Gå til innhold

Englands peneste dame, er det Michelle Keegan?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har alt, fin hudfarge og fint hår. Flott kropp. Er sikker på at alle menn fantaserer om henne.. Skulle ønske jeg så ut som henne, men er ikke i nærheten dsv og kan bare glemme dating siden alle menn bare vil ha hotte babes som Michelle. Misunnelig! 

Who Is 'Fool Me Once' Star Michelle Keegan and What Other Movies and Shows  Has She Appeared In?

Anonymkode: 80b37...005

Tror du er helt på bærtur hvis du virkelig tror i eget sinn at vi menn sikler alle etter en som henne så tar du jaggu meg feil. Vi er like forskjellige på.på.utsiden og innsiden som dere kvinner er. Vi like faktisk ikke ALLE det samme. Vi har forskjellige preferanser av en grunn. Jeg liker for eksempel formfulle  kvinner som for eks. Kate winslet. Og hun er langt ifra den dame ovenfor her. Du må.få det ut av hodet og tro at teorien din er sann. For dne stemmer ikke. Det er nettopp derfor vi er alle skapt forskjellige. Du er ikke engang lik dine foreldre eller søsken. Alle er forskjellige.

Anonymkode: d51ce...80a

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske respektløst å legge ut et bilde av noen fra de var yngre som et argument mot det du kaller gammel røye, åsså er det deres nåværende jevnaldrende. Hun er også avbildet yngre i denne tråden. 

Du har sikkert ikke peiling fordi du er gammal selv. 

Anonymkode: 932d8...70d

Har bare ikke helt kontroll på hvem som er britiske. Får slenge inn Anya Taylor-Joy.  (Som ble født i USA grunnet ferie, men som egentlig er britisk og har statsborgerskap begge steder.)

Anya Taylor-Joy On 'The Queen's Gambit' Season 2: “Never Say Never” –  Deadline

Anonymkode: 04962...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fikk høre at jeg var ingen Sophie Elise akkurat av en Tinder-date. Anonymkode: 80b37...005

Sophie Elise??? Mildt sagt ikke min type. Og jeg liker vanligvis unge nordnorske jenter.

Anonymkode: 8eb1d...d04

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei men de fleste menn vil ha sånne type damer. Jeg har snakket med mange, og datet mange ulike. Fikk høre at jeg var ingen Sophie Elise akkurat av en Tinder-date. 

Anonymkode: 80b37...005

Det må ha ha vært ment som en kompliment?

Anonymkode: 055c4...3ec

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogamannen skrev (1 time siden):

Håper dette er innafor, men jeg har passert 50 og liker damer på samme alder:

PD0896.jpg?v=0

Myyye bedre.

Anonymkode: 79248...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Å ikke se ut som Sophie Elise. Det er et kjempekompliment,så det må ikke ta ille opp.  

Anonymkode: 4e09f...0cc

Nettopp det tenkte også jeg på.

Finnes det faktisk kvinner der ute som føler at det ville ha vært et kompilment å få høre at man ser ut som Sophie Elise ...?

I mine ører høres dette ut som noe man ville ha sagt i sinne like før man slo opp.

Anonymkode: be797...81c

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nettopp det tenkte også jeg på.

Finnes det faktisk kvinner der ute som føler at det ville ha vært et kompilment å få høre at man ser ut som Sophie Elise ...?

I mine ører høres dette ut som noe man ville ha sagt i sinne like før man slo opp.

Anonymkode: be797...81c

Se på lenka. Av de fire kvinnene der, så er Annijor den eneste som er en skjønnhet og det sammenfaller med at hun har gjort lite eller ingenting med ansiktet sitt. 
 

Sophie Elise ser desidert verst ut. Likner en person fra «outer space»

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/bekrefter-ny-tv-serie/15848349/

Endret av Inkognitoher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske respektløst å legge ut et bilde av noen fra de var yngre som et argument mot det du kaller gammel røye, åsså er det deres nåværende jevnaldrende. Hun er også avbildet yngre i denne tråden. 

Du har sikkert ikke peiling fordi du er gammal selv. 

Anonymkode: 932d8...70d

 

Anonymkode: 04962...149

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...