Edels Skrevet 22. januar 2024 #181 Del Skrevet 22. januar 2024 (endret) On 1/7/2024 at 12:17 PM, Fjellmannover190 said: Jeg søker en flott kvinne som er trygg på seg selv, har orden på livet, tar vare på kroppen sin og er dermed slank og elegant. Utover det er det viktigste personlighet og at vi matcher intellektuelt. Liker ditt svar, slik er jeg (og slik vil jeg være ) - og det skal ikke bare være utseendet som teller. Endret 22. januar 2024 av Edels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 23. januar 2024 #182 Del Skrevet 23. januar 2024 11 hours ago, Edels said: Liker ditt svar, slik er jeg (og slik vil jeg være ) - og det skal ikke bare være utseendet som teller. Om utseendet er så viktig, og det skal også matche personligheten, så tror jeg du får et liv med en evig jakt og våkner opp en dag og ser at du har gått glipp av mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2024 #183 Del Skrevet 25. januar 2024 Drømmen min er ei stor og tykk bamsemor. God og myk med snille øyne,mye kjærlighet og varme.... Anonymkode: 3021c...855 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 25. januar 2024 #184 Del Skrevet 25. januar 2024 Kan ikke si jeg har noen typisk «drømmedame» utseendemessig. Min historikk viser på en måte også dette. Jeg har vært med høye, lave, lyse, mørke, tynne og med formfulle. Hva som tiltrekker meg, det som skaper attraksjon er ofte litt vanskelig å sette fingeren på. Det er sammensatt. Det kan ofte starte med et blikk. En kommentar sagt på en morsom måte, på akkurat riktig tid feks. Om jeg skal fantasere å liksom se for meg «drømmedama», så får jeg ikke et klart bilde av hvordan denne kvinnen skulle sett ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #185 Del Skrevet 8. juli 2024 Allison Williams Anonymkode: d7b9c...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #186 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 0.09): Vil gjerne vite hva dere menn liker, utseende, høyde, vekt, farger, stil osv Anonymkode: 2e2f7...505 Hm. Jeg har aldri vist interesse for noen utelukkende pga utseende. Det blir som å bedømme en bok ut fra omslaget. Et sjansespill som sier veldig lite om innholdet. Det som gjør meg obs på ei jeg ikke kjenner er væremåte, hvordan hun ter seg. Ei som er trygg i seg selv, jordnær og avslappet. Ei som ikke bryr seg nevneverdig om andres mening. Har sin stil hun føler seg komfortabel i og med, og ikke valgt den for oppmerksomhets skyld. Anonymkode: 02a80...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #187 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 11.1.2024 den 1.38): For meg er min kone perfekt, drømmedamen på alle måter. Hun er 152, vekten stopper på 48. Har skulderlangt hår som er brunt, grønne øyne, velstelt og pen form/fasong. Så har hun det beste humør av absolutt alle jeg noensinne har truffet. Så nettopp derfor prøver jeg å holde meg i form og være attraktiv for henne også. Anonymkode: 39fca...1bf Skrevet av en kvinne... Anonymkode: 05e3b...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #188 Del Skrevet 8. juli 2024 Drømmedama til mannen min (det beskriver overhodet ikke meg nei): - relativt høy, 165-175 cm - slank, på grensen til tynn, og veltrent. Såpass at hun ikke har cellulitter eller noe sånt. - brunt eller svart hår - men iallefall ikke blondine - litt mørkere hudtone enn den norske, slik at hun har lysebrune brystvorter istedenfor rosa, og lett blir brun om sommeren Så er han gift med meg, som er 155 cm, overvektig, og typisk norsk blondine som blir rød i fjeset av å gå opp en trapp og bare blir solbrent om sommeren, aldri brun. For det som er på innsiden er vel det viktigste? Eller så måtte han bare ta til takke med det han kunne få. Anonymkode: d4457...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #189 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Drømmedama til mannen min (det beskriver overhodet ikke meg nei): - relativt høy, 165-175 cm - slank, på grensen til tynn, og veltrent. Såpass at hun ikke har cellulitter eller noe sånt. - brunt eller svart hår - men iallefall ikke blondine - litt mørkere hudtone enn den norske, slik at hun har lysebrune brystvorter istedenfor rosa, og lett blir brun om sommeren Så er han gift med meg, som er 155 cm, overvektig, og typisk norsk blondine som blir rød i fjeset av å gå opp en trapp og bare blir solbrent om sommeren, aldri brun. For det som er på innsiden er vel det viktigste? Eller så måtte han bare ta til takke med det han kunne få. Anonymkode: d4457...c91 Det er jo egentlig skikkelig dårlig gjort å beskrive en drømmedame som er totalt forskjellig fra den man er sammen med? Hvis man har litt vett i hodet så sier man ingenting om det. Når det er sagt, så har vel kvinner drømmemenn også. Ser mannen din slik ut? Anonymkode: a2e44...ea3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #190 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Drømmedama til mannen min (det beskriver overhodet ikke meg nei): - relativt høy, 165-175 cm - slank, på grensen til tynn, og veltrent. Såpass at hun ikke har cellulitter eller noe sånt. - brunt eller svart hår - men iallefall ikke blondine - litt mørkere hudtone enn den norske, slik at hun har lysebrune brystvorter istedenfor rosa, og lett blir brun om sommeren Så er han gift med meg, som er 155 cm, overvektig, og typisk norsk blondine som blir rød i fjeset av å gå opp en trapp og bare blir solbrent om sommeren, aldri brun. For det som er på innsiden er vel det viktigste? Eller så måtte han bare ta til takke med det han kunne få. Anonymkode: d4457...c91 Hvorfor lar du han holde på sånn? Rett opp ryggen din, du er verdt mer enn dette. Om det er så farlig kan han drite og dra. Anonymkode: 2801a...7a1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #191 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 12.26): 165cm 60kg 75C Mellomlangt-langt hår Intense/tindrende øyne Søt Feminine bevegelser Oppmerksom Diskret selvsikker En lett sommerkjole i solnedgangen i juli Moderat sminke og neglelakk Anonymkode: 142fa...6c8 Dette var nesten en spot on beskrivelse av meg. Er 2 cm kortere. Anonymkode: 9c757...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #192 Del Skrevet 8. juli 2024 I Grosny skrev (På 7.1.2024 den 0.14): Hun har lagt på seg mange kilo og blitt ett år eldre for hvert år som har gått etter vi traff hverandre, men likefullt er hun drømmedama. Er veldig snill og hundre prosent på laget mitt. Hun elsker at jeg koser henne Likevel henger du altså på singelforumet... Anonymkode: 19c42...f91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 8. juli 2024 #193 Del Skrevet 8. juli 2024 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Likevel henger du altså på singelforumet... Anonymkode: 19c42...f91 Jeg bryr meg ikke om hvem forskjellige fora er beregnet for. Og har jeg skrevet noe her som er dårlig for debatten? Endret 8. juli 2024 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #194 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Likevel henger du altså på singelforumet... Anonymkode: 19c42...f91 Å det er dumt fordi? Hvem i huleste skulle vært her på en anonym og tragisk side for å søke etter noen? Anonymkode: 2801a...7a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 8. juli 2024 #195 Del Skrevet 8. juli 2024 Drømmedama utseendemessig: Normalvektig Trent Pent, feminint ansikt Langt hår Smal midje, brede hofter Det som er viktig Normalvektig Pent, feminint ansikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #196 Del Skrevet 8. juli 2024 Synes det er litt overraskende at så mange vil ha veldig lave damer. Jeg kan forstå at det er søtt med ei litta og nett dame, men jeg tror flesteparten av menn jeg har snakket med har ønsket ei dame som ligger litt over gjennomsnittet mtp. høyt avkom 🤔 Anonymkode: 980f5...897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #197 Del Skrevet 8. juli 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Synes det er litt overraskende at så mange vil ha veldig lave damer. Jeg kan forstå at det er søtt med ei litta og nett dame, men jeg tror flesteparten av menn jeg har snakket med har ønsket ei dame som ligger litt over gjennomsnittet mtp. høyt avkom 🤔 Anonymkode: 980f5...897 Ulike menn som svarer. Og om du er høyere ka det ha innvirkning på svaret, vanskelig å vite. Men det er jo bra om de fleste vil ha lav dame, siden det er flest av lave damer i verden. Det er jo menn som liker høye damer også. De jeg opplever snakker mest om høyt avkom er de med komplekser for høyden sin, å jeg tror de er for usikker til å belaste noe avkom med at høyden deres skal bety så innmari mye. Anonymkode: 2801a...7a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 8. juli 2024 #198 Del Skrevet 8. juli 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er litt overraskende at så mange vil ha veldig lave damer. Jeg kan forstå at det er søtt med ei litta og nett dame, men jeg tror flesteparten av menn jeg har snakket med har ønsket ei dame som ligger litt over gjennomsnittet mtp. høyt avkom 🤔 Anonymkode: 980f5...897 Har fått det avkommet jeg skal ha, skal ikke ha flere. Så det akkurat den begrunnelsen for å ønske seg høy dame har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2024 #199 Del Skrevet 8. juli 2024 Vel, for meg er det viktig at hun først og fremst er en kvinne. 😮💨 Anonymkode: 0d29d...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #200 Del Skrevet 9. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 14.22): KG er generelt veldig anti-tynn samt fettpositiv. Ganske motsatt av hva menn flest i virkeligheten sikler på og snur seg etter. Eller velger å glo på over en skjerm. min erfaring er motsatt... at det er fat shaming de luxe her inne, store damer levnes ikke mye positivitet.... generelt er KG et veldig negativt sted ang. dating, man får gjerne et litt forskrudd bilde av virkeligheten her inne, så personlig velger jeg å ikke være for mye i trådene ang dating, føler det er mye svartmaling... Anonymkode: 2358d...4b2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå