Gå til innhold

Vil dere beholde lokalbutikken, så bruk den.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så sure som de som jobber i garnbutikkene nær meg er, så bryr jeg meg ikke om de forsvinner… 

 

Jeg har skyhøy betalingsvillighet for garn (betaler gjerne 300kr nøstet for et i silke og kvalitetsull…), men er du sur og lite serviceminded finner jeg de fine garnene et annet sted. 
 

Jeg bor i Kongsberg, Strikk&Tøy og den garnbutikken på Eikesenteret er bare dritsure damer uten kundeinteresse som jobber i. På Eikersenteret strikker de hele dagen og sier ikke engang hei når man kommer inn. 
 

sorry ass - da får dere ikke pengene mine. 

Anonymkode: a2fc2...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle kjøpe en relativt dyr kåpe som jeg har sett på lenge. 
Bestemte meg for å handle på den fysiske butikken i sentrum som fører dette merket- men ble skuffet. 
Klassisk marine hadde de bare et par igjen i- og i feil str.

Masse lyse, fine vårfarger var der da men ikke den marineblå. Dette er en farge som ikke går ut av kolleksjonen men er den samme år etter år. 
Hun skrev ned ønsket farge, str og telefunnumer på et ark i en perm- men sa at det nok ble veldig lenge til de bestilte inn flere i den fargen. Kanskje ila mars/april.

 

Bestilte på nett i stedet- og der er det veldig mange butikker som har alle str og farger. Gidder ikke vente i flere mnd.

Anonymkode: 05428...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det bare en garnbutikk her. Kjøpte endel garn og utstyr der. Men en stund nå har Life hatt garn jeg liker bedre, til bedre pris. Så foretrekker å kjøpe på Life. Når alskens utstyr er ca dobbelt så dyrt på garnbutikken og det er noen år siden forrige eier ble pensjonist og ny eier ikke har ansatt folk med peiling, så taper de seg.

Ikke bedre service på Life, så jeg har heldigvis et par kjente som kan hjelpe meg når jeg står fast.

Har aldri kjøpt garn på nett. Når jeg først får lyst til å strikke noe vil jeg starte samme dag.

Anonymkode: 6589a...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne handlet lokalt, men "min" garnbutikk fører ikke det garnet jeg strikker mest i så da er jeg nødt til å handle på nett. Veldig synd for de er supre på service og butikken er veldig hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter gjerne nisjebutikker, men hvis jeg skal strikke noe veldig stort blir prisforskjellen rett og slett for stor. 

Bor i Oslo og støtter gjerne butikker jeg har hatt gode kundeopplevelser i. Både Pickles og Husfliden inne på Glasmagasinet er flotte butikker jeg har lagt igjen mye penger i. 

Har derimot også vært borti opptil flere strikkebutikker med usedvanlig sure og lite serviceinnstilte medarbeidere. Den lokale garnbutikken på en øy oppi nord fikk meg til å føle at jeg måtte unnskylde meg for å være til og de prøvde også å ta en "det er bra at du handler i butikk da i motsetning til alle som handler på nett" som om alle har råd og lyst til å støtte de. Ikke fører de alle merker man kan ønske seg heller og de er ofte tomme for farger. 

Så nei, jeg prøver selvfølgelig å handle i butikk der jeg kan, men hvis jeg møtes av grinete ansatte går det en trassig faen i meg.

Anonymkode: e1f18...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...