Gå til innhold

Menn som tror de kan velge å vrake i damer når de selv er mindre pene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

knooters skrev (1 time siden):

Poenget er at man gjerne bruker snittet av mennesker som utgangspunkt, fordi det i praksis er det du rangerer. Hvis det ene kjønnet er mer slumsete enn det andre, påvirker det snittet. Akkurat som at menn kanskje finner kvinners innsats veldig innbydende fordi vi er vant med hvor slumsete alle kameratene våre (og oss selv!) er.

Ja. Vi kvinner finner også gode egenskaper innbydende, vi liker menn som lukter deilig og kan varte oss opp å gi oss en god klem etter en lang dag. Jeg tror ikke han du siterer har noe å by på siden han nekter å innse sannheten. 

Anonymkode: 75a6d...299

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke hva som skjer i hodet på hver enkelt av menn som ligger med ei de anser overvektig. Men søsteren min overhørte noen idioter som lå med veninnen hennes omtale henne som hun stygge feite, ikke lenge etter ligget. De møtte utrolig mange sånne menn på jentetur i Syden, så glad søsteren min er ei som så tvers gjennom dem å holdt seg unna, så slapp hun å høre sånnt om seg. Hun er en pen kvinne, så ikke sikkert, men det er veninnen hennes også. Kan være de guttene bare tøffet seg for hverandre og har lav standar for hva tøff er. 

Men har jo sett veldig mange par oppigjennom hvor faktisk overvektige kvinner også, ikke bare dem med bmi på 22, blir oppfattet som det, å de har kjærlighet. 

Kunne ønske menn og kvinner lot de de ikke finner attraktiv være ifre, fordi de er så ufattelig ydmykende mot andre i deres mest sårbare, nyter kroppen mens de håner dem. Noe av det kvalmende jeg vet noen gjør, sånne folk som ikke har omtanke for andre er trash. 

Du vet at røflig 60% av damer litt opp i årene er offisielt overvektige ikke sant.

Blant dem som ikke er overvektige ligger majoriteten i øvre del av normalvekt såvidt jeg vet. Noe som gjør at veldig mange menn ser på de resterende 40% som overvektige også.

Om menn bare skal unngå alle disse damene så blir det ikke mye puling, eller forhold. Menn gjør dermed kompromisser og aksepterer damer som er langt fra optimale. Kvinner bør være glad menn har den evnen.

Damer som sikter for høyt, over egen liga. Vil i større grad bli brukt for sex. Det kan de takke seg selv for. "Fæle menn" som meg, menn som er "trash" prøver altså å hjelpe kvinner til å forstå verden, ligaer, osv bedre, for kvinners eget beste. Jeg er ikke særlig interessert i gamle KG-røyer, selv i din alder. 😘 Så jeg har ikke akkurat så mye å vinne på dette.

Attraktiv er forøvrig ikke noe av/på. Enten ser man overvektig ut og er uattraktiv, eller så er man normalvektig og attraktiv. Slik er det ikke. Det er generelt en gradvis nedgang i attraktivitet etterhvert som vekten øker fra BMI på ca 18,5. Slik som er demonstrert i grafer.  Ja jeg vet. Grafer. 🤪  *grøss*   #GetGoodFromGraf  (Var det riktig navn? Kanskje jeg skulle booket en time / stilt opp på møte bare for morro skyld. 500 Spenn?)

Basert på historien din om alle mennene som slengte dritt etter sex. "Hun stygge feite". Vel, om man skjønner både grafer og menn flest, er det ikke vanskelig å skjønne tendensene du beskriver om "utrolig mange sånne menn". Dette er et resultat av at det nå er utrolig mange overvektige kvinner.

I en perfekt verden, hvor kvinner var normalvektige, slanke og tynne, hadde ikke disse tendensen kommet frem i lyset i særlig grad. Menn kunne hatt sex med attraktive pene slanke kvinner. Men slik det er nå, må altså menn ta til takke med damer på lave nivåer bare for å få seg noe. Er det fælt? Kanskje.. Men. It is what it is... 🤷‍♂️ Hadde du vært født med en penis så hadde du hatt større forsåelse for dette. Menn flest synes det er FÆLT at kvinner lar attraktiviteten sin forfalle såpass mye. Kvinner bør også forstå at man kan ikke kompensere for dette med sminke, klær og å jåle seg opp i særlig grad. Det er ikke mulig å sminke en gris til å bli en svane. Man ender bare opp med en sminket gris.

Anonymkode: 046d8...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du vet at røflig 60% av damer litt opp i årene er offisielt overvektige ikke sant.

Blant dem som ikke er overvektige ligger majoriteten i øvre del av normalvekt såvidt jeg vet. Noe som gjør at veldig mange menn ser på de resterende 40% som overvektige også.

Om menn bare skal unngå alle disse damene så blir det ikke mye puling, eller forhold. Menn gjør dermed kompromisser og aksepterer damer som er langt fra optimale. Kvinner bør være glad menn har den evnen.

Damer som sikter for høyt, over egen liga. Vil i større grad bli brukt for sex. Det kan de takke seg selv for. "Fæle menn" som meg, menn som er "trash" prøver altså å hjelpe kvinner til å forstå verden, ligaer, osv bedre, for kvinners eget beste. Jeg er ikke særlig interessert i gamle KG-røyer, selv i din alder. 😘 Så jeg har ikke akkurat så mye å vinne på dette.

Attraktiv er forøvrig ikke noe av/på. Enten ser man overvektig ut og er uattraktiv, eller så er man normalvektig og attraktiv. Slik er det ikke. Det er generelt en gradvis nedgang i attraktivitet etterhvert som vekten øker fra BMI på ca 18,5. Slik som er demonstrert i grafer.  Ja jeg vet. Grafer. 🤪  *grøss*   #GetGoodFromGraf  (Var det riktig navn? Kanskje jeg skulle booket en time / stilt opp på møte bare for morro skyld. 500 Spenn?)

Basert på historien din om alle mennene som slengte dritt etter sex. "Hun stygge feite". Vel, om man skjønner både grafer og menn flest, er det ikke vanskelig å skjønne tendensene du beskriver om "utrolig mange sånne menn". Dette er et resultat av at det nå er utrolig mange overvektige kvinner.

I en perfekt verden, hvor kvinner var normalvektige, slanke og tynne, hadde ikke disse tendensen kommet frem i lyset i særlig grad. Menn kunne hatt sex med attraktive pene slanke kvinner. Men slik det er nå, må altså menn ta til takke med damer på lave nivåer bare for å få seg noe. Er det fælt? Kanskje.. Men. It is what it is... 🤷‍♂️ Hadde du vært født med en penis så hadde du hatt større forsåelse for dette. Menn flest synes det er FÆLT at kvinner lar attraktiviteten sin forfalle såpass mye. Kvinner bør også forstå at man kan ikke kompensere for dette med sminke, klær og å jåle seg opp i særlig grad. Det er ikke mulig å sminke en gris til å bli en svane. Man ender bare opp med en sminket gris.

De var tenåringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De var tenåringer. 

Mennene/guttene som slengte drit??

Om så tilfelle. Endrer ikke noe... De lærer gjerne å holde slik samtaler mer private etterhvert som de vokser opp. Innad i guttegjengen. Og etterhvert som en kompis eller to må ta til takke med ei slik damer, så roer de fleste seg med pratet. Av respekt for kompisen(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vel. Alle kan ikke ha BMI på 18,5. 

Anonymkode: de08a...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene/guttene som slengte drit??

Om så tilfelle. Endrer ikke noe... De lærer gjerne å holde slik samtaler mer private etterhvert som de vokser opp. Innad i guttegjengen. Og etterhvert som en kompis eller to må ta til takke med ei slik damer, så roer de fleste seg med pratet. Av respekt for kompisen(e).

Var usikker på hva jeg skulle skrive, for nå er vi kvinner, da var de vel mer jenter. Noen kaller seg jenter og gutter som eldre også. Ganske sikker på at guttene/mennene var tenåringer til tidlig 20 årene. Jentene/kvinnene? Var 18. Typisk Syden heisatur med venninnene, kompisene. 

Det er ingen unnskylding. Er du bedriten så er du rotten fra innsiden og ut. De fortjener ikke å være nær noen de ikke setter pris på, har det vært opp til meg har de levd cølebat før de fikk vett i nøtta. 

Jeg er en empatisk person som bryr meg om andre, om du forsto hva dårlig oppførsel kan gjøre med noen har du forstått hvorfor jeg hater dem. Men du er også råtten som en gammel plomme. Kunne vært søt og ferk, men her er vi. Vet ikke hvordan jeg skal kaste deg i søpla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vel. Alle kan ikke ha BMI på 18,5. 

Anonymkode: de08a...933

Vil si det er stor forskjell på 18,5 og nærmere 30, er du ikke enig? Det er jo de tilfellene det snakkes om her.

Ikke de som ligger rett over/rett under det som er definert som normal-bmi.

Anonymkode: 78cc8...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men du er også råtten som en gammel plomme. Kunne vært søt og ferk, men her er vi. Vet ikke hvordan jeg skal kaste deg i søpla. 

💔

Om du ikke stiller opp på neste GetGoodFromGraf-møte og gjør dette...

Dustbin GIFs | Tenor

....så får jeg heller prøve dette? 🤷‍♂️

Bin Trash GIF - Bin Trash Fail - Discover & Share GIFs | Funny gif, Cool  gifs, Trash bins

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (3 timer siden):

Poenget er at man gjerne bruker snittet av mennesker som utgangspunkt, fordi det i praksis er det du rangerer.

Da tenker jeg at man er litt dum? Hvis du ikke klarer å rangere 10 menn uten å sammenligne dem med kvinner så er man vel litt enkelt utrustet?

Anonymkode: 6fd95...093

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville tusen ganger heller hatt en overvektig, fattig mann - enn en mann som tenker og snakker på dette viset her. 

Anonymkode: acd67...3e6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja. Vi kvinner finner også gode egenskaper innbydende, vi liker menn som lukter deilig og kan varte oss opp å gi oss en god klem etter en lang dag. Jeg tror ikke han du siterer har noe å by på siden han nekter å innse sannheten. 

Hvilken sannhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da tenker jeg at man er litt dum? Hvis du ikke klarer å rangere 10 menn uten å sammenligne dem med kvinner så er man vel litt enkelt utrustet?

Kvinner vil ha mye av det samme av menn som menn vil av kvinner!! 

Hilsen gjett hvem, en kvinne! For hvem burde vite hva vi vil ha av en mann, menn eller oss kvinner?! Kvinner er svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det var jo en tid da kjønnsrollene sto sterkere, og dette med å være fysisk kapabel var noe som i hovedsak var maskulint/forbeholdt menn. Det er sånne idiotholdninger som skaper det fenomenet du sikter til, hvor eldre generasjoner av kvinner da har blitt plassert i inaktivitet. Men, det har jo snudd i tråd med endringene av kjønnsrollemønstrene, slik at det nå er vel så vanlig for kvinner å trene som for menn. Kilde med flotte grafer (side 6): https://www.idrettsforbundet.no/contentassets/08e4c9be9dd54493ad6130686df5d55a/2016-voksenidrett-rapport-ipsos-mmi-fysisk-aktivitet-i-befolkningen-1985-2015.pdf

Forøvrig er det ikke tvungent å ligge med damer, så det er ikke synd på de stakkars mennene som "bare må ha seg noe" og ikke får noe bedre enn noen "overvektig". Det går an å "ta til takke" med frøken høyre, også. Utover det, syns menn at moderne kvinner som holder kroppen sin ved like er flotte skapninger. Det finnes forøvrig andre kilder i denne tråden som peker på hvordan menn rangerer kvinner, og der kommer det jo frem at kvinnene ikke er mer "overvektige" enn at de faktisk får bra score, likevel. Jeg har ingen ide om kvinner eller menn er tykkere i dag enn før, men hvis man kompenserer for det med å være generelt sprekere, blir ikke resultatet så ille. Fett legger seg penere på en kropp som er trent.

(hilsen heterofil mann med penis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken sannhet?

At om du ikke kan vise deg attraktiv er jeg ikke tiltrukket av deg. Om du er skitten vil jeg ikke kysse deg. Om du ikke kan være god mot meg, vil jeg ikke bli glad i deg.

Du vet slike åpenbare sannheter som nærmest alle burde vite! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner vil ha mye av det samme av menn som menn vil av kvinner!! 

Hilsen gjett hvem, en kvinne! For hvem burde vite hva vi vil ha av en mann, menn eller oss kvinner?! Kvinner er svaret. 

Jeg har ikke sagt noe om kvinner vil ha. Hvorfor svarer du det?

Jeg påpeker at menn rangerer flertallet av kvinner som «gjennomsnittlig», mens kvinner rangerer flertallet av menn som under gjennomsnittlig. Hvor mange sider med bortforklaringer og «jeg leste ikke posten din men er uenig» må vi lide oss igjennom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At om du ikke kan vise deg attraktiv er jeg ikke tiltrukket av deg. Om du er skitten vil jeg ikke kysse deg. Om du ikke kan være god mot meg, vil jeg ikke bli glad i deg.

Du vet slike åpenbare sannheter som nærmest alle burde vite! 

Irrelevant. Leser du ikke postene du svarer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irrelevant. Leser du ikke postene du svarer på?

Hade 👋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om du har lyst på vannmelon, blir du glad eller skuffet når du kommer på butikken å alle er råttne? 

ja, men hvis man ser på det som at en person som ikke er særlig attraktiv er en fattig person.. så har du jo rett og slett ikke råd til vannmelon... 

Anonymkode: 2cd2b...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

ja, men hvis man ser på det som at en person som ikke er særlig attraktiv er en fattig person.. så har du jo rett og slett ikke råd til vannmelon... 

Anonymkode: 2cd2b...008

Å om den personen ikke vet hvordan h*n spiser vannmelon så er det like greit at h*n ikke har råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, knooters said:

Det var jo en tid da kjønnsrollene sto sterkere, og dette med å være fysisk kapabel var noe som i hovedsak var maskulint/forbeholdt menn. Det er sånne idiotholdninger som skaper det fenomenet du sikter til, hvor eldre generasjoner av kvinner da har blitt plassert i inaktivitet. Men, det har jo snudd i tråd med endringene av kjønnsrollemønstrene, slik at det nå er vel så vanlig for kvinner å trene som for menn. Kilde med flotte grafer (side 6): https://www.idrettsforbundet.no/contentassets/08e4c9be9dd54493ad6130686df5d55a/2016-voksenidrett-rapport-ipsos-mmi-fysisk-aktivitet-i-befolkningen-1985-2015.pdf

Forøvrig er det ikke tvungent å ligge med damer, så det er ikke synd på de stakkars mennene som "bare må ha seg noe" og ikke får noe bedre enn noen "overvektig". Det går an å "ta til takke" med frøken høyre, også. Utover det, syns menn at moderne kvinner som holder kroppen sin ved like er flotte skapninger. Det finnes forøvrig andre kilder i denne tråden som peker på hvordan menn rangerer kvinner, og der kommer det jo frem at kvinnene ikke er mer "overvektige" enn at de faktisk får bra score, likevel. Jeg har ingen ide om kvinner eller menn er tykkere i dag enn før, men hvis man kompenserer for det med å være generelt sprekere, blir ikke resultatet så ille. Fett legger seg penere på en kropp som er trent.

(hilsen heterofil mann med penis)

Var en del flotte grafer der ja. Jeg kunne vist deg grafer fra Norge hvor vekten til kvinner peker i akkurat samme retning. Men jeg synes denne ene grafen oppsummerer enda bedre hva som er attraktivt vs BMI til gjenomsnittsdama over årene.

miss_universe_1957_to_2014_combo_0.jpg?i

(Kilde fra USA, men like tendenser for gjennomsnittsdama her, bare med lavere overvektstall.)

24 minutter siden, knooters said:

Utover det, syns menn at moderne kvinner som holder kroppen sin ved like er flotte skapninger. 

Ja, menn synes kvinner som holder kroppen sin vedlike er flotte skapninger. Damer med BMI 25+, eller damer med opplagt og unødvendig overskuddsfett holder ikke akkurat kroppen vedlike. De har latt vekta skli ut, gjerne ganske mye. Med tilhørende tap i attraktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...