AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #21 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vil gjerne vite hva dere menn liker, utseende, høyde, vekt, farger, stil osv Anonymkode: 2e2f7...505 165cm 60kg 75C Mellomlangt-langt hår Intense/tindrende øyne Søt Feminine bevegelser Oppmerksom Diskret selvsikker En lett sommerkjole i solnedgangen i juli Moderat sminke og neglelakk Anonymkode: 142fa...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #22 Del Skrevet 7. januar 2024 Kanino skrev (1 time siden): Hvorfor dette evige spørsmålet om utseende. Teller ikke personlighet noe den dag i dag ? Man får jo ikke mulighet til å vise sin personlighet hvis mannen ikke liker utseendet. Dessverre. Anonymkode: 05e3b...fc3 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #23 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man får jo ikke mulighet til å vise sin personlighet hvis mannen ikke liker utseendet. Dessverre. Anonymkode: 05e3b...fc3 På tinder kanskje. Det finnes andre arenaer hvor de som ikke er modellvakre kan få vise sin personlighet. Anonymkode: 142fa...6c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanino Skrevet 7. januar 2024 #24 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man får jo ikke mulighet til å vise sin personlighet hvis mannen ikke liker utseendet. Dessverre. Anonymkode: 05e3b...fc3 Det er fordi man har en tanke om at det ytre kommer først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 7. januar 2024 #25 Del Skrevet 7. januar 2024 Slank, sporty, kåt og blid 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #26 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På tinder kanskje. Det finnes andre arenaer hvor de som ikke er modellvakre kan få vise sin personlighet. Anonymkode: 142fa...6c8 Om man er veldig aktiv og ekstrovert, eller ung student har man gjerne mange arenaer i virkeligheten, men vi er mange som ikke har det. Om jeg skulle ønske å møte noen har jeg ingen naturlige arenaer der jeg kunne funnet noen, så da har jeg liksom ikke så mye annet valg enn apper. Tror nok ikke jeg er den eneste i min situasjon. Anonymkode: 4ba66...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #27 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): 170-180 cm høy 60-70 kg Langt brunt hår Lite/ingen sminke Kul stil, trendy, mer maskulin/nøytral enn utpreget feminin Naturlig behåring Høyt utdannet Anonymkode: a9e9b...fdd Her har du nesten beskrevet meg Anonymkode: 48d22...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #28 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): På tinder kanskje. Det finnes andre arenaer hvor de som ikke er modellvakre kan få vise sin personlighet. Anonymkode: 142fa...6c8 Utseendet kommer først. De ser deg før du åpner munnen. Anonymkode: 05e3b...fc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #29 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Om man er veldig aktiv og ekstrovert, eller ung student har man gjerne mange arenaer i virkeligheten, men vi er mange som ikke har det. Om jeg skulle ønske å møte noen har jeg ingen naturlige arenaer der jeg kunne funnet noen, så da har jeg liksom ikke så mye annet valg enn apper. Tror nok ikke jeg er den eneste i min situasjon. Anonymkode: 4ba66...e51 Man kan også velge å ikke date 🙂 Anonymkode: 05e3b...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #30 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om man er veldig aktiv og ekstrovert, eller ung student har man gjerne mange arenaer i virkeligheten, men vi er mange som ikke har det. Om jeg skulle ønske å møte noen har jeg ingen naturlige arenaer der jeg kunne funnet noen, så da har jeg liksom ikke så mye annet valg enn apper. Tror nok ikke jeg er den eneste i min situasjon. Anonymkode: 4ba66...e51 Er du mann eller dame? Som mann som ikke er slående kjekk eller noen mester med sjekkelinjer så var hobbyer og foreninger løsningen for meg. Jeg fikk vise at jeg mestret noe, og kunne møte de samme menneskene 1-2 ggr i uken uten at jeg var full og kåt, og uten at det var noe press. Jeg har innsett at jeg «skinner» mest når jeg gjør noe jeg er god til. Og ikke er full. Andre skinner kanskje på andre måter. Anonymkode: 142fa...6c8 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #31 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan også velge å ikke date 🙂 Anonymkode: 05e3b...fc3 Det valget har jeg tatt for lenge siden. Jeg vet jeg ikke er pen nok, ung nok eller spennende nok for menn. Dating er bortkastet tid når man er i mine sko. Til å begynne med hadde jeg vel et lite håp om at det var sant at det skjer når man minst venter det, men har innsett at det var fryktelig naivt, for det funker bare for de som er pene. Anonymkode: 4ba66...e51 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #32 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Utseendet kommer først. De ser deg før du åpner munnen. Anonymkode: 05e3b...fc3 Joa. Men en kvinne som ser «helt normal ut» kan bli kjærestemateriale av å vise seg som et ok menneske. Så også med oss menn har jeg blitt fortalt. Mange kvinner har alle piggene ute i en uttalt «sjekkesituasjon». På bar/pub/disco med promille når jeg går bort til en søt jente så er ofte den initielle responsen «ha deg vekk din ekling». På en helt nøytral henvendelse. Jeg er ikke så god på å snu slik fiendtlighet til noe positivt. Jeg antar at det er frustrasjon over at mange menn tar kontakt og/eller en måte å teste ut menn på for å sitte igjen med dem som er gode på å håndtere dem? Hvis jeg var på dansekurs så var ikke piggene ute på samme måte og da var det mulig å slå av en prat eller bli kjent uten så mye stress. Anonymkode: 142fa...6c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #33 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du mann eller dame? Som mann som ikke er slående kjekk eller noen mester med sjekkelinjer så var hobbyer og foreninger løsningen for meg. Jeg fikk vise at jeg mestret noe, og kunne møte de samme menneskene 1-2 ggr i uken uten at jeg var full og kåt, og uten at det var noe press. Jeg har innsett at jeg «skinner» mest når jeg gjør noe jeg er god til. Og ikke er full. Andre skinner kanskje på andre måter. Anonymkode: 142fa...6c8 Jeg er kvinne. Jeg bor på et lite sted, så om jeg skal melde meg inn i noe som faktisk interesserer meg må jeg reise 2-3 timer for å komme meg dit. Så det utgår dessverre. Det finnes jo ting jeg kan gjøre her også, men ingenting som interesserer meg, og ingenting jeg faktisk er flink til. Og da bryr jeg meg ikke om å bruke penger på det. Jeg er nok som deg, at jeg skinner når jeg gjør noe jeg liker og mestrer. Men timeplanen kommer ikke til å gå opp med så mye reisetid. Og så er der dessverre ingen som kommer hjem til meg og ser på at jeg gjør det jeg liker og er flink til 😅 Anonymkode: 4ba66...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #34 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg tror de fleste kvinner kan bli veldig pene om de holder seg fysisk aktive, spiser godt, finner seg et liv de trives i og ordner på tenner ol. viss det er noe galt med de. Tenner er viktigere enn folk tror, fordi de former ansiktet. Som de fleste andre, både menn og kvinner, ønsker jeg en partner som ser sunn ut. Dvs. ikke sliten (dvs. god helse, funnet sin plass i livet og er glad), ikke redd og trist, ikke tykk, ikke har mangelsykdommer osv. Ofte genger helsen sammen og viss en fikser på en del, så får en mer energi og ting blir bare bedre og bedre. Finn en ny jobb om en blir trist og ødelagt av jobben. Om folk rundt en ikke er snille, finn et nytt miljø der folk er gode. Anonymkode: 7648e...80a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #35 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det valget har jeg tatt for lenge siden. Jeg vet jeg ikke er pen nok, ung nok eller spennende nok for menn. Dating er bortkastet tid når man er i mine sko. Til å begynne med hadde jeg vel et lite håp om at det var sant at det skjer når man minst venter det, men har innsett at det var fryktelig naivt, for det funker bare for de som er pene. Anonymkode: 4ba66...e51 Det har ikke noe med "pen nok" eller "ung nok" å gjøre. To av mine venninner er veldig pene, i 30-årene, men vil ikke date. De foretrekker å være alene. Helt ok det 🙂 Anonymkode: 05e3b...fc3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #36 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her har du nesten beskrevet meg Anonymkode: 48d22...51f For å være ærlig så beskriver jeg jo her nesten 50% av alle kvinner i mitt alderssegment i min bydel i Oslo. Jeg har ingen veldig spesifikke kriterier på utseende. Jeg er mer sær på personlighet. Anonymkode: a9e9b...fdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #37 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg holder meg unna de peneste damene, de er som oftest bare high maintenance, nei gi meg heller en helt vanlig lubben dame som kler og sminker seg feminint, de er langt enklere å forholde seg til. Anonymkode: 61c07...9c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #38 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det har ikke noe med "pen nok" eller "ung nok" å gjøre. To av mine venninner er veldig pene, i 30-årene, men vil ikke date. De foretrekker å være alene. Helt ok det 🙂 Anonymkode: 05e3b...fc3 For meg har det alt med pen nok og ung nok å gjøre, det er derfor jeg ikke gidder å date. Siden det jo er bortkastet tid. Selvsagt fint at det er noen der ute som har et reelt valg, og fint at de velger det som gjør dem glade, men det har ingenting med min situasjon å gjøre. Anonymkode: 4ba66...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kalsberg92 Skrevet 7. januar 2024 #39 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil gjerne vite hva dere menn liker, utseende, høyde, vekt, farger, stil osv Anonymkode: 2e2f7...505 Naturlig , bra hygiene, former på riktig steder, søtt ansikt. Når hun sminker seg så er det lett sminket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 7. januar 2024 #40 Del Skrevet 7. januar 2024 Først kommer Kjemi & intelligens ..Klarer hu ikke gjennomføre en lengre setning uten 40 skrivefeil og en haug og/ å- feil er det håpløst.. Så bør hu være brei og fin ..gjerne blendahvit med tjukke gode lår... Pluss en myyyyk bakende så fettsprengt at den lett kan høyglanspoleres med en klatt delfiafett..!..😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå