Gå til innhold

Høye menn - Store peniser

Mogens

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Har ikke noe statistikk på dette så nå spør jeg om deres erfaringer.

Kan det ofte være en sammenheng med:

høy mann - stor penis

lav mann - liten penis

eller er jeg helt på jorde her ?????? :roll::roll:

Dette må jo være noe både kvinner og menn kan svare på :D

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det passer helt.....

Har vært i sammen med høye menn, både med liten og stor

og små menn, både med liten og stor.....

Har hørt at man kan se på fingrene hvordan den er???? Vet ikke helt?! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man kan se på nesen hvor stor penisen er. Hvorvidt det stemmer vet jeg ikke :wink:

Men jeg kjenner en fyr som har kjempenese, og det ryktes at han er vel utstyrt, så kanskje det er et snev av sannhet i det?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært diskutert her før tror jeg uten at noen har kunne komme frem med noen som helt dokumentasjon som viser at det virkelig finnes en slik sammen heng.

Det man i hvertfall bør være klar over, dersom noen "fakisk følger" slike holdepunkter når de sjekker, er at det garantert vil finnes unntak fra regelen...... bare så man er forberedt.

Vi gutta har vel tilbrakt nok tid i fellesdusjer på skoler og i idrettsammenhenger at vi vet hvor varierende dette med penisstørrelse kan være på høye og lave menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har ikke noen sammenheng tror jeg.

Har sett to stk peniser live i mitt liv- i stiv tilstand- begge mennene like høye. Den ene har penis som en blyant, den andre har IKKE det :blunke:

Derav mitt synspunkt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelsen på penis er uavhengig av alt annet på mannens kropp. Det er fordi veksten av kjønnsorganer styres av andre veksthormoner enn resten av kroppen. Så det er nok ingen sammenheng, annet enn den illusoriske... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ bare tilføye en liten morsomhet. Du er ikke langt unna meg "Vinga". Har sett 4 vaginaer i levende live, men har sett en del "døde" da :ler::ler::ler:

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nu ikke sige andet end når der snakkes statestik

så ligger der tal framme ang størrelsen

men det beror på beliggenhet

europa, asia, mm

og tallene svinger med et par cm hvor vi i europa ligger i midten og asia lidt under og amerika/afrika et par cm større

og det med negere har super tisser er skrøne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte på en liten sprett av en mann, han var lav, han var tynn, han hadde små hender og han hadde små føtter, men du skulle sett penisen!!!! :o :o den var ikke liten ihvertfall!! Fikk reint vondt jeg!

har møtt menn som har vært ca like store også, både i hender og føtter og høyde og bredde, men som har hatt helt forskjellige penisstørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett 4 vaginaer i levende live, men har sett en del "døde" da    :ler:    :ler:   :ler:

Ha ha, samme her :ler: Har sett mange "døde" peniser :hoho: Både live og på bilde.

Aline- har en venninne med samme erfaring som du. Hun lå med han i fylla på en russefest- han var liten av vekst, nerdete, lyst krøllete hår og hadde briller... *fordommer i fleng her ja, hehe*

Poenget er at hun sa hun var sår i flere dager etterpå... Han var visst megastor nedentil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at tommelen på menn har noe å si i forhold til lengden på penisen. Jo lengre tommel jo lengre penis... :wink:

Jeg har ikke sjekket ut teorien, så jeg vet ikke om den stemmer... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Verken nese, føtter, eller fingre forteller om hvor lang manndommen er til en mann, men størelsen på bilen kan gi en vis inndikasjon på hvor stor manndommen.

:lol::lol::lol:

Men man kan finne ut hvor stor sex energi en person har, med å sjekke hvor lang ringfingren er forhold til pekefingren.

Hvis ringfingren er lenger enn pekefingren, så har personen stor sex energi.

:wink::wink::wink:

Mvh

CET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei!!

Den sammenlikningen med bilen likte jeg. Jeg går ut fra at du mener som meg meg. At en stor flott bil, kompenserer for andre mangler. Fallossymbol. :ler::ler::ler:

Utover det har jeg hørt myten om store føtter og stor penis. men jeg har så lite referansematerialet å bygge det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med nesestørrelsen er jeg veldig sikker på stemmer. Ellers kom mannen min her og blander seg og påstår at størrelsen skal være lik den fra tuppen av langfinger ned til handleddet. Men det vet jeg ikke helt om jeg skal tro, for da må jo de som har liten ha veldig små hender. Til og med jeg med ganske små "damehender" ville jo hatt en ganske "anstendig" en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det foreligger ingen dokumenterte bevis på at noen som helst kroppsdel skal kunne indikere størrelsen på det mannen har mellom beina, annet enn penisen selv...

MEN, jeg ble litt skremt av denne:

http://www.sizehimup.co.uk/

Denne er jo lagd humoristisk, men den stemte bra på meg.... og flere av kompisene mine..... :wink:

Så jenter, ta med dere kalkulator når dere drar på by'n... :sjarmor:

En kompis av meg er ca. 2 meter høy, men han har visst en penis godt under gjennomsnittet fortalte dama hans en gang, så det finnes nok ikke noe standardsvar på denne påstanden.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
MÅ bare tilføye en liten morsomhet. Du er ikke langt unna meg "Vinga". Har sett 4 vaginaer i levende live, men har sett en del "døde" da :ler::ler::ler:

Mogens

Mogens: Denne fattet jeg ikke helt; du har sett en død vagina???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Nå får du ikke slenge ut rykter om at Vinga og jeg har blitt nekrofile nå da :ler: Det vi mente her er at vi har vel sett et par filmer og lest i et par blader opp igjennom :sjarmor: Skjønte du den nå :P ?

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sammenhengen mellom penislengde og fingerlengde er i grunnen meget opplagt:

Har han liten penis er det en trøst at fingrene er lange.

Dr. Pink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...