AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Thomas Toget, selvsagt! Og jeg vokste opp med Portveien 2. Ellers; Inspector Gadget! Anonymkode: 1ac6b...c22 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Den utrolige reisen Toy Story Ace Ventura Løvenes Konge Anonymkode: b1c24...77c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Titten tei brannmann sam postman Pat Thomas toget Portveien 2 Fraglene Jul i skomakergata Teodors jul Vertshuset den gylne hale Andungen Kvakk Kvakk Frida med hjertet i hånda Camilla og tyven Neverending story Rosa Mirabella i sukkertoppen- jeg aner ikke hva serien het, men jeg husker det navnet Brødrene Dal Go'elg Midt i smørøyet 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar 1 minutt siden, K@tt said: Titten tei brannmann sam postman Pat Thomas toget Portveien 2 Fraglene Jul i skomakergata Teodors jul Vertshuset den gylne hale Andungen Kvakk Kvakk Frida med hjertet i hånda Camilla og tyven Neverending story Rosa Mirabella i sukkertoppen- jeg aner ikke hva serien het, men jeg husker det navnet Brødrene Dal Go'elg Midt i smørøyet Ts her. Jeg tror vi er akkurat like gamle! Jeg husker kun ikke Rosa Mirabella i sokkertoppen... Anonymkode: 1ac6b...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Samme som alle dere over! Anonymkode: ab4b2...e59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Powerpuff jentene Neverending story Brødrene Dal Jul I Blåfjell Jul på månetoppen Postman Pat Hun dama som fortalte eventyr på barneTV (husker ikke hva hun heter) Spøkelsene som ville til himmelen eller noe. De hadde noe uferdig på jorda, så de fikk ikke reist videre. Blant annet et spøkelse som ikke klarte å lage Napoleonskake.(Uhu eller noe sånt noe het den kanskje). Eventyrprinsessa som lekste eventyr 😍 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Portveien 2 Postmann Pat Fraglene Tøydukke Anna Punky Gullars To hus tett i tett Titten Tei Streken Andungen Kvakk Kvakk Jul i Skomakergata Midt i Smørøyet Borgen skole Frida med hjertet i hånden Furuhaugen Blues Anonymkode: 3897b...5bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Ååååh, kom på Pernille og mr.Nelson! Husker ikke om det het det, men. Pernille var rimelig blond og alt for snill og mr.Nelson var veldig ufyselig og utnyttet pernille, og så hadde han amerikansk aksent? Den vesle heksa! Ei lita heks som ville være snill, men de andre heksene ville hun skulle være slem. Moster rompompel og ravnen Abraxas var der også. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Jeg tror vi er akkurat like gamle! Jeg husker kun ikke Rosa Mirabella i sokkertoppen... Anonymkode: 1ac6b...c22 Gøy! Husker bare at det var ei jente som elsket rosa, hun hadde ei rosa lekehytte og gikk i rosa klær og så het sikkert lekehytte Sukkertoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Gullars. Atte katte Noa. Portveien 2. Kamilla og tyven. Fragglene. Borgen Skole. Frida med hjerte i hånden. Eva og Adam. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Gullars. Atte katte Noa. Portveien 2. Kamilla og tyven. Fragglene. Borgen Skole. Frida med hjerte i hånden. Eva og Adam. åååh, Gullars! Tidenes mest irriterende gule kråke (i følge foreldrene mine) "eg skal rømme"- eggeskall på rømmeboks og det skjønte hun dama med èn gang. 🤣 Jeg glemte Pelle parafins bøljeband Atte katte Noa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Fraglene, DJ cat, teenage mutant ninja turtles, care bears, my little pony, scooby-do, the flintstone, Pink panter, the jetsons, captain caveman, smurfene. Hadde parabol med kabel i det borettslaget der jeg vokste opp 👏👏👏🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Børre og Gibb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beige Skrevet 7. januar #13 Del Skrevet 7. januar Huset med det rare i Sesam Stasjon Kykkelikokkos Mumidalen Emil i Lønneberget Amalies Jul Var de jeg kom på i farta☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 7. januar #14 Del Skrevet 7. januar Ble mye serier for "voksne" også 😅 A-Team, knigth rider, dallas, i gode og onde dager, huset på prærien, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #15 Del Skrevet 7. januar beige skrev (19 minutter siden): Huset med det rare i Sesam Stasjon Kykkelikokkos Mumidalen Emil i Lønneberget Amalies Jul Var de jeg kom på i farta☺️ Høres ut som om vi er like gamle😂 ksn senge på: Brannmann sam Thomas toget Postman Pat Thomas og Tim Noddy Portveien 2 Lillys butikk Anonymkode: 35d4b...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella78 Skrevet 7. januar #16 Del Skrevet 7. januar Husker dere Kollargoll, eller er jeg hakket eldre? 😊 Jeg er bjørnen Kollargoll, jeg kan synge dur og moll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #17 Del Skrevet 7. januar To gode naboer E.T Halvsju Colombus Streken Anonymkode: 7805e...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #18 Del Skrevet 7. januar Colargol❤️, Romlingene, Pompel og Pilt, Muldvarpen, Teodor osv Anonymkode: 95e0e...84f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #19 Del Skrevet 7. januar Jeg så Flåklypa Grand Prix på kino da den kom. Da var jeg 1år over aldersgrensen den hadde den gangen. Anonymkode: 3c618...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #20 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Portveien 2 Postmann Pat Fraglene Tøydukke Anna Punky Gullars To hus tett i tett Titten Tei Streken Andungen Kvakk Kvakk Jul i Skomakergata Midt i Smørøyet Borgen skole Frida med hjertet i hånden Furuhaugen Blues Anonymkode: 3897b...5bf Vi er like gamle! Anonymkode: cd92d...ff0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå