AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #21 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (2 minutter siden): Du må finne han, ikke vær redd. Gi han hele deg, høres ut som du "elsker han" la han få vite det. Å forklar sannheten til både han og pappan din💕Alt løser seg Tusen takk det betyr mye❤️ Ts Anonymkode: dd34e...28f 2
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #22 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har flytta så vet ikke hvor han bor nå han bor i samme by ja bare at han har flytta og fått ny leilighet. Vurderer å ringe med skjult nummer / eller fra ett annet nr? Har bare enda ikke gjort det, redd han blir sur. Men det som gjør det vanskelig er jo at han engang ikke var ærlig og sa han så meldingene, og han sa jo han sov så tungt. Tenk hvis det for eksemepl ikke er meldingene, og så gjør jeg ting enda verre hvis jeg forteller det og skyver han enda mer unna? Men vet ikke.. eneste forklaringen på hvorfor han kutta meg ut må være de meldingene, er ikke noe annet som skjedde. Ts Anonymkode: dd34e...28f Du finner han om du vil, søk 1881, adr. kommer da. Om det ikke er mld, å han plutselig ikke er intr. nei da kan du ikke gjøre noe, noen ganger kan man ikke forstå seg på denne kjærligheten å mannfolka😂når skjedde dette? lenge siden? du finner han, så åpner du hjerte, spør hvorfor å hva skjedde for han ikke ville mer, at du trenger svar for å kunne gå vidre fordi du elsker han💕
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #23 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sant❤️ Men hvordan skal jeg kontakte han når han har sletta meg nesten overalt? Venninna mi skrev hun kunne kontakte han, og forklare om meldingene men vet ikke ikke om det er lurt. Alt var så perfekt og bra mellom oss . Så er så vondt at dette ødela alt..💔 bare disse meldingene. Ts Anonymkode: dd34e...28f I tittelen så står det at du har skrevet brev til ham, har du levert/sent det? Anonymkode: 13cf1...634
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #24 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har flytta så vet ikke hvor han bor nå han bor i samme by ja bare at han har flytta og fått ny leilighet. Vurderer å ringe med skjult nummer / eller fra ett annet nr? Har bare enda ikke gjort det, redd han blir sur. Men det som gjør det vanskelig er jo at han engang ikke var ærlig og sa han så meldingene, og han sa jo han sov så tungt. Tenk hvis det for eksemepl ikke er meldingene, og så gjør jeg ting enda verre hvis jeg forteller det og skyver han enda mer unna? Men vet ikke.. eneste forklaringen på hvorfor han kutta meg ut må være de meldingene, er ikke noe annet som skjedde. Ts Anonymkode: dd34e...28f Synes du skal få venninna di til å sende han melding jeg. Du trenger også en forklaring selv. Hvis han fortsatt ikke er interessert i å høre på din forklaring, så er det nok ikke meldingene og det du skrev som er årsaken. Anonymkode: 29d80...8a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #25 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (Akkurat nå): Du finner han om du vil, søk 1881, adr. kommer da. Om det ikke er mld, å han plutselig ikke er intr. nei da kan du ikke gjøre noe, noen ganger kan man ikke forstå seg på denne kjærligheten å mannfolka😂når skjedde dette? lenge siden? du finner han, så åpner du hjerte, spør hvorfor å hva skjedde for han ikke ville mer, at du trenger svar for å kunne gå vidre fordi du elsker han💕 Ja har nr hans men han blokka nr mitt det var min feil da, fordi jeg ble frekk på Mld til han å skrev stygt.. til han, men det var pga han plutselig dro fra meg uten å forklare grunnen så da ble jeg helt knust og skrev ting jeg angrer på , så han blokka nr mitt da. Det skjedde for 3 mnd siden ca..💔💔 i november. Han sa dagen etter de meldingene at han ikke ville mer og fikk ingen annen forklaring enn det han sa bare han ikke ville mer. Og han forandra seg helt, og har lest gutter blir «kalde» og annerledes når de blir ordentlig såra og knust.. har gutte kompiser som sier det også, at det har skjedd til dem. Han har alltid vært verdenes snilleste, dagen han var hos meg før meldingene ble sendt så var han så snill som alltid, men etter de meldingene så ble han helt kald og følelsesløs og bare sletta meg og alt er nok pga han så de meldingene og ble så såra tror jeg..💔 og alt ble bare verre og verre, alt ble en vond sirkel. Når han kutta meg ut begynte jeg å skrive stygt og krangle med han pga jeg ble så såra , så sletta han meg på Snapchat , og så prøvde jeg å legge han til en dag etterpå og da la han meg til, da snakka vi litt og han skrev plutselig hjerter til meg som vanlig og vi skrev med hverandre, kanskje han ville jeg skulle forklare meg angående meldingene , men jeg gjorde ikke det.. så etter noen dager så dro jeg på hyttetur med ei venninne og en kompis, og da sletta han meg, kanskje fordi han ble så sjalu og reagerte på at jeg var på hyttetur med en kompis? Men venninna mi var der jo også, skjedde jo ingenting på hytteturen. Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #26 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I tittelen så står det at du har skrevet brev til ham, har du levert/sent det? Anonymkode: 13cf1...634 Ja har sendt brevet tirsdagen som var. Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #27 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes du skal få venninna di til å sende han melding jeg. Du trenger også en forklaring selv. Hvis han fortsatt ikke er interessert i å høre på din forklaring, så er det nok ikke meldingene og det du skrev som er årsaken. Anonymkode: 29d80...8a4 Sant det, vurderer sterkt at hun skal sende han melding om dette. Tror jeg skal få henne til å gjøre det. Du har rett i det. Ts Anonymkode: dd34e...28f
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #28 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja har nr hans men han blokka nr mitt det var min feil da, fordi jeg ble frekk på Mld til han å skrev stygt.. til han, men det var pga han plutselig dro fra meg uten å forklare grunnen så da ble jeg helt knust og skrev ting jeg angrer på , så han blokka nr mitt da. Det skjedde for 3 mnd siden ca..💔💔 i november. Han sa dagen etter de meldingene at han ikke ville mer og fikk ingen annen forklaring enn det han sa bare han ikke ville mer. Og han forandra seg helt, og har lest gutter blir «kalde» og annerledes når de blir ordentlig såra og knust.. har gutte kompiser som sier det også, at det har skjedd til dem. Han har alltid vært verdenes snilleste, dagen han var hos meg før meldingene ble sendt så var han så snill som alltid, men etter de meldingene så ble han helt kald og følelsesløs og bare sletta meg og alt er nok pga han så de meldingene og ble så såra tror jeg..💔 og alt ble bare verre og verre, alt ble en vond sirkel. Når han kutta meg ut begynte jeg å skrive stygt og krangle med han pga jeg ble så såra , så sletta han meg på Snapchat , og så prøvde jeg å legge han til en dag etterpå og da la han meg til, da snakka vi litt og han skrev plutselig hjerter til meg som vanlig og vi skrev med hverandre, kanskje han ville jeg skulle forklare meg angående meldingene , men jeg gjorde ikke det.. så etter noen dager så dro jeg på hyttetur med ei venninne og en kompis, og da sletta han meg, kanskje fordi han ble så sjalu og reagerte på at jeg var på hyttetur med en kompis? Men venninna mi var der jo også, skjedde jo ingenting på hytteturen. Ts Anonymkode: dd34e...28f Blokka ditt? veldig rart om alt var så bra?? Har han funnet en annen??Turte ikke være ærlig? kansje han aldri så mld! Hvem vet, du må virkelig prate med han, kan ikke holde på sånn heller. Bare slette hverandre, eneste du må gjøre er å finne han og åpne ditt hjerte, dra til jobben hans, der han bor eller trener, du må tømme hjerte ditt ellers sliter du som jeg skjønner. Så ser du derifra hva han sier og mener💕
Amistad Skrevet 6. januar 2024 #29 Skrevet 6. januar 2024 (endret) Finn ham, let han opp og snakk med han live. Vis ham mld dine. Forklar. Si så hvor glad du er i han. Om han da ikke vil ha noe med deg å gjøre er det ikke din feil, og du har prøvd alt. Kanskje du ved neste korsvei skal begynne i motsatt side? Du er myndig du bor i Norge, forklar din far at her er det du som bestemmer. Og om han er villig til å miste datteren sin ved å holde på slike syn som ikkee hører hjemme noe sted, ja så får han nesten det. husk. plutselig er du forlovet og eller gift. skal du enda skule ham da? Det går o ikke. Endret 6. januar 2024 av Amistad
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #30 Skrevet 6. januar 2024 Kanskje faren din har truet han til å avstå fra deg? Anonymkode: 3af85...b45 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #31 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ja har sendt brevet tirsdagen som var. Ts Anonymkode: dd34e...28f Hvordan kan du sende brev til han når du ikke vet hvor han bor? Anonymkode: 3592b...35f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #32 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (55 minutter siden): Blokka ditt? veldig rart om alt var så bra?? Har han funnet en annen??Turte ikke være ærlig? kansje han aldri så mld! Hvem vet, du må virkelig prate med han, kan ikke holde på sånn heller. Bare slette hverandre, eneste du må gjøre er å finne han og åpne ditt hjerte, dra til jobben hans, der han bor eller trener, du må tømme hjerte ditt ellers sliter du som jeg skjønner. Så ser du derifra hva han sier og mener💕 Ja men han blokka nr mitt pga jeg ble frekk å slem på melding derfor. Tusen takk skal prøve mitt beste på å ordne opp❤️ Vil virkelig kjempe for oss. Han betyr så mye for meg. Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #33 Skrevet 6. januar 2024 Amistad skrev (51 minutter siden): Finn ham, let han opp og snakk med han live. Vis ham mld dine. Forklar. Si så hvor glad du er i han. Om han da ikke vil ha noe med deg å gjøre er det ikke din feil, og du har prøvd alt. Kanskje du ved neste korsvei skal begynne i motsatt side? Du er myndig du bor i Norge, forklar din far at her er det du som bestemmer. Og om han er villig til å miste datteren sin ved å holde på slike syn som ikkee hører hjemme noe sted, ja så får han nesten det. husk. plutselig er du forlovet og eller gift. skal du enda skule ham da? Det går o ikke. Greia er at han bor i en by sånn 30 min fra min by, må enten kjøre med bil eller ta tog og har ikke bil og vet ikke akkurat adressen hans snakka med pappa og han beklaga seg og sa han tok feil og at jeg får være med de jeg vil. Er for sent nå da, har allerede mista han jeg vil være med så💔 må bare prøve å få tak i han. Satser på å prøve å få venninna mi til å skrive til han, tror dere det går? Men syns det er rart han ikke engang nevnte noe om meldingene eller innrømmte det eller sa noe om det og spurte meg og lot meg forklare? Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #34 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kanskje faren din har truet han til å avstå fra deg? Anonymkode: 3af85...b45 Nei det har han nok ikke❤️ Ønsker det var så enkelt , men er nok ikke pappa som har gjort det nei . Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #35 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvordan kan du sende brev til han når du ikke vet hvor han bor? Anonymkode: 3592b...35f Søkte jo opp adressen på gule sider og fant den, søkte opp navnet hans . Men kan jo ikke dra direkte hjem til han, pga har jo aldri vært i nye leiligheta og vet hvor det ligger. Ts Anonymkode: dd34e...28f
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #36 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Søkte jo opp adressen på gule sider og fant den, søkte opp navnet hans . Men kan jo ikke dra direkte hjem til han, pga har jo aldri vært i nye leiligheta og vet hvor det ligger. Ts Anonymkode: dd34e...28f Jo du kan om du vil!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #37 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (Akkurat nå): Jo du kan om du vil! Ja har kommet til å dratt hjemme til han hvis han har bodd alene men han bor med foreldrene. Og da tør jeg ikke. Ts Anonymkode: dd34e...28f
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #38 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja har kommet til å dratt hjemme til han hvis han har bodd alene men han bor med foreldrene. Og da tør jeg ikke. Ts Anonymkode: dd34e...28f Hva er det du ikke tørr? hvorfor? Eneste du må gjøre er det! Du er en voksen jente og han en voksen gutt! Tro meg, det kan være for sent, å du vet ikke sannheten om alt før du snakker med han. Go girl, dette klarer du, vær litt gæærn💕💕💕heier på deg å kjærligheten 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #39 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (3 minutter siden): Hva er det du ikke tørr? hvorfor? Eneste du må gjøre er det! Du er en voksen jente og han en voksen gutt! Tro meg, det kan være for sent, å du vet ikke sannheten om alt før du snakker med han. Go girl, dette klarer du, vær litt gæærn💕💕💕heier på deg å kjærligheten Aww tusen takk💗🥹🫶🏻 Skal prøve mitt beste, vil vise han at jeg faktisk bryr meg om han på ekte og er oppriktig glad i han❤️ ts Anonymkode: dd34e...28f
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #40 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aww tusen takk💗🥹🫶🏻 Skal prøve mitt beste, vil vise han at jeg faktisk bryr meg om han på ekte og er oppriktig glad i han❤️ ts Anonymkode: dd34e...28f Ja, da vet du veiek dit! Håper på positiv tilbakemelding. Legg deg å sov, imorra har du mannen din du må finne💕💕💕Love love natta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå