Gå til innhold

Menn som tror de kan velge å vrake i damer når de selv er mindre pene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Damer med BMI 25+, eller damer med opplagt og unødvendig overskuddsfett holder ikke akkurat kroppen vedlike. De har latt vekta skli ut, gjerne ganske mye. Med tilhørende tap i attraktivitet.

Anonymkode: 046d8...c0a

Jeg tiltrekkes av kvinner med BMI på 25 mer enn 20. 

Anonymkode: 6fd95...093

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skrevet flere ganger i tråden at menn burde ha preferanser i likhet med damer, og det står jeg for. Jeg ser også at det linkes og diskuteres om kvinner er like slanke og pene som miss universe (en person som regelrett er kåret til universets aller vakreste,og ikke vil ta til takke med noen av de 4 milliarder av kvinner som ikke når helt til tops, er det også et valg, men ikke et logisk et. Når det er sagt, se på prikkene i undersøkelsen og les teksten, og ikke minst: se kildene. man kan diskutere det som en påstand, men "40 studenter har ment ting" er ikke forskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvia515 skrev (På 6.1.2024 den 17.38):

Jeg har fått høre en gang at jeg dessverre hadde for små pupper. Fyren "mente det ikke vondt", men følte han måtte si det. Han var relativt overvektig og hadde nok større pupper enn meg. Jeg brydde meg ikke om hans mannepupper, men han likte altså ikke mine damepupper. 🙃

Du kunne spurt om det er fordi han har store mannepupper at han liker store damepupper.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tiltrekkes av kvinner med BMI på 25 mer enn 20. 

Anonymkode: 6fd95...093

Du er langt ifra den eneste. De fleste menn i Norge liker vel kvinnelige former, veldig få jeg kjenner som liker så tynne damer ihvertfall 

Anonymkode: 7e719...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så skuffet over evolusjonen av og til. Idéen om at man velger en partner som er så pen som mulig, med utgangspunktet i at man skal leve sammen med dem over tid, gir ingen mening for meg. De smarte burde ligge mer, og de pene burde ligge mindre, om målet er å overleve som art. Vanlige menn og vanlige kvinner som er i forhold, velger ikke en partner etter BMI. Utseendet er en liten del av mange andre kriterier man ser etter i en partner. Og dette stemmer med min virkelighet. Folk velger mennesker som er omtrent like smarte, pene, rike, sosiale og aktive som dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (51 minutter siden):

Jeg blir så skuffet over evolusjonen av og til. Idéen om at man velger en partner som er så pen som mulig, med utgangspunktet i at man skal leve sammen med dem over tid, gir ingen mening for meg. De smarte burde ligge mer, og de pene burde ligge mindre, om målet er å overleve som art. Vanlige menn og vanlige kvinner som er i forhold, velger ikke en partner etter BMI. Utseendet er en liten del av mange andre kriterier man ser etter i en partner. Og dette stemmer med min virkelighet. Folk velger mennesker som er omtrent like smarte, pene, rike, sosiale og aktive som dem selv.

Jeg synes det er rarere at man er så på tuppa for å kontrollere andre mennesker, men blir helt rasende når man blir kontrollert tilbake. Virker som at det er en evig dans dette her.. tar aldri slutt 😅

Anonymkode: 2cd2b...008

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det er rarere at man er så på tuppa for å kontrollere andre mennesker, men blir helt rasende når man blir kontrollert tilbake. Virker som at det er en evig dans dette her.. tar aldri slutt 😅

Anonymkode: 2cd2b...008

Jeg veksler mellom å synes at det er trist og rart, da jeg tror at en del av disse menneskene ikke har opplevd et samliv, og derfor ikke vet det vi andre vet, at man har preferanser, og noen er viktigere enn andre, men når alt kommer til alt, velger  vi å være sammen med mennesker som har styrker, svakheter og komplekser akkurat som alle andre. Jeg forstår heller ikke behovet for å dra andre ned. Jeg forstår ikke hvorfor noen maser om at  noen burde endre seg for å passe deres fysiske preferanse. Svaret på det er jo nei. Resultatet er at de forblir alene. Ikke fordi preferansene er feil, men de går etter mennesker som ikke har deres preferanser, med ønske om å endre dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av innleggene her vitner om et rævva menneskesyn. Enten er man top-tier eller bunnslam. Trist. Hva er det som er galt med folk? 

Anonymkode: 8556d...4ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, knooters said:

Altså, selv utsagnet "menn liker kvinner" er ikke så generelt at man faktisk kan bruke det som en bastant regel, siden det er noe sånt som 10% homofile(?) der ute.

Under 5% av menn som er homofile her i Norge. SSB

Men selv om det var 10% så kunne vi likevel generelisert og sagt menn liker kvinner. Ta en titt på data fra studier, universiteter, og hvordan man normalt driver med generalisering i faglitteratur. Eller i det virkelige liv. Eller er du så ekstrem at du går rundt og feilkorrigerer mennesker. "NEI. Menn liker ikke kvinner! Det er feilgeneralisering. Ikke glem de store mengdene av menn som liker menn. Derfor går det ikke an å si menn liker kvinner.😂

15 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvordan kan menn anse nesten 60 prosent av kvinner attraktive, når over 70 prosent av kvinner har BMI over 22, og menn anser kvinner med BMI over 22 uattraktive? Det går ikke opp.

Anonymkode: de08a...933

Det finnes mange måter å forklare dette på. Min kortversjon. Menn er i høy grad logiske vesener som evner å ta en gruppe kvinner å rangere de logisk fra høy til lav attraktivitet uavhengig av hvor attraktive kvinnene i denne gruppen er sammenlignet med de peneste i verden. Kvinner, not so much.

10 hours ago, Helene1982 said:

Jeg har skrevet flere ganger i tråden at menn burde ha preferanser i likhet med damer, og det står jeg for. Jeg ser også at det linkes og diskuteres om kvinner er like slanke og pene som miss universe (en person som regelrett er kåret til universets aller vakreste,og ikke vil ta til takke med noen av de 4 milliarder av kvinner som ikke når helt til tops, er det også et valg, men ikke et logisk et. Når det er sagt, se på prikkene i undersøkelsen og les teksten, og ikke minst: se kildene. man kan diskutere det som en påstand, men "40 studenter har ment ting" er ikke forskning.

Godt nyttår. 

Vil bare presisere noe først. At menn generelt foretrekker kvinner med BMI under 20 er ihvertfall så veldokumentert med en stor mengde studier at det ikke kan sies å være en påstand. (Forutsatt at man bruker språket normalt. Og tar utgangspunkt i et titall med studier.) Når det kommer til mer eksakte tall om hvor mye kvinners attraktivitet faller med økt vekt. Det er mindre etablert og jeg har ikke sett at det har vært tatt opp på KG før. Vi kan diskutere det som en påstand. Men jeg ønsker i grunn å etablere det litt bedre. Du står fritt til å kommentere som om det er en påstand også. Men da er det en viss fare for at jeg drar frem ytterligere data.

Du nevner "40 studenter" fra den ene linken/grafen min. En graf jeg valgte å trekke frem siden den også sammenlignet med WHR. Dette for å gi litt perspektiv om hvor tydelig BMI preferansen er. Studien viste også forskjellen på menn og kvinner i en og samme graf. Og tendensene var altså veldig like for begge kjønn. Denne studien kan du se på som et papir i en stor bunke, som samlet demonstrerer noen som er langt mer enn en påstand. (Og denne bunken består altså av veldig mye mer enn det jeg viser til i dette innlegget.)

Det var forøvrig 40 menn og 40 kvinner. Totalt 80.

Redrawn combination of figures from Tovée & Cornelissen (2001)

Jeg vet ikke om du overså de andre studiene, eller glemte disse. Men her er de igjen. Grafer fra Japan, England, Spania og Portugal.

Plots-of-attractiveness-as-function-of-B

https://www.researchgate.net/figure/Plots-of-attractiveness-as-function-of-BMI-Each-point-represents-the-50-attractiveness_fig1_246848872

epp1203220fig1a.gif

https://econtent.hogrefe.com/doi/10.1027/1016-9040.12.3.220

Jada. Det er mange små studier. Men det er ikke vanskelig å se en tydelig og sterk trend akkurat. Det finnes også enda flere av akkurat disse. Samt langt flere studier som ser på dette ganske direkte og noen ganger litt indirekte. Med veldig like tendenser.

Poenget jeg ønsker å få frem, og dokumentere er altså: Kvinners attraktivitet synker ganske betydelig etterhvert som vekt øker. Jeg føler ikke det er så viktig med et helt eksakt tall som vi to skal bli super enige om. Om vi sier 200% økning i attraktivitet fra BMI 32,5 til 18,5, eller om vi sier minst 300%. Ikke så nøye.

I en enkel spørreundersøkelse  ser vi at kvinner selv mener tilnærmet 200% på det området ut fra grafen der.

Vi kunne f.eks tatt utgangspunkt i 250% økning, selv om mange av grafene indikerer enda mer. Det vil si snitt på 18% økning i attraktivitet per hakk ned på BMI skalaen dersom man er overvektig kvinne. (Røflig snitt av å gå fra BMI 32,2 til 18,5.  32,5-18,5=14   14/250%=17,8%) Og da kan man kanskje lettere begynne å forstå hvorfor menn i høyere grad takker nei til kvinner som ikke lever opp til forventningne. Eller blir skuffet når man treffer noen som er plutselig ser ut som de er noen hakk opp på BMI skalaen sammenlignet med bilder. 3 hakk på BMI skalaen utgjør statistisk sett ganske mye endring i attraktiviteten. Noe jeg synes demonstrerers ganske godt i disse tallene.

Om du vil påstå jeg bruker høye tall.

Vi kunne jo snakket mer ut fra følgende studie som indikerer at forskjellen fra BMI 26 til 19 gir minst 150% økning bare i det lille området. 

image.thumb.png.13ed0d476557019dbd8c4919bd4f1e5e.png

https://www.researchgate.net/publication/11040297_Human_female_attractiveness_Waveform_analysis_of_body_shape

Jeg har sett høyere enn dette også, jeg har også sett lavere. Men jeg synes minimum 200% differanse bør kunne etableres om man begynner å se litt helhetlig på feltet og om man går hele veien fra BMI ca 32,5 til 18,5.

Om du selv skulle satt et tall basert på forskningsdata på dette feltet.  Hva tenker du høres noenlunde riktig ut? Om mindre enn 200%. Hvorfor?

Om noen kvinner + knooters synes dette høres virkelighetsfjernt ut, samt misliker grafer, så kan man alternativt svi av noen titalls timer på whateverpodcast på youtube. En dating podcast der menn og kvinner sitter ansikt til ansikt og hvor menn gjerne ender opp med å virkelighetsorientere damer som ikke rater seg selv logisk. (Rating av seg selv er et lite segment i hver (?) episode, og i en god del episoder er det med ei som er overvektig, eller ikke så veldig slank. Det er ikke snakk om forsøk på fat-shaming, men forsøk på å virkelighetsorientere.) Man kan også se på kommentarfelt om hva menn synes og hvilke kommentarer som får flest likes. 

Bare for å slenge inn tilfeldig klipp med ei som var unormalt svær.

Ikke det beste eksempelet med tanke på vanlig overvekt og middels fedme, eller noe konkret nedjustering rating tall, men det finnes rikelig av praktiske eksempler fra den kanalen. Uten at jeg har planer om å bruke timer på det. Det er veldig vanlig å se minst en halvering av ratingen, om ikke mye mer, avhengig av hvor stor dama er. (Altså den ganske vanlige 200-300% endringen i attraktivitet fra grafer.) Minner på at dette er blant verdens største kanaler på dette feltet med over 4,3 millioner følgere. Som igjen har klipp på mange andre underkanaler med enorme følgertall. Jeg har aldri sett noen slike studier bli nevnt der, men jeg observerer at studiene og de subjektive ratingene til menn flest i praksis virker veldig samkjørte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men selv om det var 10% så kunne vi likevel generelisert og sagt menn liker kvinner. Ta en titt på data fra studier, universiteter, og hvordan man normalt driver med generalisering i faglitteratur. Eller i det virkelige liv. Eller er du så ekstrem at du går rundt og feilkorrigerer mennesker. "NEI. Menn liker ikke kvinner! Det er feilgeneralisering. Ikke glem de store mengdene av menn som liker menn. Derfor går det ikke an å si menn liker kvinner.😂

Det finnes mange måter å forklare dette på. Min kortversjon. Menn er i høy grad logiske vesener som evner å ta en gruppe kvinner å rangere de logisk fra høy til lav attraktivitet uavhengig av hvor attraktive kvinnene i denne gruppen er sammenlignet med de peneste i verden. Kvinner, not so much.

Godt nyttår. 

Vil bare presisere noe først. At menn generelt foretrekker kvinner med BMI under 20 er ihvertfall så veldokumentert med en stor mengde studier at det ikke kan sies å være en påstand. (Forutsatt at man bruker språket normalt. Og tar utgangspunkt i et titall med studier.) Når det kommer til mer eksakte tall om hvor mye kvinners attraktivitet faller med økt vekt. Det er mindre etablert og jeg har ikke sett at det har vært tatt opp på KG før. Vi kan diskutere det som en påstand. Men jeg ønsker i grunn å etablere det litt bedre. Du står fritt til å kommentere som om det er en påstand også. Men da er det en viss fare for at jeg drar frem ytterligere data.

Du nevner "40 studenter" fra den ene linken/grafen min. En graf jeg valgte å trekke frem siden den også sammenlignet med WHR. Dette for å gi litt perspektiv om hvor tydelig BMI preferansen er. Studien viste også forskjellen på menn og kvinner i en og samme graf. Og tendensene var altså veldig like for begge kjønn. Denne studien kan du se på som et papir i en stor bunke, som samlet demonstrerer noen som er langt mer enn en påstand. (Og denne bunken består altså av veldig mye mer enn det jeg viser til i dette innlegget.)

Jeg vet ikke om du overså de andre studiene, eller glemte disse. Men her er de igjen. Grafer fra Japan, England, Spania og Portugal.

https://www.researchgate.net/figure/Plots-of-attractiveness-as-function-of-BMI-Each-point-represents-the-50-attractiveness_fig1_246848872

epp1203220fig1a.gif

Jada. Det er mange små studier. Men det er ikke vanskelig å se en tydelig og sterk trend akkurat. Det finnes også enda flere av akkurat disse. Samt langt flere studier som ser på dette ganske direkte og noen ganger litt indirekte. Med veldig like tendenser.

Poenget jeg ønsker å få frem, og dokumentere er altså: Kvinners attraktivitet synker ganske betydelig etterhvert som vekt øker. Jeg føler ikke det er så viktig med et helt eksakt tall som vi to skal bli super enige om. Om vi sier 200% økning i attraktivitet fra BMI 32,5 til 18,5, eller om vi sier minst 300%. Ikke så nøye.

I en enkel spørreundersøkelse  ser vi at kvinner selv mener tilnærmet 200% på det området ut fra grafen der.

Vi kunne f.eks tatt utgangspunkt i 250% økning, selv om mange av grafene indikerer enda mer. Det vil si snitt på 18% økning i attraktivitet per hakk ned på BMI skalaen dersom man er overvektig kvinne. (Røflig snitt av å gå fra BMI 32,2 til 18,5.  32,5-18,5=14   14/250%=17,8%) Og da kan man kanskje lettere begynne å forstå hvorfor menn i høyere grad takker nei til kvinner som ikke lever opp til forventningne. Eller blir skuffet når man treffer noen som er plutselig ser ut som de er noen hakk opp på BMI skalaen sammenlignet med bilder. 3 hakk på BMI skalaen utgjør statistisk sett ganske mye endring i attraktiviteten. Noe jeg synes demonstrerers ganske godt i disse tallene.

Vi kunne jo snakket mer ut fra følgende studie som indikerer at forskjellen fra BMI 26 til 19 gir minst 150% økning bare i det lille området. 

https://www.researchgate.net/publication/11040297_Human_female_attractiveness_Waveform_analysis_of_body_shape

Jeg har sett høyere enn dette også, jeg har også sett lavere. Men jeg synes minimum 200% differanse bør kunne etableres om man begynner å se litt helhetlig på feltet og om man går hele veien fra BMI ca 32,5 til 18,5.

Om du selv skulle satt et tall basert på forskningsdata på dette feltet.  Hva tenker du høres noenlunde riktig ut? Om mindre enn 200%. Hvorfor?

Om noen kvinner + knooters synes dette høres virkelighetsfjernt ut, samt misliker grafer, så kan man alternativt svi av noen titalls timer på whateverpodcast på youtube. En dating podcast der menn og kvinner sitter ansikt til ansikt og hvor menn gjerne ender opp med å virkelighetsorientere damer som ikke rater seg selv logisk. (Rating av seg selv er et lite segment i hver (?) episode, og i en god del episoder er det med ei som er overvektig, eller ikke så veldig slank. Det er ikke snakk om forsøk på fat-shaming, men forsøk på å virkelighetsorientere.) Man kan også se på kommentarfelt om hva menn synes og hvilke kommentarer som får flest likes. 

Ikke det beste eksempelet med tanke på vanlig overvekt og middels fedme, eller noe konkret nedjustering rating tall, men det finnes rikelig av praktiske eksempler fra den kanalen. Uten at jeg har planer om å bruke timer på det. Det er veldig vanlig å se minst en halvering av ratingen, om ikke mye mer, avhengig av hvor stor dama er. (Altså den ganske vanlige 200-300% endringen i attraktivitet fra grafer.) Minner på at dette er blant verdens største kanaler på dette feltet med over 4,3 millioner følgere. Som igjen har klipp på mange andre underkanaler med enorme følgertall. Jeg har aldri sett noen slike studier bli nevnt der, men jeg observerer at studiene og de subjektive ratingene til menn flest i praksis virker veldig samkjørte.

Jeg har lest alt du har lagt ut, og klarer ikke å forstå hvor du vil hen med dette.

er konklusjonen din at menn i alle aldre foretrekker unge slanke damer ?

det er jo ikke så veldig breaking News …

kvinner foretrekker sterke, dedikert til jobb, høy sosioøkonomisk status-menn. De er ikke så nøye på om mannen er tykk.

ok.

sånn har det alltid vært.

likevel: BMI på kvinner og menn øker, antall aleneboere går opp, barnefødsler går ned. Flere menn enn kvinner er barnløse, og det forklares med at noen menn får barn med flere kvinner. Offentlig kjent statistikk..

jeg skjønner ikke helt…mener du at du har noe annet enn SSB her, noen faktorer som ikke blir tatt med?

jeg prøver virkelig å forstå hvor du vil …

Anonymkode: a60c0...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker said:

Godt nyttår. 

epp1203220fig1a.gif

Problemet her er at folk generaliserer og en svak sannsynlighetsovervekt for noe (f.eks. at i et forhold er det mannen som har størst sexlyst) blir til en generell regel som plutselig implisitt gjelder alle fordi man startet med å gjøre det enkelt for seg ved å se bort fra alle unntakene til nevnte "regel".

Morsomt at man liksom skal kaste bort kvelden på å se menn mainsplaine for kvinner hvordan de ser ut. Sikkert samtidig som menn skal mansplaine at de selv rates for lavt, slik som i denne tråden.

Når det er sagt, man har IQ på 75 eller mindre hvis man faktisk går rundt og rater seg selv. Det er en totalt hjernedød aktivitet, og om den delen av populasjonen får seg noe driter jeg i. De kan være single og bitre til de går i grava hvis de tar SÅ dårlige valg at de skal tallfeste noe som ikke lar seg tallfeste på noen pålitelig måte. Det er jo heller ikke sånn at lubben mann med selvtillit tror han er verdt mye mer på datingmarkedet enn tilfellet er. Hvor mye de faktisk ER verdt, ser man jo f.eks. på Tinder. Og joda, jeg har også sett sånne "visst faen er jeg sexy"-damer som helt åpenbart tror at hele verden tror de er usexy fordi de er over i ekstremfedme-kategorien, og liksom skal trykke inn i trynet ditt at de andre "tar feil" (når de i realiteten ikke engang har tatt stilling til spørsmålet, de fleste bryr seg jo en lang faen i hvordan kropper man ser på gata ser ut).

Jeg aner ikke hva disse grafene dine er ment å vise, men støttes de av data f.eks. fra Tinder rundt hvem menn sveiper på? Vi er forhåpentligvis enige om at man ikke ønsker (seksuell) kontakt med noen man vurderer som under gjennomsnittlig attraktiv, i alle fall (slik at om man får en sveip, så er man minst en sekser på en skala fra en til ti, dersom man skulle kvantifisert en slik vurdering). Ellers ville man gått etter noen andre. Å sveipe på Tinder etter folk som er mindre enn gjennomsnittet attraktive (i egne øyne), er noe man åpenbart ikke gjør, siden man da like gjerne kan gå på nærmeste bar og finne noen der. Det er heller ikke gitt at man gjør samme vurdering i en situasjon hvor man har reell mulighet til å få en date, kontra i settinger hvor det i praksis bare er en teoretisk aktivitet.

Ut fra dataene du skisserer, ser jeg ingen grunn til at kvinner generelt sett burde vegre seg for å ha BMI på 25 eller deromkring. I alle fall dersom man ikke sikter seg inn mot en av disse supermosjonistene som tar trening seriøst, de vil nok sette pris på å date noen de kan gå på gymmen sammen med og som er like ivrige på et ultrasunt kosthold som de selv er. Normale menn liker en dame med omtrent samme BMI som dem selv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lest alt du har lagt ut, og klarer ikke å forstå hvor du vil hen med dette.

kvinner foretrekker sterke, dedikert til jobb, høy sosioøkonomisk status-menn. De er ikke så nøye på om mannen er tykk.

ok.

likevel: BMI på kvinner og menn øker, antall aleneboere går opp, barnefødsler går ned. Flere menn enn kvinner er barnløse, og det forklares med at noen menn får barn med flere kvinner. Offentlig kjent statistikk..

jeg skjønner ikke helt…mener du at du har noe annet enn SSB her, noen faktorer som ikke blir tatt med?

Det er nettopp det som er paradokset. Andre mener at kvinner velger bort mennene, mens det her plutselig skal skisseres et narrativ om at de single mennene er de som velger bort kvinnene. Vel vel...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en "klassetråd" dette ble. Utrolig at så mange av dere gidder å fortsette. 

Anonymkode: 7d823...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

knooters skrev (1 minutt siden):

Det er nettopp det som er paradokset. Andre mener at kvinner velger bort mennene, mens det her plutselig skal skisseres et narrativ om at de single mennene er de som velger bort kvinnene. Vel vel...

Ja, er det det han mener? At damene må ikke tro de kan velge og vrake, for det er det mennene som gjør? Sånn at han oppfordrer damer til å ta menn de ikke vil ha, for de kan ikke få bedre ? Får litt klaus inni hjernen når jeg ikke forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, er det det han mener? At damene må ikke tro de kan velge og vrake, for det er det mennene som gjør? Sånn at han oppfordrer damer til å ta menn de ikke vil ha, for de kan ikke få bedre ? Får litt klaus inni hjernen når jeg ikke forstår.

Det passer i alle fall ikke dette sutrenarrativet om "stakkars evig single menn som ikke får pult" man får servert i nettavisene fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (3 minutter siden):

Det passer i alle fall ikke dette sutrenarrativet om "stakkars evig single menn som ikke får pult" man får servert i nettavisene fra tid til annen.

Ja, det er jo ok vinkling det, at menn tar ikke hva som helst de heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De gjør jo ikke det. Noen av begge skjønn er mer åpen, noen på grunn av livsstilsitusjoner, sykdom eller rus ligger med flere enn de vil uten det. Men til vanlig så antar jeg at mennekser generelt vill ligge med noen de liker på et vis, å holde seg unna de de ikke liker. For vi har alle noen vi liker og ikke liker, for merkelige grunner vi ikke en gang forstår bestandig. 

Anonymkode: 75a6d...299

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men da må de slutte å klage at de ikke får pult eller kreve at alle damer slanker seg mens de selv fortsetter å fise i sofaen med potetgull og øl. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men da må de slutte å klage at de ikke får pult eller kreve at alle damer slanker seg mens de selv fortsetter å fise i sofaen med potetgull og øl. 

Hehe, ser de for meg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

ok.

Jeg bare dokumenter det at menn foretrekker slanke kvinner og til hvilken grad. Selvsagt veldig generalisert, men det er en alternativ måte å belyse dette på. Jeg prøver å demonstrere hvor viktig vekt/BMI er. Noe mange kvinner ikke ser helt ut til å skjønne, eller ønske å skjønne. Noe som igjen gjør at man ikke forstår sin egen liga. Som igjen gjør at mange kvinner ender opp med å bli brukt for sex av menn som ikke ønsker forhold. Fordi kvinnene sikter for høyt.

Vi har fettaktivister på ene siden som hauser opp at tjukke kvinner er så flotte og pene og skal rate seg selv så høyt. "Overvekt gjør deg ikke mindre pen. Det finnes alltid en mann som liker deg slik du er." På den andre siden har vi realiteten. Menn sine faktiske preferanser og at det er for mange overvektige kvinner her i landet sammenlignet med menn som ønsker ei som er overvektig som partner.

I tillegg så gir jeg potensiel forklaring til TS om at kanskje hun ikke er så høy liga som hun tror. Menn har også krav..

Og ja, jeg sier også at menn i større og større grad velger å være single. Noen vil nok kalle seg "ufrivillig singel", men om de senket kravene lavt nok når det kom til vekt (og alder), så hadde nok veldig mange hatt muligheten til å fått seg dame. Men mange ønsker ikke å senke kravene så lavt som nødvendig. Til nivået mange overvektige kvinner (som ikke er unge lengre) er på. Dette får konsekvenser. Slik som du nevner. Aleneboere går opp. Barnefødsler går ned.. osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...