AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #121 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er bevist at veldig tynne damer kan miste mensen, og ergo fertiliteten. Unge jenter på 16 skal ikke ha barn. Feminine trekk er det motsatte av de maskuline - altså ikke hard, flat og blodtrent kropp som menn har, men mykere former, pupper, hofter osv. Med det mener jeg ikke overvekt, men en kvinnelig form. Anonymkode: de08a...933 Det finnes jo ganske mange nyanser mellom disse ytterpunktene. Hverken de fleste menn eller kvinner er blodtrent eller sågar veldig veltrente, men det handler jo ikke om det. Handler om å være normalt slank uten å ha overvekt, eller i alle fall ikke for mye overvekt. En slank kvinne kan også være sunn og ha former uten at hun er blodtrent, og det samme kan menn. Å være pen handler jo også om mer enn vekt/kroppsform, det handler om ansikt, hvordan man tar vare på seg selv osv. Men at man ønsker noen som er relativt slank som partner er ikke noe man kan disse hverken menn eller kvinner for syntes jeg. Anonymkode: 1c8e7...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #122 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 7.1.2024 den 13.32): Dette er bare bullshit! Selvsagt kan alle satse så høyt de bare vil. For vet du hva ; smak og behag er veldig forskjellig og en super personlighet kan løfte selv en boms til nye høyder. Ikke hold igjen folk og sett " diagnoser" eller " dumhetsstempel" på dem fordi de vil ha det de foretrekker. I min verden finns ikke nivå av folk, hverken etter utseende, utdanning og status, penger eller whatever. Anonymkode: 51e2a...b77 Det er jo greit, men da kan man samtidig ikke klage hvis man ikke får det man vil ha. Anonymkode: 46ff8...d3a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #123 Del Skrevet 9. januar 2024 Vel det er da plenty med drit sygge menn som har svært hotte damer. Damer går mer for karisma og selvgode menn en for utseene. Menn går mer for hvor pene damene er. Er en dame pen og snill samtidig blir hun fort opptatt. En mann som er pen og snill kan godt være lite omsvermet. Anonymkode: 18b9f...fab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #124 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.04): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 Altså, det at han følger "babes" på IG, betyr ikke automatisk at han tror han har sjanse på de 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #125 Del Skrevet 9. januar 2024 19 minutter siden, kaarebjarne said: Altså, det at han følger "babes" på IG, betyr ikke automatisk at han tror han har sjanse på de 😂 Det er dessverre ikke alle som forstår det der. Mange som er litt enkle i tankegangen og logikken. 😄 Anonymkode: 7d823...0d1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #126 Del Skrevet 9. januar 2024 kaarebjarne skrev (23 minutter siden): Altså, det at han følger "babes" på IG, betyr ikke automatisk at han tror han har sjanse på de 😂 Men at han foretrekker dem, betyr at TS er noen han tar til takke med. Hadde en av disse babesene gitt ham sjanse, ville han selvfølgelig valgt henne fremfor TS. De aller fleste kvinner ønsker ikke å være "trøstepremie" for menn. Anonymkode: de08a...933 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #127 Del Skrevet 9. januar 2024 Just now, AnonymBruker said: Men at han foretrekker dem, betyr at TS er noen han tar til takke med. Hadde en av disse babesene gitt ham sjanse, ville han selvfølgelig valgt henne fremfor TS. De aller fleste kvinner ønsker ikke å være "trøstepremie" for menn. Anonymkode: de08a...933 At man følger ei dame på IG betyr ikke at mannen foretrekker dem. Hjelpe meg, få litt selvtillit, og klatre ut av offerrollen. Anonymkode: 7d823...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #128 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men at han foretrekker dem, betyr at TS er noen han tar til takke med. Hadde en av disse babesene gitt ham sjanse, ville han selvfølgelig valgt henne fremfor TS. De aller fleste kvinner ønsker ikke å være "trøstepremie" for menn. Anonymkode: de08a...933 Foretrekker du å ha kr 500.000 eller kr 1.000.000 i lønn, dersom alt annet ved jobben er helt identisk....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #129 Del Skrevet 9. januar 2024 kaarebjarne skrev (15 minutter siden): Foretrekker du å ha kr 500.000 eller kr 1.000.000 i lønn, dersom alt annet ved jobben er helt identisk....? 1 000 000. Det vil også si at jeg kommer til å bytte jobb hvis jeg får tilbud om en identisk jobb med dobbelt betalt. På samme måte ville denne mannen ha byttet TS ut med en av babesene hvis hun ga ham sjansen. Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #130 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): At man følger ei dame på IG betyr ikke at mannen foretrekker dem. Hjelpe meg, få litt selvtillit, og klatre ut av offerrollen. Anonymkode: 7d823...0d1 Det heter realistisk, ikke offer. Menn som er opptatt av å følge lettkledde IG-modeller som tidsfordriv, drømmer jo om disse modellene. Men siden de verken har utseende, status eller penger med seg, må de ta til takke med trauste, grå og vanlige kvinner i nabolaget. Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 9. januar 2024 #131 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1 000 000. Det vil også si at jeg kommer til å bytte jobb hvis jeg får tilbud om en identisk jobb med dobbelt betalt. På samme måte ville denne mannen ha byttet TS ut med en av babesene hvis hun ga ham sjansen. Anonymkode: de08a...933 Det var ikke helt poenget med innlegget mitt, men greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 9. januar 2024 #132 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.04): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 De forblir ofte single. Altså menn som sikter for høyt lykkes ofte ikke å finne noen de har satt på pidestall med mindre de har mye penger. Hvorfor skulle kvinner velge dem? Har en kompis som mildt sagt ikke er noen 10er. Men han har alltid siktet seg inn på superslanke jenter i slutten av tenårene. Og aldri fått napp på dem. Litt søtt å være på jakt når du er jevnaldrende, men han har ikke klart å oppdatere seg i hodet og glemmer at han selv er blitt eldre år for år, så han ønsker fortsatt den typen jenter når han selv er 40. Og ja han går inn sitt 40+ år som singel 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #133 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det heter realistisk, ikke offer. Menn som er opptatt av å følge lettkledde IG-modeller som tidsfordriv, drømmer jo om disse modellene. Men siden de verken har utseende, status eller penger med seg, må de ta til takke med trauste, grå og vanlige kvinner i nabolaget. Anonymkode: de08a...933 Alt annet likt så velger jo både menn og kvinner den med best utseende dersom de har mulighet. Men nå er ting sjelden helt likt, det er mye annet som spiller inn på om man kan skape et forhold eller ikke, selv om en "instababe" skulle gi deg en mulighet, så er det ikke automatisk slik at man passer sammen til et et forhold er mulig. Anonymkode: 1c8e7...778 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #134 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt annet likt så velger jo både menn og kvinner den med best utseende dersom de har mulighet. Men nå er ting sjelden helt likt, det er mye annet som spiller inn på om man kan skape et forhold eller ikke, selv om en "instababe" skulle gi deg en mulighet, så er det ikke automatisk slik at man passer sammen til et et forhold er mulig. Anonymkode: 1c8e7...778 Men hvorfor søker de utover når de har funnet en perfekt partner som passer sammen med dem? Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 9. januar 2024 #135 Del Skrevet 9. januar 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Men at han foretrekker dem, betyr at TS er noen han tar til takke med. Hadde en av disse babesene gitt ham sjanse, ville han selvfølgelig valgt henne fremfor TS. De aller fleste kvinner ønsker ikke å være "trøstepremie" for menn. Anonymkode: de08a...933 Vel, alle menn er i praksis "trøstepremie" fordi <insert kjendiskjekkas> ikke var tilgjengelig - med den samme logikken. Det er ikke noen forskjell på kjønnene her. Ikke at jeg tror dette har noe å si, uansett. Å følge noen på instagram betyr jo ikke at man tror vedkommende ville blitt en bra kjæreste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #136 Del Skrevet 9. januar 2024 knooters skrev (33 minutter siden): Vel, alle menn er i praksis "trøstepremie" fordi <insert kjendiskjekkas> ikke var tilgjengelig - med den samme logikken. Det er ikke noen forskjell på kjønnene her. Ikke at jeg tror dette har noe å si, uansett. Å følge noen på instagram betyr jo ikke at man tror vedkommende ville blitt en bra kjæreste. Nei. Jeg er sammen med min mann fordi jeg ble forelsket i ham. Ikke fordi han var den beste jeg kunne få. Jeg følger ikke noen modeller på Insta eller glaner på andre menn, fordi jeg ikke forstår poenget med det. Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #137 Del Skrevet 9. januar 2024 Noen mennesker uavhengig av kjønn er overfladiske. Denne fyren var helt åpenbart feil for ts. Ikke gi opp, du finner en som faller for din sjarm og synes at du er den peneste uansett. Det fins noen for alle. Det fins sikkert en pen kvinne med noen andre skavanker for den utseendefokuserte daten til ts også. Anonymkode: 9cc46...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #138 Del Skrevet 9. januar 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Det heter realistisk, ikke offer. Menn som er opptatt av å følge lettkledde IG-modeller som tidsfordriv, drømmer jo om disse modellene. Men siden de verken har utseende, status eller penger med seg, må de ta til takke med trauste, grå og vanlige kvinner i nabolaget. Anonymkode: de08a...933 Flott at vi har kvinner som kan belære oss menn om hva vi tenker og føler og ønsker. Lurer på hvor godt mottatt det blir om vi menn skal begynne å belære kvinner om det å være kvinne. Anonymkode: 7d823...0d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #139 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det heter realistisk, ikke offer. Menn som er opptatt av å følge lettkledde IG-modeller som tidsfordriv, drømmer jo om disse modellene. Men siden de verken har utseende, status eller penger med seg, må de ta til takke med trauste, grå og vanlige kvinner i nabolaget. Anonymkode: de08a...933 Det er ikke noe synd på dem om de velger å "ta til takke med" fordi de er for late og ubrukelige til å forbedre seg selv. Anonymkode: 46ff8...d3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #140 Del Skrevet 9. januar 2024 Atragon skrev (På 7.1.2024 den 5.39): Hvem bestemmer hva som er objektivt pent, og pen nokk? Hvem bestemmer hvilken score man er på? Den personen som ønsker å blir kjent med deg og evt starte en relasjon med deg bestemmer at du er «pen nok». Hvis du spør menn om å rangere attraktiviteten til 10 fremmede jenter som de får bilde av så er de ganske enige. Så også om du ber kvinner om å rangere 10 fremmede menn på samme måte. Noen synes at Tone Damli Aaberge er penest, andre at Haddy N’jie er vakrest. De fleste synes at begge er vakrere enn Moskva-Marit eller Elin Ørjasæter. Tilsvarende med menn, kvinner flest synes at Ryan Reynolds eller Chris Hemsworth er kjekkere enn meg. Anonymkode: 6fd95...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå