjakke eller kåpe (om vinteren). Har en enkel og ukomplisert "stil". Vet ikke om det engang kan kalles en stil, men jeg trives med det Anonymkode: d7fd4...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #29 Del Skrevet 10. januar Liker behagelige klær og har gått med denne stilen i 10 år vil jeg tro, har litt mage så mulig det er litt for å gjemme den. Anonymkode: 47ff3...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #30 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg går sånn her på jobb: klinker noen ganger til med et skjørt: og sånn her hjemme: Anonymkode: 09b14...bd8 Jeg elsker denne stilen, i hvert fall det formelle til å begynne med (går ikke i tights på jobb). Men jeg får det ikke til å passe med været på vinteren, buksene får salt og slaps på seg i tillegg til at det er så lite match med piggskoene 🙈 Anonymkode: f57fa...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #31 Del Skrevet 10. januar Nesten bare kjoler hele dagen. Anonymkode: 33345...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #32 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg elsker denne stilen, i hvert fall det formelle til å begynne med (går ikke i tights på jobb). Men jeg får det ikke til å passe med været på vinteren, buksene får salt og slaps på seg i tillegg til at det er så lite match med piggskoene 🙈 Anonymkode: f57fa...5e9 Haha, følern! Jeg har funnet en løsning for meg på problemet. Jeg går med høye støvletter med flat såle, lignende disse ute: Mine er akkurat brede nok i skaftet til at jeg kan brette buksa pent inntil leggen og ha skoen over. På den måten holder buksene seg rene og pene til jeg kommer meg på jobb. Har kåpe over som rekker ned til skoene, så ingen ser at det ser litt ridebukseaktig ut under. På jobben har jeg småsko av ulike typer som jeg bytter til Har en venninne som gjør det samme, men hun har med seg skoene i sekken/veska. Anonymkode: 09b14...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #33 Del Skrevet 10. januar Jeg kler meg etter humøret. Er petite og har ungt ansikt så slipper nok unna med mye 😅 tenker veldig lite over aldern min. Tilpasser selvfølgelig etter hva jeg skal den dagen. I dag jeg gikk jeg i altfor stor cargobukse fra carhartt og sort hettegenser, skulle bare sitte med noe kosnentrasjonsarbeid hele dagen. Skal jeg møte kunder/partnere o.l så blir det slacks/dressbukser og enkle topper eller strikkagensere. Eventuelt skjørt. Har omtrent alltid svarte klær og flashy sneakers. Har på et vis kommet meg opp og frem i en lederrolle i et stort teknologifirma til tross for min ganske barnslige og slække stil. Anonymkode: 3eaa0...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10. januar #34 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Liker behagelige klær og har gått med denne stilen i 10 år vil jeg tro, har litt mage så mulig det er litt for å gjemme den. Anonymkode: 47ff3...af7 Sånn kler jeg meg også Godt å ha god plass i klærne, hater å kjenne på at noe strammer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #35 Del Skrevet 10. januar Ganske kjedelig. Jeans, sorte eller blå. Aldri mer skinny, ikke fordi jeg synes det er så heslig men fordi jeg hater følelsen av noe ettersittende rundt bena. Hvite eller sorte bluser eller t-skjorter, nå som det er kaldt med en kort cardigan utenpå. Anonymkode: f0b3e...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eris Skrevet 10. januar #36 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (På 9.1.2024 den 23.12): Jeg går sånn her på jobb: klinker noen ganger til med et skjørt: og sånn her hjemme: Anonymkode: 09b14...bd8 Elsket alt dette! Særlig de første. Hva kalles denne stilen om man skal søke etter inspirasjon på Google? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #37 Del Skrevet 10. januar Athena Freyja skrev (På 9.1.2024 den 0.06): Tror dette er not av deg mest umoderne du kan finne på Internett 😅 Anonymkode: b2777...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. januar #38 Del Skrevet 10. januar Har ingen spesiell stil tror jeg. Trives best i leggings og tunika. Eller andre litt romslige klær. Er overvektig og vil ikke at magen vises 😊 Derfor må overdelene jeg bruker være lange nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 10. januar #39 Del Skrevet 10. januar I disse dager: Ammesinglet, tights eller kashmirbukse, strikkejakke og tøfler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #40 Del Skrevet 10. januar Alltid kjoler og strømpebukser. Vanligvis svarte. Evt lilla. Eller svarte skjørt og varme gensere. Anonymkode: e5963...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå