AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #61 Del Skrevet 22. januar 2024 Silkesvarten Den hvite steinen Ante Pernille og Mr Nelson Pompel og Pilt Anonymkode: b65c7...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 22. januar 2024 #62 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Maika - Jenta fra verdensrommet Anonymkode: c814d...ca0 Åhhh den husker jeg! Den var SÅ spennende og litt skummel😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #63 Del Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 9.16): Noddy Alt av Donald og co. FOX Kids!!!❤️ - Beste TV-kanalen med: tegneserien Dennis the menance, den magiske skolebussen, Livet med Louie (den feite lille gutten) Inspektør Gadget Super Mario bros show Braceface! Prinsesse Sissi Spicegirls. Walter melon ❤️ Dexters laboratorium Hey Arnold! Anonymkode: 6a4c3...b1f Synd at det meste som gikk på Fox Kids har blitt tapt med tiden 😕 Saban Entertainment lagde mange av tegneseriene som gikk der og det selskapet gikk konkurs for over 20 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 22. januar 2024 #64 Del Skrevet 22. januar 2024 Filmer: Lillefot og vennene hans, Home Alone 1&2, Løvenes Konge, Ace Ventura, The Mask, Toy Story TV: Andungen kvakk kvakk, Midt i Smørøyet, Mummitrollet, The Julekalender, Dyrene i Hakkebakkeskogen, Inspector Gadget Dette er bare noe jeg kom på i farta😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #65 Del Skrevet 22. januar 2024 Blyana skrev (1 minutt siden): Filmer: Lillefot og vennene hans, Home Alone 1&2, Løvenes Konge, Ace Ventura, The Mask, Toy Story TV: Andungen kvakk kvakk, Midt i Smørøyet, Mummitrollet, The Julekalender, Dyrene i Hakkebakkeskogen, Inspector Gadget Dette er bare noe jeg kom på i farta😅 Lillefot 1 er så trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 22. januar 2024 #66 Del Skrevet 22. januar 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Lillefot 1 er så trist Ja veldig trist😪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 22. januar 2024 #67 Del Skrevet 22. januar 2024 Det kommer litt an på i hvilken alder man sluttet å se på barne-TV. I mine aller tidligste TV-år (rundt 1967) var det kun familien Flint (Flintstone) på naboens tv. Vi hadde ikke TV så tidlig. Mener å huske at det var hver lørdag ettermiddag. Vi bodde i en drabantby, og det var mange unger. Eneste som hadde TV, var naboen nede i første etasje. Hun var en herlig dame, og inviterte alle barna hun klarte å få plass til på TV-stund en gang i uka. Svart/hvitt TV, familien Flint. Ukas høydepunkt. Nedturen var at hun også serverte brødskiver med fårepølse og majones. Som vi måtte spise. Jeg hatet majones den gang som i dag. Men i de tider var en liten halvtime med sort/hvitt-tv verdt det å trykke i seg noe man ikke likte. Husker også Lekestue, Stian med sekken, Colargol, Pernille og Mr. Nelson (skrekk!), Pompel og Pilt (mer skrekk!). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. januar 2024 #68 Del Skrevet 22. januar 2024 Dolce skrev (4 minutter siden): Det kommer litt an på i hvilken alder man sluttet å se på barne-TV. I mine aller tidligste TV-år (rundt 1967) var det kun familien Flint (Flintstone) på naboens tv. Vi hadde ikke TV så tidlig. Mener å huske at det var hver lørdag ettermiddag. Vi bodde i en drabantby, og det var mange unger. Eneste som hadde TV, var naboen nede i første etasje. Hun var en herlig dame, og inviterte alle barna hun klarte å få plass til på TV-stund en gang i uka. Svart/hvitt TV, familien Flint. Ukas høydepunkt. Nedturen var at hun også serverte brødskiver med fårepølse og majones. Som vi måtte spise. Jeg hatet majones den gang som i dag. Men i de tider var en liten halvtime med sort/hvitt-tv verdt det å trykke i seg noe man ikke likte. Husker også Lekestue, Stian med sekken, Colargol, Pernille og Mr. Nelson (skrekk!), Pompel og Pilt (mer skrekk!). Flintstones er topp da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 22. januar 2024 #69 Del Skrevet 22. januar 2024 Jeg vokste ikke opp med TV i det hele tatt. Var faktisk 13 år da vi fikk TV hjemme hos oss. Som mor og bestemor har jeg likevel fått med meg det meste av barnefilmene som er nevnt i denne tråden 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 22. januar 2024 #70 Del Skrevet 22. januar 2024 Løvenes konge - min første opplevelse på kino. Det glemmer jeg ALDRI. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 23. januar 2024 #71 Del Skrevet 23. januar 2024 Bernard og Bianca i Australia Ulvehunden My Girl Kamilla og Tyven Frida med hjertet i hånden DuckTales Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 26. januar 2024 #72 Del Skrevet 26. januar 2024 Stompa-filmene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 26. januar 2024 #73 Del Skrevet 26. januar 2024 Hadde ikke TV. Betalte 50 øre på Strømmen Kino for Helvan og Halvan eller Bambi . . . Så TV for første gang da jeg var 19. Spiller rock fra 50-tallet. Bli nå stadig yngre . . . 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar 2024 #74 Del Skrevet 26. januar 2024 senior skrev (5 minutter siden): Hadde ikke TV. Betalte 50 øre på Strømmen Kino for Helvan og Halvan eller Bambi . . . Så TV for første gang da jeg var 19. Spiller rock fra 50-tallet. Bli nå stadig yngre . . . 🙂 På 40 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 #75 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 9.16): Noddy Alt av Donald og co. FOX Kids!!!❤️ - Beste TV-kanalen med: tegneserien Dennis the menance, den magiske skolebussen, Livet med Louie (den feite lille gutten) Inspektør Gadget Super Mario bros show Braceface! Prinsesse Sissi Spicegirls. Walter melon ❤️ Dexters laboratorium Hey Arnold! Anonymkode: 6a4c3...b1f Prinsesse Sissi var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. januar 2024 #76 Del Skrevet 26. januar 2024 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Prinsesse Sissi var fin Fin historie i serien, synd jeg aldri fikk sett alt 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 26. januar 2024 #77 Del Skrevet 26. januar 2024 Cid skrev (4 minutter siden): Fin historie i serien, synd jeg aldri fikk sett alt 😕 Ja det var det det var en veldig fin film/serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2024 #78 Del Skrevet 26. januar 2024 K@tt skrev (På 7.1.2024 den 17.55): Titten tei brannmann sam postman Pat Thomas toget Portveien 2 Fraglene Jul i skomakergata Teodors jul Vertshuset den gylne hale Andungen Kvakk Kvakk Frida med hjertet i hånda Camilla og tyven Neverending story Rosa Mirabella i sukkertoppen- jeg aner ikke hva serien het, men jeg husker det navnet Brødrene Dal Go'elg Midt i smørøyet 👆 Anonymkode: bcb2a...87c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 26. januar 2024 #79 Del Skrevet 26. januar 2024 9 hours ago, Cid said: På 40 tallet? 👍 Husker godt krigen jeg . . og særlig hvalmargarinen etterpå. Fytterakkern for noe griseri . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. januar 2024 #80 Del Skrevet 26. januar 2024 Jeg kan så vidt huske Lekestue med Vibeke Sæther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå