AnonymBruker Skrevet 7. januar #1 Del Skrevet 7. januar Vi skulle egentlig ha besøk både i går og i dag. I går fikk jeg en følelse av at personen kom til å måtte melde avbud fordi hen ikke fikk start på bilen - et par timer etter tikket det inn en melding om at vedkommende ikke kunne komme likevel fordi det ikke var mulig å få start på bilen. Da jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg bare kunne sove videre fordi besøket som skulle komme i dag kom til å avlyse fordi vedkommende hadde fått omgangssyke. Da jeg så på telefonen lå det en melding og ventet om at vedkommende hadde fått omgangssyken og derfor måtte avlyse! Er jeg synsk? Dette har skjedd i då mange sammenhenger i det siste 😱 Anonymkode: 092ca...6bb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 7. januar #2 Del Skrevet 7. januar Nei. Det er bare stor sannsynlighet for at disse situasjonene oppstår nå og du har det fremme i bevisstheten. Det er mye omgangssyke som går nå og det er sprengkulde i store deler av landet. 🤷🏻♀️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormsen Skrevet 7. januar #3 Del Skrevet 7. januar Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. januar #4 Del Skrevet 7. januar Sammenhenger er et annet ord for tilfeldigheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. januar #5 Del Skrevet 7. januar Jeg og er gjerne synsk. Fikk en følelse av at jeg ikke vant i lotto i går. Det stemte på en prikk det. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #6 Del Skrevet 7. januar Kanskje. Hvis du kan fortelle hva som blir neste ukes lottotall og dette stemmer, eller komme med resultatene fra kommende runde i Premier League, kan man ikke se bort fra at du har evner utenom det vanlige. Men som andre også sier - de vage eksemplene du kommer med, er bare tilfeldigheter. Anonymkode: 8dee7...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar #7 Del Skrevet 7. januar Eg er uenig i at eksemplene er vage. Her går det også masse sykdommer, og det er jammen sprengkulde også, men har ikke fått slike tanker selv. Anonymkode: 1ca12...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Del Skrevet 8. januar Hva får du opp om meg da? Anonymkode: 230ea...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #9 Del Skrevet 8. januar Usikker. Kan være starten på noe, eller du har god intuisjon. Hvis du er klarsynt, klarhørt, osv., så kommer du til å «se»/få opp bilder, «høre» ting (ikke stemmer i hodet direkte, mer som egne tanker du forstår ikke er dine egne, da infoen ikke er ting du kan vite), lukte ting, osv. Du kan få opp hvordan folk så ut, hva de jobbet med, hva de har å si, og lignende. Eller du kan drømme om kommende hendelser, graviditet og lignende. Gjør du dette gjentatte ganger, da kan du nok anse seg som en synsk - i alle fall under utvikling. Det er en prosess. Anonymkode: e6f26...cad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Del Skrevet 8. januar Har opplevd noe lignende, flere ganger. Men jeg vil ikke si det er å være synsk. Heller at det er en tilfeldighet eller bare en «magefølelse» Anonymkode: f89e9...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #11 Del Skrevet 8. januar Er selv både klarsynt og klarhørt, med mer, og blir irritert når folk sier «få opp lottotallene», osv. For meg som ikke er en så dreven klarsynt, eller spesielt åpen om det, så er det likevel klart at det er ikke sånn det funker. Det virker ikke som man selv kan bestemme hele tiden NÅR man skal få inn beskjeder, energier, ånder, eller kall det hva du vil. Det er mer som å være en «kanal», der man er mer åpen i perioder. Dessuten kan det komme når man minst aner det. Jeg kan få opp veldig korrekt informasjon og vite de mest utrolige ting, men dersom jeg prøver sånne intuisjonstester o.l, f.eks., på tiktok, da er jeg ikke flink overhode! Men å vite alle mine venners barn før de kommer, hvordan de ser ut, hvilket kjønn de er, og mange andre ting, DET går an. Ganske utrolig. Nei, jeg er heller ikke en gal person. Jeg jobber innenfor vitenskapelig forskning og har ingen psykiske lidelser som kan forklare dette. - meg over Anonymkode: e6f26...cad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 8. januar #12 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 12.30): Vi skulle egentlig ha besøk både i går og i dag. I går fikk jeg en følelse av at personen kom til å måtte melde avbud fordi hen ikke fikk start på bilen - et par timer etter tikket det inn en melding om at vedkommende ikke kunne komme likevel fordi det ikke var mulig å få start på bilen. Da jeg våknet i dag tenkte jeg at jeg bare kunne sove videre fordi besøket som skulle komme i dag kom til å avlyse fordi vedkommende hadde fått omgangssyke. Da jeg så på telefonen lå det en melding og ventet om at vedkommende hadde fått omgangssyken og derfor måtte avlyse! Er jeg synsk? Dette har skjedd i då mange sammenhenger i det siste 😱 Anonymkode: 092ca...6bb Nei du er ikke synsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Del Skrevet 8. januar Mye mulig, men ikke spør på forumet om det. En del nettroll Anonymkode: 7db13...dce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå