Gå til innhold

Mannfolk der ute????? Beskriv drømmedama utseendemessig

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig hvordan menn har så tydelige preferanser på bryststørrelsen at de kan beskrive det i cup-strl. Ingen av mine menn har hatt peiling. 😛

Anonymkode: f99e3...d01

Disse mennene har heller ikke peiling. En C-cup er ikke den samme på alle damer dersom omkretsen er forskjellig 😜

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LadeJarl skrev (55 minutter siden):

Ja og en standard du har er at du "vet" du er stygg...og har slått deg til ro med det..Uten engang å prøve å få noe mer ut av livet. 

Du tror du er realist men i virkeligheten er du en selvpisker!...og regnestykket ditt går ikke opp fordi det finnes flere milliarder menn i verden og...

Og vet du noe enda merkeligere.?.En hel del av de ville syntes du var pen..sånn er matematikken i det hele..

Du tror jeg bare så meg i speilet, konkluderte med at jeg er stygg, og så ikke gjorde noe mer? Du tror ikke jeg har forsøkt å flørte, pynte meg, ta initiativ, og en hel masse annet? Ingen mann har noen gang sett meg, med unntak av i desperasjon rett for stengetid på byen, etter å ha prøvd seg på alle de andre damene i mils omkrets.

Jeg ble automatisk den som passet på andres vesker og jakker, fordi ingen noen sinne snakket med meg. Prøvde jeg å ta initiativ ble jeg ledd ut. Jeg har heller aldri vært interessant for menn jeg har møtt i andre sammenhenger, studier, jobb, hobbyer. Det har alltid vært noen som er yngere, penere og kulere de heller vil ha.

Og det spiller ingen rolle med de milliardene menn når ingen av dem har meg som førstevalg. De aller fleste av dem vil ha det samme uansett  ung, pen og slank. Det er visse variasjoner når det kommer til høyde, hårfarge og bryststørrelse, men stort mer enn det er det ikke. Stygt ansikt står uansett ikke på noens liste. 

Anonymkode: 4ba66...e51

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken mann liker du? Det er samme for menn, det er milliarder av menn der ute og kvinner kan få følelser for noen andre. Så tenker du sånn om menn? At de ikke skal ha håp fordi det er mange som er kjekkere, yngre, sterkere osv?

Anonymkode: 2801a...7a1

Menn kan jo kompensere ved å være smarte, morsomme, flinke og diverse annet. Det kan ikke vi kvinner, er vi ikke pene så spiller det ingen rolle hvor smarte, morsomme eller flinke vi er. Ingen gir en stygg dame en sjanse til å vise hva som finnes på innsiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn kan jo kompensere ved å være smarte, morsomme, flinke og diverse annet. Det kan ikke vi kvinner, er vi ikke pene så spiller det ingen rolle hvor smarte, morsomme eller flinke vi er. Ingen gir en stygg dame en sjanse til å vise hva som finnes på innsiden. 

AnneMa fikk sjansen sin i Tyrkia. Det er jo en slags løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfon skrev (11 minutter siden):

AnneMa fikk sjansen sin i Tyrkia. Det er jo en slags løsning.

Jeg er selvsagt ikke interessert i å være noens oppholdstillatelse. Som sagt, selv vi som er stygge har visse standarder. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du setter menn på en pidestall. Begge kjønn har og har ikke muligheten til å kompensere med andre ting. Det vil ikke funke med hvem som helst, men kan funke om de har god kjemi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du tror jeg bare så meg i speilet, konkluderte med at jeg er stygg, og så ikke gjorde noe mer? Du tror ikke jeg har forsøkt å flørte, pynte meg, ta initiativ, og en hel masse annet? Ingen mann har noen gang sett meg, med unntak av i desperasjon rett for stengetid på byen, etter å ha prøvd seg på alle de andre damene i mils omkrets.

Jeg ble automatisk den som passet på andres vesker og jakker, fordi ingen noen sinne snakket med meg. Prøvde jeg å ta initiativ ble jeg ledd ut. Jeg har heller aldri vært interessant for menn jeg har møtt i andre sammenhenger, studier, jobb, hobbyer. Det har alltid vært noen som er yngere, penere og kulere de heller vil ha.

Og det spiller ingen rolle med de milliardene menn når ingen av dem har meg som førstevalg. De aller fleste av dem vil ha det samme uansett  ung, pen og slank. Det er visse variasjoner når det kommer til høyde, hårfarge og bryststørrelse, men stort mer enn det er det ikke. Stygt ansikt står uansett ikke på noens liste. 

Veldig trist 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men hva med introverte menn som ikke er på fest? De som er vanskeligere å møte å du kanskje må prøve deg på en god del for å komme nær? De er det ikke sikkert at viser de liker deg om de gjør heller. Har du sånne på jobb?

Ikke romantisk da, så vet det hadde vært bedre om en mann på fest så deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvis det hjelper noe så er det ikke veldig ålreit å være hu alle mannfolka bare vil ligge med, men ikke er interessert i å bli kjent med heller. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hva med introverte menn som ikke er på fest? De som er vanskeligere å møte å du kanskje må prøve deg på en god del for å komme nær? De er det ikke sikkert at viser de liker deg om de gjør heller. Har du sånne på jobb?

Ikke romantisk da, så vet det hadde vært bedre om en mann på fest så deg. 

Jeg har som sagt aldri vært interessant for noen mann noen sinne, i noen sammenheng. Og jeg er veldig ferdig med å bli latterliggjort og ydmyket, så jeg kommer aldri til å ta initiativ noen gang igjen. De introverte mennene vil nok ha de samme damene som alle andre de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor vil du ha en så høy dame ?

Anonymkode: 24403...647

Jeg er fort 25 cm høyere enn en sånn dame.

"Høy" er relativt.

Smak er enda mer relativt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt aldri vært interessant for noen mann noen sinne, i noen sammenheng. Og jeg er veldig ferdig med å bli latterliggjort og ydmyket, så jeg kommer aldri til å ta initiativ noen gang igjen. De introverte mennene vil nok ha de samme damene som alle andre de også.

Ser mange ulike kvinner ha kjæreste, ektemann, barn når jeg går ut døra. Det du sier gir ikke mening utifra det jeg har sett i andre, og vil ha håp for deg, men skal respektere det du opplever. Men vil gi deg en klem alikevel, her 🫂 Bruker ikke ville være mann, men kunne ønske det nå, så kunne jeg tatt deg med på date. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser mange ulike kvinner ha kjæreste, ektemann, barn når jeg går ut døra. Det du sier gir ikke mening utifra det jeg har sett i andre, og vil ha håp for deg, men skal respektere det du opplever. Men vil gi deg en klem alikevel, her 🫂 Bruker ikke ville være mann, men kunne ønske det nå, så kunne jeg tatt deg med på date. 

En pitty date er neppe det hun trenger altså, uansett om intensjonen var god. 

Anonymkode: 14cc5...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En pitty date er neppe det hun trenger altså, uansett om intensjonen var god. 

Vi vet ikke hvordan hun ser ut eller hvordan hun er. Ikke tro på alt du leser, en mann kan elske henne som alle andre kvinner blir elsket i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 5/10 i ansiktet. Fin tynn kropp med medium-ganske store faste pupper og rumpe. Kropp er viktigere enn ansikt så lenge ansiktet ikke er stygt. Nesten alle damer kan trene seg til en fin kropp. Smart og lojal er viktig. Har ikke lyst på dumme spill og barnslig oppførsel. Hun må oppføre seg voksen utenom i soverommet😉 viktigst av alt må hun elske sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ok jeg undervurderte deg..

Du er i det minste reflektert, og du skriver som en gudinne..det kan du iallefall ta med deg.

Det finnes selvsagt en mann for deg der ute..men forstår jo at på et eller annet tidspunkt føles det nytteløst å lete mer og.

Så det jeg gjør er å krysse fingrene for deg, og håper at universet sender deg litt lykke vennen..i form av en mann. :)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Wow en ekte femcel 😮

Anonymkode: 09bdd...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du sier smart hva mener du? Kan du forklare? Mener du skole smart eller på hvilken måte mener du

Anonymkode: 24403...647

Jeg mener en kvinne med over gjennomsnittelig evne til abstrakt tenking. En som ser sammenhenger der de fleste andre ser kaos...kort sagt er intelligent

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som liker feite damer, er dere også feite selv? 🧐

Anonymkode: 914b9...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som liker feite damer, er dere også feite selv? 🧐

Anonymkode: 914b9...90d

Alle mennene jeg har vert med som liker meg litt ekstra rund er høye og slanke 🤷‍♀️ vet ikke hvorfor, men de har vert det alle som en!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...