AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #61 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvordan vet du hva han så? Anonymkode: 29d80...8a4 Fordi alt var jo bra før jeg sendte dem meldingene jo. Da var han som han bruker og alt var bra. Vet jo han så dem pga vi lå jo i senga sammen helt inntil hverandre når jeg skrev meldingene, han sovna så derfor trodde jeg ikke han skulle våkne å se dem, men så tror jeg han våkna litt og klarte å lese dem. Pga etter jeg sendte de meldingene var han helt annerledes og kutta meg jo ut? Så må jo være at han så dem. Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #62 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du har jo rett i akkurat det. Men kanskje han mente jeg skulle si noe om det selv uten at han skulle spørre ? 🤔 at han mente jeg skulle si det av meg selv. Ja skal få henne til å gjøre det 😊 ts Anonymkode: dd34e...28f Nå har du jo sendt brev også, og det burde også egentlig være nok til at han bør ta kontakt når han får det hvis det var denne hendelsen som var årsaken. Ønsker deg iallefall lykke til og alt godt. Anonymkode: 29d80...8a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #63 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har du jo sendt brev også, og det burde også egentlig være nok til at han bør ta kontakt når han får det hvis det var denne hendelsen som var årsaken. Ønsker deg iallefall lykke til og alt godt. Anonymkode: 29d80...8a4 Sant❤️ Tusen takk. Ts Anonymkode: dd34e...28f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #65 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): feil. Har du egentlig lest innlegget mitt og lest situasjonen? Jeg er ikke den gale «eksen», som ikke gir seg. Er ikke sånn. Har vært med flere gutter før og når de har kuttet kontakten fordi de faktisk på ekte har mistet følelser eller interessen har jeg godtatt det og skjønt det. Dette er ikke d samme. Han jeg dater har mest sannsynlig lest de meldingene jeg sendte , det er situasjonen her. Så les tråden før du kommenterer feil. Han var hos meg, alt var bra, nå vet du heller ikke relasjonen til meg og han. Vi begge var / er veldig forelska i hverandre, du kjenner han ikke, men det gjør jeg. Jeg så tydelig at han likte meg godt, han sa det selv også. Han sa han var glad i meg hver dag, at han aldri ville miste meg osv, det er HANS ord. Vi snakket til og med om barn. Så alt var bra før den kvelden jeg sendte de meldingene. Så han ble så knust etter at han så dem at derfor kutta han meg ut. Ts Anonymkode: dd34e...28f Det er klart han blokka deg når du ble helt "kaninkoker" og ble frekk på meldinger, ingen gidder finne seg i det. Uansett grunn. Og når det har gått 3 måneder vil jeg tro toget har gått. Og at du ikke ville kjempe for han mot din far men skrive som du gjorde sier jo også sitt, skjønner han godt og tenker du bør respektere valget hans. Når noen blokker deg så bør en faktisk respektere det Anonymkode: 133de...ea2 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #66 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er klart han blokka deg når du ble helt "kaninkoker" og ble frekk på meldinger, ingen gidder finne seg i det. Uansett grunn. Og når det har gått 3 måneder vil jeg tro toget har gått. Og at du ikke ville kjempe for han mot din far men skrive som du gjorde sier jo også sitt, skjønner han godt og tenker du bør respektere valget hans. Når noen blokker deg så bør en faktisk respektere det Anonymkode: 133de...ea2 Han vet ikke grunnen jo , jeg vil ordne opp. Har jo sagt flere ganger nå at pappa er reist fra landet for godt og det er ikke noe å tenke på mer; den situasjonen er over. Så derfor vil jeg jo at vi skal prøve på nytt igjen. Ts Anonymkode: dd34e...28f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #67 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han vet ikke grunnen jo , jeg vil ordne opp. Har jo sagt flere ganger nå at pappa er reist fra landet for godt og det er ikke noe å tenke på mer; den situasjonen er over. Så derfor vil jeg jo at vi skal prøve på nytt igjen. Ts Anonymkode: dd34e...28f Men hvis han ikke vil, så må du faktisk respektere det. Anonymkode: 3592b...35f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #68 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvis han ikke vil, så må du faktisk respektere det. Anonymkode: 3592b...35f Ja det forstår jeg jo godt. Ts Anonymkode: dd34e...28f 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #69 Skrevet 7. januar 2024 Man får familien på slepet når man blir sammen med noen. Så han vet da at familien er vanskelig, og at du lett sier ufine ting når du blir stressa. Kan være dere hadde det fint fordi han ikke brøy seg så mye. Han der bør du glemme. Anonymkode: aa87b...b39
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #70 Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man får familien på slepet når man blir sammen med noen. Så han vet da at familien er vanskelig, og at du lett sier ufine ting når du blir stressa. Kan være dere hadde det fint fordi han ikke brøy seg så mye. Han der bør du glemme. Anonymkode: aa87b...b39 Men han likte meg jo så godt og han sa han var glad i meg hver dag jo. Hvordan glemme han? Det går jo an at han vil ha meg tilbake og ordner opp eller? Hvis han virkelig elsker meg mener jeg. Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #71 Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men han likte meg jo så godt og han sa han var glad i meg hver dag jo. Hvordan glemme han? Det går jo an at han vil ha meg tilbake og ordner opp eller? Hvis han virkelig elsker meg mener jeg. Ts Anonymkode: dd34e...28f Du har nå for snart én uke siden sendt han et brev hvor du har forklart situasjonen. Svarer han ikke på det så har du fått det svaret du trenger. Elsker han deg, så vil han derimot gjøre alt for å få kontakt med deg igjen. Anonymkode: 29d80...8a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå