AnonymBruker Skrevet 7. januar #21 Del Skrevet 7. januar Bella78 skrev (1 time siden): Husker dere Kollargoll, eller er jeg hakket eldre? 😊 Jeg er bjørnen Kollargoll, jeg kan synge dur og moll. Ja hver dag fra syv til tolv gir jeg meg sangen helt i vold Fuglekongen vår pustet på meg lett og søtt Å, så fint det går, tenk nå kan jeg synge støtt… osv Pompel og Pilt var en favoritt her. Den første filmen jeg så på kino var Reisen til Julestjernen. ET hadde 12-årsgrense, men jeg fikk overtalt min mor til å bli med på kino. Anonymkode: c0772...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #22 Del Skrevet 7. januar Oliver og gjengen. Anonymkode: 91f52...82e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #23 Del Skrevet 7. januar Lekestue og onkel Lauritz og Theodor. Anonymkode: 3881e...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #24 Del Skrevet 7. januar Pokemon Anonymkode: 63778...331 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #25 Del Skrevet 7. januar Oliver og gjengen, lilo og stitch (så den om igjen denne helgen), atlantis, shrek Anonymkode: 07c5e...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #26 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Oliver og gjengen. Anonymkode: 91f52...82e Leste kommentaren din rett etter jeg postet det selv 😍 my nr 1! Hører på billy idol sangen som destress fra tid til tid Anonymkode: 07c5e...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #27 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Portveien 2 Postmann Pat Fraglene Tøydukke Anna Punky Gullars To hus tett i tett Titten Tei Streken Andungen Kvakk Kvakk Jul i Skomakergata Midt i Smørøyet Borgen skole Frida med hjertet i hånden Furuhaugen Blues Anonymkode: 3897b...5bf Antagelig på min alder Anonymkode: 7cbc8...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #28 Del Skrevet 7. januar Ronja Røverdatter Anonymkode: 7cbc8...2a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #29 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ronja Røverdatter Anonymkode: 7cbc8...2a7 Og Shagma- reisen til jordens indre. Anonymkode: 7cbc8...2a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. januar #30 Del Skrevet 7. januar Bella78 skrev (5 timer siden): Husker dere Kollargoll, eller er jeg hakket eldre? 😊 Jeg er bjørnen Kollargoll, jeg kan synge dur og moll. Vi er nok nært i alder så du også Lekestue, Labbetuss? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #31 Del Skrevet 7. januar Bella78 skrev (5 timer siden): Husker dere Kollargoll, eller er jeg hakket eldre? 😊 Jeg er bjørnen Kollargoll, jeg kan synge dur og moll. Colargol Anonymkode: 1d631...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 7. januar #32 Del Skrevet 7. januar Thomas Toget Postveien 2 Huset med det rare i Brannmann Sam Postman Pat Brødrene Dal Teodor Pompel og Pilt Det er så mye mere så ting ramses sikkert opp i tråden av andre født i 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #33 Del Skrevet 7. januar Huset med det rare i Midt i smørøyet Bompibjørnene Emil i Lønneberget Pippi Langstrømpe Sesam stasjon The neverending story Knight Rider Lois and Clark MacGyver Pacific Blue Anonymkode: 284ee...cc6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #34 Del Skrevet 7. januar Lekestue og Ronja Røverdatter Anonymkode: 69c56...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #35 Del Skrevet 7. januar Lassie, Daktari, Flipper, Silkesvarten Anonymkode: 7c1c7...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #36 Del Skrevet 7. januar Aladin og løvenes konge Den utrolig reisen ❤️ simbad sjøfareren lørdager på tv2 xena warriorprincess og hercules etter skolen powerrangers etter skolen født i 87 Anonymkode: f60b3...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #37 Del Skrevet 8. januar Maskinfører skrev (11 timer siden): Thomas Toget Postveien 2 Huset med det rare i Brannmann Sam Postman Pat Brødrene Dal Teodor Pompel og Pilt Det er så mye mere så ting ramses sikkert opp i tråden av andre født i 1988 Du kan da vel ikke være født i 1988? Anonymkode: 7cbc8...2a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. januar #38 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan da vel ikke være født i 1988? Anonymkode: 7cbc8...2a7 Jo jeg er født i 1988 står både på Maskinførerbeviset mitt førerkortet id kortet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #39 Del Skrevet 8. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jo jeg er født i 1988 står både på Maskinførerbeviset mitt førerkortet id kortet Sendte de Pompel og Pilt da? Det var jo på min tid, og jeg er 22 år eldre enn deg! Anonymkode: aa27d...3c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #40 Del Skrevet 8. januar Brødrene Dal ♡♡♡ Anonymkode: 73eda...f29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå