AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #61 Del Skrevet 7. januar 2024 Han har jo rett til å date de han vil, og ha de kravene han vil ha, uansett hvor overfladiske og urealistiske de er, samtidig er det jo hans eget ansvar hvis han ikke får gjennomslag på datingfronten på grunn av det. Men dette handler egentlig mer om sosiale inkompetanse heller enn "skalen" syntes jeg, som man sier "you dogdged a bullet there". Man sier selvfølgelig ikke på det at den andre "ikke er det man ser etter utseendemessig", det vitner uansett bare om lav sosial intelligens og er neppe en du vil ha noe å gjøre med uansett. Anonymkode: 1c8e7...778 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #62 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Heh nei det er vi ikke, men hun har jo hatt vaginalt samleie med han minst en gang, med tanke på at de har en sønn. Så hun må jo ha hatt en viss attraksjon for å orke? Anonymkode: 65117...1fe Huff nei - det må hun dessverre ikke… Anonymkode: acd67...3e6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #63 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Okey nå går vel argumentet ditt litt i kryss her? Hvorfor skal denne mannen senke sine krav for deg? Hvis poenget ditt i denne kommentaren er at menn kan date oppover, hvorfor skal han da slå seg til rette med deg? Du prøver å dra noen ned på ditt nivå. Hvorfor så sterkt behov for å ydmykgjøre noen? Anonymkode: 3085a...b90 Butthurt? Anonymkode: fd3b3...473 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #64 Del Skrevet 7. januar 2024 Man skal jo aldri senke utseendekrav, og de som sier man skal det er bitter incel. Anonymkode: 55785...35a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 8. januar 2024 #65 Del Skrevet 8. januar 2024 Å være idiot er et kjønnsnøytralt fenomen. Helt greit å ha preferanser, men med på kjøpet handler det også om nok selvinnsikt til å vite at du har et smalt nåløye og kanskje må gå singel - uten at du har noen andre å klandre enn deg selv. Og, hva er egentlig et "høyt krav" i en verden hvor det meste er subjektivt? Jeg kan forstå det som at man har en (eller flere) typer personer man helst vil ha, og ikke er villig til å avvike fra dette, men det virker jo som at enkelte vil definere ytre skjønnhet på en objektiv skala - det er ikke lett å få til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #66 Del Skrevet 8. januar 2024 Anonymkode: 3f071...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #67 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 20.08): Jeg har ett inntrykk av det motsatte, at gjennomsnittlige damer tror de er 10 av 10, så sitter de der å venter i evigheter på the one, mens mannfolka derimot jobber med det materiale som blir presentert for dem, i mørke er alle damer fine. Anonymkode: da92a...55d Dessverre er det ikke motsatt, nei. Det er ikke sånn at i mørket er alle menn snille, intelligente og morsomme…. Anonymkode: 3176b...9dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #68 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.04): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 Du er garantert superpen for mange, men for dette vedkommende var det noe som ikke klaffet. Dette tenker jeg er bra han er ærlig om med en gang. Anonymkode: dcd1c...3ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #69 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det vitner uansett bare om lav sosial intelligens og er neppe en du vil ha noe å gjøre med uansett. Anonymkode: 1c8e7...778 Jeg tenker det motsatte. Her har hun møtt en med høy nok intelligens til å være ærlig fra starten i stedet for å kaste bort tiden hennes på noe som ikke ville fungert. Anonymkode: dcd1c...3ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #70 Del Skrevet 8. januar 2024 On 1/6/2024 at 3:04 PM, AnonymBruker said: Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 Se på det sånn i stedet: han gjorde deg en tjeneste ved å få frem at han er mer opptatt av utseende enn personen bak på første date, så slipper du å bruke mer tid, penger og krefter på han! Både menn og kvinner kan ha overdrevent høy selvtillit og mangel på selvinnsikt, men jeg tenker at det må være lov. Det verste er de, både kvinner og menn, som vet at det ikke kommer til å fungere fra starten av, men som fortsetter å date deg til det kommer noe bedre. Er ikke vedkommende tiltrukket av meg, så kan jeg uansett ikke tvinge de til å bli det. Men jeg vil bare at den jeg evt. er på date med, er ærlig om det, så jeg heller kan bruke tid på å møte noen andre. Anonymkode: 6cf93...add Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 8. januar 2024 #71 Del Skrevet 8. januar 2024 Han har kanskje så høye krav at han ikke vil finne noen han trives med. Jeg tror folk kan få et skjevt bilde av hva som er et normalt utseende av å leve på nettet. Kvinner vil forandre seg i løpet av livet. Jeg synes det er noe sykt over å si at hun må ha en slank ungpikekropp for at man skal tenne. Altså at man ikke klarer å tenne på sin egen samboer hvis hun har lagt på seg litt og bikket 40. Det vil jo skje med alle, og da har han et problem. Det å finne en partner er et prosjekt med 30 - 50 års perspektiv. Han er best tjent med å realitetsorientere seg og senke kravene. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #72 Del Skrevet 8. januar 2024 Isambard skrev (1 time siden): Han har kanskje så høye krav at han ikke vil finne noen han trives med. Jeg tror folk kan få et skjevt bilde av hva som er et normalt utseende av å leve på nettet. Kvinner vil forandre seg i løpet av livet. Jeg synes det er noe sykt over å si at hun må ha en slank ungpikekropp for at man skal tenne. Altså at man ikke klarer å tenne på sin egen samboer hvis hun har lagt på seg litt og bikket 40. Det vil jo skje med alle, og da har han et problem. Det å finne en partner er et prosjekt med 30 - 50 års perspektiv. Han er best tjent med å realitetsorientere seg og senke kravene. Ja, jeg synes også det er sprøtt at noen menn er veldig opptatt av at damer skal være så tynne at de knapt har en rumpe og pupper. Det er helt motsatt av hva som blir sett på som feminint. Det er litt kvalmt å tenke på, at 40 år gamle karer kan gå å foretrekke kropper som ser ut som en ungjente som knapt har kommet i puberteten. Det er ikke mange menn jeg har opplevd dette med ( og de ser så klart ikke ut som slanke modeller selv ) Men når jeg har opplevd det så har det vært røde flagg. De er litt ekle. Tilogmed min eks blir skikkelig klein rundt unge jenter i hans familie, altså unge jenter på 16-18. Går de i bikini på hytta så blir han så klein at han må gå å legge seg ned. Blir litt skremt av de pedo vibbene der.. 🤢 Anonymkode: 6081f...8e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. januar 2024 #73 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 20.31): Nå høres du fryktelig ut som en incel.. mannen for da lov til å ha noen krav. Det å være tiltrukket noen er vel minimum.. Anonymkode: 3085a...b90 Jeg synes det er helt greit å ha krav, men veldig spesielt og informere om dem på den måten her. Ikke noe problem og si at du har hat det hyggelig men desvere ikke følte gnisten var der, eller en annen form for det er meg ikke deg. Men det å mitt I samtalen informere om at du ikke liker dattens utsene, sosiale antenner blir vel ikke mer ikke eksisterende en det.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. januar 2024 #74 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Han har jo rett til å date de han vil, og ha de kravene han vil ha, uansett hvor overfladiske og urealistiske de er, samtidig er det jo hans eget ansvar hvis han ikke får gjennomslag på datingfronten på grunn av det. Men dette handler egentlig mer om sosiale inkompetanse heller enn "skalen" syntes jeg, som man sier "you dogdged a bullet there". Man sier selvfølgelig ikke på det at den andre "ikke er det man ser etter utseendemessig", det vitner uansett bare om lav sosial intelligens og er neppe en du vil ha noe å gjøre med uansett. Anonymkode: 1c8e7...778 Helt enig! Synes ikke problemet her er høye preferanser, men ikke eksisterende sosiale evner. Eventuelt så var det et forsøk på og manipulere, si til dama at hun ikke er "bra nok" for at hun skal bli usikker. Kan være et forsøk på sånn PUA tul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #75 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, jeg synes også det er sprøtt at noen menn er veldig opptatt av at damer skal være så tynne at de knapt har en rumpe og pupper. Det er helt motsatt av hva som blir sett på som feminint. Det er litt kvalmt å tenke på, at 40 år gamle karer kan gå å foretrekke kropper som ser ut som en ungjente som knapt har kommet i puberteten. Det er ikke mange menn jeg har opplevd dette med ( og de ser så klart ikke ut som slanke modeller selv ) Men når jeg har opplevd det så har det vært røde flagg. De er litt ekle. Tilogmed min eks blir skikkelig klein rundt unge jenter i hans familie, altså unge jenter på 16-18. Går de i bikini på hytta så blir han så klein at han må gå å legge seg ned. Blir litt skremt av de pedo vibbene der.. 🤢 Anonymkode: 6081f...8e9 Det er kleint å sikle på ungjenter, men det finnes da også en del slanke opp i årene. Det hele kommer an på livsstil, kosthold og hvor aktiv man er. Ønsker man bare de som er aller slankest/er mest fit så står man jo fritt til det mener jeg, men man har jo selvsagt selv ansvar for om man får gjennomslag for sine preferanser. Uansett er det lavmål å snakke om at den andre ikke lever opp til utseendepreferansene på date, da er man ikke mye sosialt intelligent, og man bør bare gå videre. Anonymkode: 1c8e7...778 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #76 Del Skrevet 8. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg synes også det er sprøtt at noen menn er veldig opptatt av at damer skal være så tynne at de knapt har en rumpe og pupper. Det er helt motsatt av hva som blir sett på som feminint. Det er litt kvalmt å tenke på, at 40 år gamle karer kan gå å foretrekke kropper som ser ut som en ungjente som knapt har kommet i puberteten. Det er ikke mange menn jeg har opplevd dette med ( og de ser så klart ikke ut som slanke modeller selv ) Men når jeg har opplevd det så har det vært røde flagg. De er litt ekle. Tilogmed min eks blir skikkelig klein rundt unge jenter i hans familie, altså unge jenter på 16-18. Går de i bikini på hytta så blir han så klein at han må gå å legge seg ned. Blir litt skremt av de pedo vibbene der.. 🤢 Anonymkode: 6081f...8e9 Legge seg ned, eller gå og ta ett runk for å unngå ståtiss? 🙈 Du viser jo godt at du ikke skjønner hvilke trekk som er forbundet med femininitet og fertilitet. Anonymkode: 046d8...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #77 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Legge seg ned, eller gå og ta ett runk for å unngå ståtiss? 🙈 Du viser jo godt at du ikke skjønner hvilke trekk som er forbundet med femininitet og fertilitet. Anonymkode: 046d8...c0a Det er bevist at veldig tynne damer kan miste mensen, og ergo fertiliteten. Unge jenter på 16 skal ikke ha barn. Feminine trekk er det motsatte av de maskuline - altså ikke hard, flat og blodtrent kropp som menn har, men mykere former, pupper, hofter osv. Med det mener jeg ikke overvekt, men en kvinnelig form. Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #78 Del Skrevet 8. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er bevist at veldig tynne damer kan miste mensen, og ergo fertiliteten. Unge jenter på 16 skal ikke ha barn. Feminine trekk er det motsatte av de maskuline - altså ikke hard, flat og blodtrent kropp som menn har, men mykere former, pupper, hofter osv. Med det mener jeg ikke overvekt, men en kvinnelig form. Anonymkode: de08a...933 Nå snakker du jo om (en del) undervekt da. Jenter/unge damer fra 16 års alder kommer veldig bra ut om de får barn. Dette i en stor undersøkelse som jeg ikke fant i farten. Så rent biologisk er det tommel opp. Ja. Feminime trekk er i høy grad motsatt av de maskuline. Men din fremstilling er elendig og det tror jeg innerst inne du vet. Det mest sentrale for å være feminim er en slank midje, med alle tilhørende trekk en lettere kropp gir. Da snakker jeg ikke kun om kropp, som i denne simple illustrasjonen. Men også om ansikt som blir mer attraktivt og femint med mindre fett enn mer. (a) og (d) er mykere enn (c) og (f). Disse mykere ansiktene vil også blir vurdert som mindre attraktive og feminine sammenlignet med fastere. Dette går igjen mange steder på kvinnekroppen. 🙈 (bildekilde) Anonymkode: 046d8...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #79 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå snakker du jo om (en del) undervekt da. Jenter/unge damer fra 16 års alder kommer veldig bra ut om de får barn. Dette i en stor undersøkelse som jeg ikke fant i farten. Så rent biologisk er det tommel opp. Ja. Feminime trekk er i høy grad motsatt av de maskuline. Men din fremstilling er elendig og det tror jeg innerst inne du vet. Det mest sentrale for å være feminim er en slank midje, med alle tilhørende trekk en lettere kropp gir. Da snakker jeg ikke kun om kropp, som i denne simple illustrasjonen. Men også om ansikt som blir mer attraktivt og femint med mindre fett enn mer. (a) og (d) er mykere enn (c) og (f). Disse mykere ansiktene vil også blir vurdert som mindre attraktive og feminine sammenlignet med fastere. Dette går igjen mange steder på kvinnekroppen. 🙈 (bildekilde) Anonymkode: 046d8...c0a Livet skal være et liv, det er nok av tid til barn senere, men 16 er for tidlig til å vite hva du vil enda. De har utdanning, ungsomsliv. Det burde ikke oppfordres til barn, vi er mennesker forbi bare biologi ekstremisme. Ha litt vett i skallen. Anonymkode: 75a6d...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #80 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg synes også det er sprøtt at noen menn er veldig opptatt av at damer skal være så tynne at de knapt har en rumpe og pupper. Det er helt motsatt av hva som blir sett på som feminint. Det er litt kvalmt å tenke på, at 40 år gamle karer kan gå å foretrekke kropper som ser ut som en ungjente som knapt har kommet i puberteten. Det er ikke mange menn jeg har opplevd dette med ( og de ser så klart ikke ut som slanke modeller selv ) Men når jeg har opplevd det så har det vært røde flagg. De er litt ekle. Tilogmed min eks blir skikkelig klein rundt unge jenter i hans familie, altså unge jenter på 16-18. Går de i bikini på hytta så blir han så klein at han må gå å legge seg ned. Blir litt skremt av de pedo vibbene der.. 🤢 Anonymkode: 6081f...8e9 La meg gjette, du har "et "par"" kilo for mye selv? Anonymkode: 78cc8...aa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå