AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Klarer ikke bestemme oss for navn, per nå står det mellom Isaac og Alexander. Hvilket syntes dere er finest? Og har dere eventuelt et annet guttenavn dere synes er fint? Far er engelsktalende så må funke på engelsk 😁 Anonymkode: bddde...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Jeg synes Alexander er finest av de to navnene 😊 Selv liker jeg navnet Victor veldig godt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Alexander. Isaac må stave navnet sitt hele tiden. Skriv det i det minste som Isak. Andre navn: Benjamin, Louis, Noah, Thomas, Emil, Liam, Paul, Robin, Lucas, William, Theo(dor), Matheo, Tobias, Dennis, Alfred, Albert, Victor, Oliver, Daniel, Gabriel, Martin, Leo, Marco, Chris, Elias, Max, Levi. Anonymkode: 13dfe...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Stavingen av Isaac fungerer ikke på norsk. Stavingen av Alexander går på både norsk og engelsk. Anonymkode: bb50b...0ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alexander. Isaac må stave navnet sitt hele tiden. Skriv det i det minste som Isak. Andre navn: Benjamin, Louis, Noah, Thomas, Emil, Liam, Paul, Robin, Lucas, William, Theo(dor), Matheo, Tobias, Dennis, Alfred, Albert, Victor, Oliver, Daniel, Gabriel, Martin, Leo, Marco, Chris, Elias, Max, Levi. Anonymkode: 13dfe...354 Barna vil ha Liam, så det er vi allerede inne på. William og Noah har vi også tenkt på. Vanskelig med guttenavn synes jeg 😅 Jeg heller mer mot Alexander, pappaen mer mot Isaac. Barna vil ikke ha noen av navnene. Både Alexander og Isaac passer til jentenes navn. 🤔 Anonymkode: bddde...6d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elfy Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Isaac/ Isak/ Isac stemmer jeg for. Forslag: Aiden Elliot David Daniel Luke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Isak. Anonymkode: 1e947...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 7. januar #8 Del Skrevet 7. januar Alexander❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. januar #9 Del Skrevet 7. januar Alexander er det eneste som fungerer tospråklig. Isaac som stavemåte fungerer ikke på norsk, og uttalen Isak/Isaac er ikke lik. Skal han kalles "Aisæk" eller Isak, egentlig? Forslag til andre navn som fungerer på begge språk: Daniel Thomas Markus/Marcus Philip William Victor Henry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #10 Del Skrevet 7. januar Liket Isaac bedre enn Alexander, men ville heller stavet det med en a. Altså Isac Anonymkode: 3baad...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #11 Del Skrevet 7. januar Isaac blir Isåk på norsk, så nei Anonymkode: 0250e...390 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #12 Del Skrevet 7. januar Alexander Anonymkode: d5baf...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå