AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #1 Skrevet 6. januar 2024 Hei. Står i en vanskelig situasjon. Så, jeg datet en fantastisk fyr, vi begge er i starten av 20 årene. Alt var bra mellom oss og vi hadde det veldig bra sammen, vi var ikke kjærester, men holdt på å bli kjent å bli kjærester, møttes osv. så er det ett problem som har ødelagt alt Har en veldig streng far som vil jeg skal bli sammen/ og gifte meg med noen fra mitt land. ( selv om jeg er voksen og bor alene). Så, faren min spurte om jeg møter noen, jeg sa da ja og viste bilde av han og han sa han godtar ikke at jeg er sammen med noen som ikke er fra der jeg er ifra. (Faren min er bare her for en liten periode, men han har dratt tilbake der han bor nå så det skal egt ikke være noe problem). Men, da Han jeg datetvar hjem til meg ei helg som vanlig , sov hos meg osv, så sendte mamma meg Mld og vet at pappa var ved siden av akk da, og da ville jeg ikke de skulle vite at jeg var med han jeg datet så jeg skrev at jeg ikke liker han mer og at han ikke får komme til meg mer osv, jeg sendte de meldingene da vi lå ved sia av hverandre pga jeg trodde han sov ( han sov, men muligens våkna han), men tror han så de meldingene rart han oppførte seg helt vanlig hele kvelden men neste dag så sa han at han mista interessen plutselig.. og eneste mulige forklaringen kan være at han så meldingene. Men han vil heller ikke fortelle meg om han så dem, så fikk ikke forklare meg heller hva skal jeg gjøre? Hvis det er det så vil jeg jo fortelle han at jeg skrev de meldingene pga pappa men at pappa dro tilbake dit han bor nå og at det ikke er ett problem at vi er sammen, men han har sletta meg nesten overalt. Har prøvd å sende brev til han i posten Anonymkode: dd34e...28f 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #2 Skrevet 6. januar 2024 Skjønner dette er vondt og vanskelig nå❤️ Ut ifra det du skriver så virker det til at han kanskje så meldingene. Vent å se om du hører noe ifra han Anonymkode: 028e2...0c2 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #3 Skrevet 6. januar 2024 Stakkars deg! Håper du får ordnet opp Anonymkode: 783e6...75c 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #4 Skrevet 6. januar 2024 I så fall så bør du være glad for at han stakk. En bra mann hadde i det minste forklart hvorfor og vist forståelse for problemet ditt. Anonymkode: 29d80...8a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #5 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner dette er vondt og vanskelig nå❤️ Ut ifra det du skriver så virker det til at han kanskje så meldingene. Vent å se om du hører noe ifra han Anonymkode: 028e2...0c2 Ja har gått over 3 mnd nå dessverre.. og enda ikke hørt noe 💔 har prøvd å sendt han brev i posten for noen dager siden nå. ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #6 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): I så fall så bør du være glad for at han stakk. En bra mann hadde i det minste forklart hvorfor og vist forståelse for problemet ditt. Anonymkode: 29d80...8a4 Sant, men forklaringen hans var bare at han mista interessen, og er 100% sikker på at grunnen til at han «plutselig mista interessen» er de meldingene. Fordi ingenting annet skjedde når han var hos meg, alt var bra som det alltid er, han sa han var glad i meg og ting var bra som vanlig. Men neste dag dro han fra meg, og den kvelden han var hos meg og jeg sendte de meldingene til mamma , så plutselig ville han dra kjempe tidlig fra meg og sa han måtte hjem osv fordi d skjedde noe hjemme hos han.. og det har aldri skjedd før, han har alltid overnatta og vært til meg til sent neste dag, og grunnen er nok meldingene , at han så dem💔men ønsker jo han kunne innrømme og si til meg at han så de meldingene sånn at jeg da kunne forklare hele grunnen? At jeg skrev d pga pappa og alt det der. Har jo en grunn 💔 Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sant, men forklaringen hans var bare at han mista interessen, og er 100% sikker på at grunnen til at han «plutselig mista interessen» er de meldingene. Fordi ingenting annet skjedde når han var hos meg, alt var bra som det alltid er, han sa han var glad i meg og ting var bra som vanlig. Men neste dag dro han fra meg, og den kvelden han var hos meg og jeg sendte de meldingene til mamma , så plutselig ville han dra kjempe tidlig fra meg og sa han måtte hjem osv fordi d skjedde noe hjemme hos han.. og det har aldri skjedd før, han har alltid overnatta og vært til meg til sent neste dag, og grunnen er nok meldingene , at han så dem💔men ønsker jo han kunne innrømme og si til meg at han så de meldingene sånn at jeg da kunne forklare hele grunnen? At jeg skrev d pga pappa og alt det der. Har jo en grunn 💔 Ts Anonymkode: dd34e...28f Ja det er det jeg mener. Han burde forklart at det var derfor. Han virker jo rett og slett feig. Og slettet deg overalt i tillegg. Han fortjener ikke noe brev fra deg. Anonymkode: 29d80...8a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #8 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er det jeg mener. Han burde forklart at det var derfor. Han virker jo rett og slett feig. Og slettet deg overalt i tillegg. Han fortjener ikke noe brev fra deg. Anonymkode: 29d80...8a4 For noe tull. Han vet ikke dette slik ts har forklart det her. Så han meldingene så følte han seg nok brukt og null verdt for ts. Eller tror hun skjemmes over han eller har han som "venteunderholdning" i påvente av riktig type. Duburde forklart han alt med en gang ts. Nå er det for sent. Anonymkode: 8340f...775 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For noe tull. Han vet ikke dette slik ts har forklart det her. Så han meldingene så følte han seg nok brukt og null verdt for ts. Eller tror hun skjemmes over han eller har han som "venteunderholdning" i påvente av riktig type. Duburde forklart han alt med en gang ts. Nå er det for sent. Anonymkode: 8340f...775 Ikke skriv at det andre skriver er tull for å fremme ditt eget syn. Det er da han burde tatt en prat med henne, eller i det minste latt henne få forklare. Stikke på den måten og slette overalt etterpå er drittsekk oppførsel. Anonymkode: 29d80...8a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): For noe tull. Han vet ikke dette slik ts har forklart det her. Så han meldingene så følte han seg nok brukt og null verdt for ts. Eller tror hun skjemmes over han eller har han som "venteunderholdning" i påvente av riktig type. Duburde forklart han alt med en gang ts. Nå er det for sent. Anonymkode: 8340f...775 Ja, du har rett. Men hele grunnen til hvorfor jeg ikke forklarte det er fordi han har enda ikke sagt at meldingene var grunnen. Det er det💔 og så sa han jo ingenting om at han våkna å så meldingene , fordi han sov jo. Derfor jeg ikke trodde han så meldingene. Og etterpå så sa han at han sov så tungt, og da viste jeg ikke hvordan jeg skulle forklare dette med meldingene når han ikke engang nevnte noe om det? Hva kan jeg gjøre? Det er noen venner av meg som skriver de kan kontakte han å si dette, hele situasjonen med pappa og at det var derfor jeg sendte meldingene men at jeg liker han og at pappa nå har reist så det er ikke noe problem å være med han nå. Er det lurt at venninna mi sender han Mld om dette? Eller ? Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke skriv at det andre skriver er tull for å fremme ditt eget syn. Det er da han burde tatt en prat med henne, eller i det minste latt henne få forklare. Stikke på den måten og slette overalt etterpå er drittsekk oppførsel. Anonymkode: 29d80...8a4 Ja, må si meg ganske enig der. Men kanskje han ble så såra når han så meldingene at han ikke sa noe om det å da bare «stakk»?💔 eller? Fordi greia er at på meldingene sto det jo at jeg ikke liker han mer.. og grunnen som sagt til at jeg skrev det var fordi jeg viste pappa så de meldingene og at jeg da ville late til han som at jeg og han jeg datet ikke hadde mer kontakt. Hvordan få forklare dette til han og ordne opp? Pappa er jo nå reist ( heldigvis), og jeg snakka også med pappa i senere tid om dette og han sa unnskyld for at han reagerte sånn og at jeg får være sammen med dem jeg vil. Så bare hvis jeg får forklart han dette så blir jo alt ordnet . Ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #12 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, du har rett. Men hele grunnen til hvorfor jeg ikke forklarte det er fordi han har enda ikke sagt at meldingene var grunnen. Det er det💔 og så sa han jo ingenting om at han våkna å så meldingene , fordi han sov jo. Derfor jeg ikke trodde han så meldingene. Og etterpå så sa han at han sov så tungt, og da viste jeg ikke hvordan jeg skulle forklare dette med meldingene når han ikke engang nevnte noe om det? Hva kan jeg gjøre? Det er noen venner av meg som skriver de kan kontakte han å si dette, hele situasjonen med pappa og at det var derfor jeg sendte meldingene men at jeg liker han og at pappa nå har reist så det er ikke noe problem å være med han nå. Er det lurt at venninna mi sender han Mld om dette? Eller ? Ts Anonymkode: dd34e...28f Han har jo slettet deg overalt, og ønsker derfor tydeligvis ikke noen forklaring. Ikke hør på vedkommende du nå siterte og legg skylden på deg selv i dette tilfellet. Denne mannen har tydeligvis fått sine egne tolkninger i hodet og tatt fra deg muligheten til å forklare hvordan det egentlig er. Synes du det er greit? Og hadde du gjort det samme mot han eller noen du virkelig er interessert i? Anonymkode: 29d80...8a4
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #13 Skrevet 6. januar 2024 Huff, jeg forstår deres kultur og aksepterer den, men din far må også godta og akseptere at du bor og vokser opp i norge. hadde jeg vært deg ville jeg vært helt åpen og ærlig med han du liker så forstår han det helt siikkert, du mente jo ikke noe av de mld. Men du må være ærlig å forklare. Eneste veien til lykke og kjærlighet og tillit er ærlighet💕ønsker deg masse lykke til å trist at man må velge mellom en man liker og familie:/
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #14 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, må si meg ganske enig der. Men kanskje han ble så såra når han så meldingene at han ikke sa noe om det å da bare «stakk»?💔 eller? Fordi greia er at på meldingene sto det jo at jeg ikke liker han mer.. og grunnen som sagt til at jeg skrev det var fordi jeg viste pappa så de meldingene og at jeg da ville late til han som at jeg og han jeg datet ikke hadde mer kontakt. Hvordan få forklare dette til han og ordne opp? Pappa er jo nå reist ( heldigvis), og jeg snakka også med pappa i senere tid om dette og han sa unnskyld for at han reagerte sånn og at jeg får være sammen med dem jeg vil. Så bare hvis jeg får forklart han dette så blir jo alt ordnet . Ts Anonymkode: dd34e...28f Forstår at han kan ha blitt såret hvis han har sett at du har skrevet at du ikke liker han mer. Da kan jeg forstå reaksjonen hans bedre, men synes uansett han kunne tatt det opp med deg og ihvertfall ikke slettet. Anonymkode: 29d80...8a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #15 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har jo slettet deg overalt, og ønsker derfor tydeligvis ikke noen forklaring. Ikke hør på vedkommende du nå siterte og legg skylden på deg selv i dette tilfellet. Denne mannen har tydeligvis fått sine egne tolkninger i hodet og tatt fra deg muligheten til å forklare hvordan det egentlig er. Synes du det er greit? Og hadde du gjort det samme mot han eller noen du virkelig er interessert i? Anonymkode: 29d80...8a4 Nei, la oss si hvis det har vært motsatt, hvis jeg har sett at han har skrevet til moren sin når jeg har vært hos han at han ikke liker meg mer, så har jeg jo blitt helt knust men da har jeg selvfølgelig ville ha en forklaring og latt han forklare seg. Da har jeg spurt han hvorfor han skrev at han ikke liker meg mer. Så syns han har burde latt meg forklare ja ts Anonymkode: dd34e...28f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #16 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (4 minutter siden): Huff, jeg forstår deres kultur og aksepterer den, men din far må også godta og akseptere at du bor og vokser opp i norge. hadde jeg vært deg ville jeg vært helt åpen og ærlig med han du liker så forstår han det helt siikkert, du mente jo ikke noe av de mld. Men du må være ærlig å forklare. Eneste veien til lykke og kjærlighet og tillit er ærlighet💕ønsker deg masse lykke til å trist at man må velge mellom en man liker og familie:/ Sant❤️ Men hvordan skal jeg kontakte han når han har sletta meg nesten overalt? Venninna mi skrev hun kunne kontakte han, og forklare om meldingene men vet ikke ikke om det er lurt. Alt var så perfekt og bra mellom oss . Så er så vondt at dette ødela alt..💔 bare disse meldingene. Ts Anonymkode: dd34e...28f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #17 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Forstår at han kan ha blitt såret hvis han har sett at du har skrevet at du ikke liker han mer. Da kan jeg forstå reaksjonen hans bedre, men synes uansett han kunne tatt det opp med deg og ihvertfall ikke slettet. Anonymkode: 29d80...8a4 Ja, og han har nok sett den meldingen der det sto det💔 men han sa jo ikke noe om at han så meldinga engang. Enig. Syns han har burde tatt det opp med meg. Ts Anonymkode: dd34e...28f
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #18 Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sant❤️ Men hvordan skal jeg kontakte han når han har sletta meg nesten overalt? Venninna mi skrev hun kunne kontakte han, og forklare om meldingene men vet ikke ikke om det er lurt. Alt var så perfekt og bra mellom oss . Så er så vondt at dette ødela alt..💔 bare disse meldingene. Ts Anonymkode: dd34e...28f Vet du hvor han bor? dra dit, eller send mld eller ring fra et annet nr. Det som er viktig nå er at DU vet hva du gjør og vil å ikke gjør det samme igjen uansett om pappan din nekter, du må ta et valg og stå for det. Vil du finne han så finner du han. Men du MÅ være ærlig med alle på alle plan. Å om han ikke svarer eller vil ha noe med deg å gjøre, nei da var det ikke rett. Kjærligheten altså..... vanskelig og vond å så god💕 1
Theresecsk Skrevet 6. januar 2024 #19 Skrevet 6. januar 2024 Du må finne han, ikke vær redd. Gi han hele deg, høres ut som du "elsker han" la han få vite det. Å forklar sannheten til både han og pappan din💕Alt løser seg 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #20 Skrevet 6. januar 2024 Theresecsk skrev (1 minutt siden): Vet du hvor han bor? dra dit, eller send mld eller ring fra et annet nr. Det som er viktig nå er at DU vet hva du gjør og vil å ikke gjør det samme igjen uansett om pappan din nekter, du må ta et valg og stå for det. Vil du finne han så finner du han. Men du MÅ være ærlig med alle på alle plan. Å om han ikke svarer eller vil ha noe med deg å gjøre, nei da var det ikke rett. Kjærligheten altså..... vanskelig og vond å så god💕 Han har flytta så vet ikke hvor han bor nå han bor i samme by ja bare at han har flytta og fått ny leilighet. Vurderer å ringe med skjult nummer / eller fra ett annet nr? Har bare enda ikke gjort det, redd han blir sur. Men det som gjør det vanskelig er jo at han engang ikke var ærlig og sa han så meldingene, og han sa jo han sov så tungt. Tenk hvis det for eksemepl ikke er meldingene, og så gjør jeg ting enda verre hvis jeg forteller det og skyver han enda mer unna? Men vet ikke.. eneste forklaringen på hvorfor han kutta meg ut må være de meldingene, er ikke noe annet som skjedde. Ts Anonymkode: dd34e...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå