AnonymBruker Skrevet 11. januar #261 Del Skrevet 11. januar 4 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, vi i Norge skiller oss fra både Portugal og England ved at menn her påstår å like naturlige damer. I begge de to landene er det forventet at damene doller seg og går med fjonge klær. Nordmenn foretrekker damer uten sminke og med treningsklær. Anonymkode: de08a...933 Og disse påstandene motsier altså ingenting av det jeg sier angående BMI og attraktivitet. Jeg liker naturlige damer, med litt sminke for en naturlig look. (Naturlige som i ikke full av botox og svære duckface lepper.) Jeg liker også slanke damer over damer med høyere BMI. Tendenser som går igjen i menn flest her i landet. 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke nok unge, slanke og pene damer for alle menn i alle aldre. Anonymkode: de08a...933 Endelig en setning vi kan enes om. Damer må skjerpe seg med andre ord. For menn kan ikke endre de biologiske preferansene. Om kvinner ikke hever seg fra bunnligaene så forblir stadig flere menn heller single. Alder kan dessverre ikke endres. BMI/vekt kan. Derfor er det ekstra viktig å fokusere på det som kan gjøre en betydelig forskjell. I det minste bør alle innse hva det generelt gjør med utseende og at for en kvinne å ha BMI som en typisk mann reduserer attraktiviteten betraktelig. BTW. Når skal du slutte å presentere dårligere data fra den 230 studier-studien, fremfor å trekke frem data fra de beste og mest langvarige studiene som viser til at BMI 20-22 er aller best for helse? Eller skal du bare overse dette spørsmålet, avlede, eller påstå at du ikke diskuterer med meg. 🤷♂️😘 Anonymkode: 046d8...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #262 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og disse påstandene motsier altså ingenting av det jeg sier angående BMI og attraktivitet. Jeg liker naturlige damer, med litt sminke for en naturlig look. (Naturlige som i ikke full av botox og svære duckface lepper.) Jeg liker også slanke damer over damer med høyere BMI. Tendenser som går igjen i menn flest her i landet. Endelig en setning vi kan enes om. Damer må skjerpe seg med andre ord. For menn kan ikke endre de biologiske preferansene. Om kvinner ikke hever seg fra bunnligaene så forblir stadig flere menn heller single. Alder kan dessverre ikke endres. BMI/vekt kan. Derfor er det ekstra viktig å fokusere på det som kan gjøre en betydelig forskjell. I det minste bør alle innse hva det generelt gjør med utseende og at for en kvinne å ha BMI som en typisk mann reduserer attraktiviteten betraktelig. BTW. Når skal du slutte å presentere dårligere data fra den 230 studier-studien, fremfor å trekke frem data fra de beste og mest langvarige studiene som viser til at BMI 20-22 er aller best for helse? Eller skal du bare overse dette spørsmålet, avlede, eller påstå at du ikke diskuterer med meg. 🤷♂️😘 Anonymkode: 046d8...c0a Du kommer ikke til å inspirere noen på det viset. Mange vil prøve å bli fin for en mann de liker, men som en gruppe er ikke menn noe å drømme om eller jobbe for. Ser for meg single menn, på grunn av hva jeg har sett og hørt, som en gjeng med uromantiske slasker som verken respekterer kvinner eller kan å flørte, det vil ikke jeg bli bedre for. Men jeg trener, pynter meg osv, men ikke for menn jeg ikke liker, dette er ikke og vil ALDRI bli et gruppe prosjekt så back off. Anonymkode: 75a6d...299 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #263 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og disse påstandene motsier altså ingenting av det jeg sier angående BMI og attraktivitet. Jeg liker naturlige damer, med litt sminke for en naturlig look. (Naturlige som i ikke full av botox og svære duckface lepper.) Jeg liker også slanke damer over damer med høyere BMI. Tendenser som går igjen i menn flest her i landet. Endelig en setning vi kan enes om. Damer må skjerpe seg med andre ord. For menn kan ikke endre de biologiske preferansene. Om kvinner ikke hever seg fra bunnligaene så forblir stadig flere menn heller single. Alder kan dessverre ikke endres. BMI/vekt kan. Derfor er det ekstra viktig å fokusere på det som kan gjøre en betydelig forskjell. I det minste bør alle innse hva det generelt gjør med utseende og at for en kvinne å ha BMI som en typisk mann reduserer attraktiviteten betraktelig. BTW. Når skal du slutte å presentere dårligere data fra den 230 studier-studien, fremfor å trekke frem data fra de beste og mest langvarige studiene som viser til at BMI 20-22 er aller best for helse? Eller skal du bare overse dette spørsmålet, avlede, eller påstå at du ikke diskuterer med meg. 🤷♂️😘 Anonymkode: 046d8...c0a Nei. Hvorfor skal damer skjerpe seg når menn blir feitere og feitere, tar mindre og mindre utdanning og tjener mindre og mindre sammenlignet med damer? Hvis vi damer skal slanke oss, må dere bli smartere, få høyere status og bedre jobber. Start med dere selv, så kan dere kreve. Og igjen, jeg var mer attraktiv som 30 år gammel med BMI på 25 enn 18 år gammel med BMI på 18. Spør gjerne menn som siklet etter meg da jeg ble eldre, hvorfor. Anonymkode: de08a...933 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #264 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du kommer ikke til å inspirere noen på det viset. Mange vil prøve å bli fin for en mann de liker, men som en gruppe er ikke menn noe å drømme om eller jobbe for. Ser for meg single menn, på grunn av hva jeg har sett og hørt, som en gjeng med uromantiske slasker som verken respekterer kvinner eller kan å flørte, det vil ikke jeg bli bedre for. Men jeg trener, pynter meg osv, men ikke for menn jeg ikke liker, dette er ikke og vil ALDRI bli et gruppe prosjekt så back off. Anonymkode: 75a6d...299 Nettopp. Hvorfor skal kvinner IGJEN tilpasse seg alle menn, slanke seg, sulte seg og trene ræva av seg på treningssentre? For at en mann med kråkereir på hodet i joggebuksa med ølvom, som sitter og gamer i kjelleren, skal forbarme seg over dem og bli sammen med dem? Altså, menn! Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #265 Del Skrevet 11. januar 7 minutter siden, AnonymBruker said: Ser for meg single menn, på grunn av hva jeg har sett og hørt, som en gjeng med uromantiske slasker som verken respekterer kvinner eller kan å flørte, det vil ikke jeg bli bedre for. Anonymkode: 75a6d...299 Kom deg ut litt mer da. Mindre input fra KG. Brukte luktesansen mer. 😺 Men det er litt sannhet i at menn i større grad blir uromantiske slasker. Takk feminisme, metoo, og at majoriteten av kvinner er for tunge/uattraktive. Online dating er delvis fucka for gjennomsnittsmannen. Flørting i virkeligheten er blitt delvis føcka. Premien. Altså dama, som er gjerne er lubben/feit, bitter og med dårlige holdninger til menn er heller ikke stort å anstrenge seg for. Å finne en diamant blant skrapet koster mer enn det smaker. Menn, som kvinner, tar heller ikke til takke med hva som helst. Anonymkode: 046d8...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11. januar #266 Del Skrevet 11. januar 9 hours ago, AnonymBruker said: Man kan utvilsomt ha høy BMI og være i god shape. Grunner til at jeg spesifiserte kvinner. 1.BMI og risiko for diverse sykdommer. Her er det altså visse forskjeller på menn og kvinner. Hvor kvinner gjerne starter å se flere ulemper tidligere enn menn. Dette i så høy grad at jeg synes det er verdt å differensiere. Sammenlign BMI 22 og 25 f.eks på menn og kvinner så ser man det er (betydelig) lavere helserisikoer hos menn enn hos kvinner. https://www.researchgate.net/publication/260835824_Optimal_body_weight_for_health_and_longevity_Bridging_basic_clinical_and_population_research 2. Du nevnte kvinne med BMI 30. Den eneste måten å få så høy BMI på med sunn fettprosent er å ha enorm mengde muskler. Type Arnold Schwarzenegger rundt sine beste dager (BMI mellom 30-31?). De fleste menn selv med kjempe høy muskelmasse og sunn mengde fett går ikke forbi 27. Og bodybuildere er kjent for å dø tidligere enn folk flest grunnet høy kroppvekt til tross for lav fettprosent. (Noe jeg har sett data på.) Det er altså indikasjoner på at høy vekt kan være usunt selv om fettproset er lav. Nå vet vi ikke grunnen til at slike mennesker dør ekstra tidlig. Mange spekulerer i at de er sunne, men at det er steroider og tilskudd som bidrar til det usunne. Eller så er det rett og slett bare forhøyet BMI usunt uansett da det gir mer jobb for hjerte. Eller så er det høyt inntak av kjøtt med tilhørende problemer med kolesterol og hjerte. Såvidt jeg vet er ikke dette forsket bra nok på. Hovedgrunnen til at jeg nevnte kvinner spesifikt har med at det er langt vanskeligere for kvinner å gå forbi BMI 25 på en "sunn" måte enn det er for menn som mye lettere bygger muskler / "sunn vekt" grunnet forskjellen i testosteron mellom menn og kvinner. Ei godt styrketrent dame med BMI 30 vil generelt ha mye mer usunt fett på kroppen enn en godtstyrketrrent mann med tilsvarende BMI. Sånn generelt så er BMI 20-22 best for helsa om man holder seg til de beste/lengste studiene med beste kriteriene. (Kilde som har set på 230 studier.) Dess lengre opp i BMI dess større risiko for økt dødlighet. Ønsker man følge med på hvordan det er mulig å optimalisere helse (som mann) så kan man følge litt med på Brian Johnson sitt blueprint. Han og spesialistteamet er kanskje de på planeten som har størst fokus på å optimalisere helse/levetid. Inkludert størst budsjett. Fettprosenten hans er på 6,9% bare for å dra frem en av enorme mengder målinger. Har har også mye mer muskler enn gjennomsnittsmannen og har BMI på 22,8. Om de hadde data som tilsa noe annet gav bedre helse for han så hadde de lagt seg på de verdiene. Stort lavere i vekt er det ikke mulig for en slik mann å gå med tanke på sunn fettprosent. Jeg fokuserer vanligvis mot det generelle (selv om jeg har god forståelse for unntak og nyanser). Vi kjører veldig forskjellig stil du og jeg. Jeg synes det er fordelaktig å enes om det generelle og det store bilde, før man eventuelt går inn i unntak og nyanser. Tenker ellers at denne helsepraten blir litt for off-topic for trådens tema. Det til tross for at helse har god sammenheng med de biologiske grunnene til at menn generelt ikke vurderer kvinner med høy BMI som så attraktive. Når det kommer til kvinner og muskelmasse vs attraktivitet, som vi to har vært inne på før. Men som kan sies å være litt relevant for ligaer og attraktivitet. Så viser over et titall med studier at kvinner med BMI rundt BMI 18,5 er å foretrekke. Dette inkludert studier hvor muskelmasse kan modifiseres digitalt. Lav BMI trumfer alt. Noe kvinner selvsagt kan ha med en del muskler, eller til og med relativt mye musker for en kvinne. At det finnes menn som foretrekker større kroppsbygger damer, eller damer med høy BMI motstrider jeg ikke på noe vis. Men det hører altså til unntakene. Og når det kommer til ligaer, som i høy grad handler om hva massene foretrekker, så er det altså mest naturlig å fokusere på det generelle. Man kan forøvring ha både optimal BMI for attraktivitet, og ha trent kjempe mye styrke, og være snasen. KG-damer hadde normalt sagt at damer med lav BMI ikke har rumpe og former.😂🤪 Selvsagt propaganda fra kvinner som ikke lever opp til idealet. 😛 Poster derfor klipp som vitenskaplig bevis på at RUMPE + lav BMI er fullt mulig. Og denne rumpa har altså riktig mengde mykhet. Eller skal vi si fasthet. Som alle oppegående mennesker vet er det viktigste. 😛🤤 Dama er godt inn i 20-årene om noen skulle lure. Og typen veier over det dobbelte. Begge trener mye styrke. Typen har BMI på røflig 27, og BMIen til dama tør jeg ikke snakke for høyt om med fare for å trigge KG-damer. Men hun har lav BMI og er sunn. Dette for å i praksis demonstrere litt forskjeller på kjønnene hvor begge har fokus mot styrke og hvor begge har lav fettprosent (for sitt kjønn) samt er sunne. Ikke akkurat representative mennesker for resten av befolkningen, men jeg kan jo drive med unntak jeg også. 😛 Dette er jo også folk som i grunn er i samme liga med tanke på vekt/BMI og mange andre faktorer til tross for de store forskjellene i BMI. Nettopp fordi begge ligger såpass nært idealet for sitt kjønn. Som generelt er i de totalt motsatte endene av normalvekt. Håper dette med BMI og ligaer/attraktivitet er blitt hakket mer tydelig. Anonymkode: 046d8...c0a Det er vel bare diabetes som faktisk skiller i de grafene der. Såvidt jeg kan se. Forøvrig er ikke "Arnold" definisjonen på en sunn mann. Du kan være LANGT mindre veltrent enn det og fortsatt være sunn og sprek med BMI på 30. Nå driver jo mange og løfter vekter, fremfor f.eks. kardio - men hvis man heller løper e.l. mer, så vil jo kroppen si fra hvis den ikke klarer håndtere den vekten man drasser rundt på når du løper i 1-2 timer i strekk. En mann med BMI på 25 som ikke klarer å løpe et halvmaraton har et større problem enn en mann med BMI på 32 som klarer det samme, siden sistnevntes kropp (inkl. hjertet) håndterer vekten på en langt bedre måte. Ikke at det betyr at det ikke kan være høyere risiko for en eller annen sykdom som følge av vekt alene, men det er jo noe annet enn det å "se sunn ut" i nuet. Jeg vil også påpeke at hva man faktisk veier og hva omgivelsene ville gjettet på at man veide er to ganske ulike ting. Problemet jeg har med "det generelle" i slike debatter, er at det fort blir implisitt at det gjelder "nesten alle" - når det oftest er slik at det gjelder bare en minoritet (om enn en større minoritet enn hvert enkelt unntak). Spesielt i disse kjønnsdebattene, hvor det er større forskjeller innad i kjønnene enn mellom dem - fordi man har en for grov inndeling i grupper man ser på (menn vs kvinner er særdeles grovkornet). Når man så skal forklare at "menn er slik og kvinner er sånn" blir det oftere bom enn treff. Det vil de fleste også oppdage om de ser på disse "slik blir du attraktiv for en mann/kvinne"-videoene folk legger ut på youtube - det er ikke sjeldent at rådene som gis i stor grad er kontraproduktive overfor individet som ser på videoen, hvor man f.eks. føler at kvinner gis råd som gjør dem mindre attraktive i den mannlige seerens øyne. Da tenker jeg man heller burde zoome litt mer inn, og dele inn menn og kvinner i ytterligere undergrupper f.eks. basert på sosioøkonomisk status, interesser, utdanning eller andre faktorer som påvirker hva vi ser på som attraktivt hos dem vi ønsker date. Det sies jo f.eks. at menn bryr seg mest om utseendet, men det er nok mye mer tilfelle for dem som har lav utdanning enn dem som har høy, og som gjerne vil ha noen de kan ha (for dem) meningsfulle samtaler med. Da blir det viktigere hva som kommer ut av kjeften, og surrer og går oppi hodet, enn om de har sprettrumpe eller bare en "vanlig" kvinnefigur. Hun du lenket til hadde forøvrig fortsatt hatt en mer enn fin nok kropp om hun la på seg ti kilo, om ikke mer. Det ville ikke ødelagt noe nevneverdig. I praksis fungerer det oftest slik at det er viktigere å være over en slags minste grense hvor man føler en visuell tiltrekning enn det er å maksimere den, ettersom man da begynner å se etter de andre faktorene også. Du vinner ingens hjerte på å ha "optimal kropp", men du kan bli utelukket for noen hvis de ikke finner at akkurat DIN kropp er over deres subjektive minstegrense. Nå aner jeg ikke hva slags styrke hun der trener, men hvis jeg tenker "fit kvinne" tenker jeg litt mer i retning Marit Bjørgen/Therese Johaug-type folk. Så kan jo deres kropper sidestilles mot dem til de mannlige langrennsløperne. Nå trenger ikke toppidrett å være målet for alle, men det er jo gode eksempler på hvordan kvinner som trener for å yte bra ser ut. Skulle jeg tipper ut fra det klippet alene, virker det mer som at hun trener for å se stereotypisk "feminin" ut enn å matche en idrettsutøver i performance. Som et apropos: menn sveiper på 60+% av kvinner på tinder (sies det, jeg sveipet vel på rundt 10% den tiden jeg var aktiv der, og jeg er ikke alene om det). Hvis kvinner med høyere BMI enn 20 ikke var attraktive, skulle man jo tro at menn ikke sveipet så ofte? Likefullt virker det jo som at det er et ganske bredt spekter av BMIer man anser som "godt nok". Bare for å underbygge akkurat det poenget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #267 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og disse påstandene motsier altså ingenting av det jeg sier angående BMI og attraktivitet. Jeg liker naturlige damer, med litt sminke for en naturlig look. (Naturlige som i ikke full av botox og svære duckface lepper.) Jeg liker også slanke damer over damer med høyere BMI. Tendenser som går igjen i menn flest her i landet. Endelig en setning vi kan enes om. Damer må skjerpe seg med andre ord. For menn kan ikke endre de biologiske preferansene. Om kvinner ikke hever seg fra bunnligaene så forblir stadig flere menn heller single. Alder kan dessverre ikke endres. BMI/vekt kan. Derfor er det ekstra viktig å fokusere på det som kan gjøre en betydelig forskjell. I det minste bør alle innse hva det generelt gjør med utseende og at for en kvinne å ha BMI som en typisk mann reduserer attraktiviteten betraktelig. Ja damer ( særlig de over 28)må skjerpe seg på 3 måter: 1)innse at de er bunnliga- og velge fra alle hyller, sånn at alle menn får sex 2) Bli tynnere, så menn liker dem, og være pene på en naturlig måte, altså at ingen kan se at det er sminke eller botox 3) få lyst til å være med menn de ikke finner attraktive ( det følger ikke automatisk med dårlig selvtillit, så det må jobbes med) Anonymkode: a60c0...a70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #268 Del Skrevet 11. januar 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og igjen, jeg var mer attraktiv som 30 år gammel med BMI på 25 enn 18 år gammel med BMI på 18. Spør gjerne menn som siklet etter meg da jeg ble eldre, hvorfor. Anonymkode: de08a...933 En anektode for å avfeie forskning blir amatørmessig. Ser ellers du totalt valgte å overse spørsmålet jeg stilte og gikk for avledning. 😘 Anonymkode: 046d8...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11. januar #269 Del Skrevet 11. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det andre som får litt frysninger av disse bildene / grafene der man detaljstuderer og vurderer og rangerer ansiktsform og trekk og div - både hos menn og kvinner? Syns det minner om såkalt «raseforskning» fra 30-tallet, eller bilder fra den tiden og omkring da, der de hevdet kriminelle hadde lavere pannebrask etc… Anonymkode: acd67...3e6 Det er ellers bare rør. Som regel er alle disse "bra nok", og det er ikke DER klinten skilles fra hveten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11. januar #270 Del Skrevet 11. januar 4 hours ago, AnonymBruker said: Litt stereotypt: Når en singel mann går inn i et rom (eller Tinder) så sorterer han mentalt de som er til stede ut fra utseende, vurderer hvem av dem han har en sjanse på, starter der og jobber seg nedover til han finner noen som vil ha ham. Helst uten at de får vite om at de er 7.-valg. Når en kvinne går inn i et rom (eller Tinder) så later det til at hun sjekker om det er noen som tilfredsstiller hennes kriterier til tenner, hårfeste, utdanning, selvtillit, kontaktnett, ordnet økonomi og ryddig selveid leilighet. Hvis ingen når opp så avskriver hun dem alle. Jeg kjenner en mann godt fra innsiden og en del kvinner godt fra utsiden. Dvs min forståelse av handlinger og tankesett kan diskuteres. Anonymkode: 6fd95...093 For å ta min variant (som jeg ikke tror er veldig uvanlig blant menn som ikke bare ser etter en ONS): du ser etter "visual cues" som tilsier at kvinnen er en god match for deg og dine interesser/din personlighet og deretter om hun har noe ved utseendet som gjør at summen av de to tingene gjør henne interessant. Har hun bare en av dem, blir det ikke så interessant lenger. Hjelper ikke om man er fin å se på og/eller hyggelig hvis det ikke er noe "lim" der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #271 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kom deg ut litt mer da. Mindre input fra KG. Brukte luktesansen mer. 😺 Men det er litt sannhet i at menn i større grad blir uromantiske slasker. Takk feminisme, metoo, og at majoriteten av kvinner er for tunge/uattraktive. Online dating er delvis fucka for gjennomsnittsmannen. Flørting i virkeligheten er blitt delvis føcka. Premien. Altså dama, som er gjerne er lubben/feit, bitter og med dårlige holdninger til menn er heller ikke stort å anstrenge seg for. Å finne en diamant blant skrapet koster mer enn det smaker. Menn, som kvinner, tar heller ikke til takke med hva som helst. Anonymkode: 046d8...c0a Er det derfor menn blir feitere og feitere? Fordi kvinner blir feitere? Å kreve likestilling er heller ikke "dårlige holdninger til menn". Og jo, dere tar til takke for så å terrorisere dama og prøve å forandre henne. Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #272 Del Skrevet 11. januar knooters skrev (Akkurat nå): For å ta min variant (som jeg ikke tror er veldig uvanlig blant menn som ikke bare ser etter en ONS): du ser etter "visual cues" som tilsier at kvinnen er en god match for deg og dine interesser/din personlighet og deretter om hun har noe ved utseendet som gjør at summen av de to tingene gjør henne interessant. Har hun bare en av dem, blir det ikke så interessant lenger. Hjelper ikke om man er fin å se på og/eller hyggelig hvis det ikke er noe "lim" der. Du kan ikke se på en kvinnes utseende hvilke interesser hun har, hvilken personlighet hun har osv. Det er umulig. Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #273 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja damer ( særlig de over 28)må skjerpe seg på 3 måter: 1)innse at de er bunnliga- og velge fra alle hyller, sånn at alle menn får sex 2) Bli tynnere, så menn liker dem, og være pene på en naturlig måte, altså at ingen kan se at det er sminke eller botox 3) få lyst til å være med menn de ikke finner attraktive ( det følger ikke automatisk med dårlig selvtillit, så det må jobbes med) Anonymkode: a60c0...a70 Hvordan kan stygge kvinner bli pene på en naturlig måte? Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #274 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja damer ( særlig de over 28)må skjerpe seg på 3 måter: 1)innse at de er bunnliga- og velge fra alle hyller, sånn at alle menn får sex 2) Bli tynnere, så menn liker dem, og være pene på en naturlig måte, altså at ingen kan se at det er sminke eller botox 3) få lyst til å være med menn de ikke finner attraktive ( det følger ikke automatisk med dårlig selvtillit, så det må jobbes med) Anonymkode: a60c0...a70 Å jeg føler det burde være obligatorisk at noen som krever så mye bullshit fra andre introduserer seg, la oss få se deg, hvordan du lever, hvordan du ser ut. Anonymkode: 75a6d...299 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11. januar #275 Del Skrevet 11. januar 27 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Hvorfor skal kvinner IGJEN tilpasse seg alle menn, slanke seg, sulte seg og trene ræva av seg på treningssentre? For at en mann med kråkereir på hodet i joggebuksa med ølvom, som sitter og gamer i kjelleren, skal forbarme seg over dem og bli sammen med dem? Altså, menn! Anonymkode: de08a...933 Hvis de gjør dette, er det nok for å finne en mann som gjør omtrent det samme. Krake søker make. To mennesker som liker å holde seg i god form har jo faktisk noe veldig viktig til felles der, så en kvinne som vil ha en mann med en sunn kropp bør jo faktisk gjøre den innsatsen selv også. Trening og å være i god fysisk form er heldigvis ikke forbeholdt menn lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 11. januar #276 Del Skrevet 11. januar 13 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan ikke se på en kvinnes utseende hvilke interesser hun har, hvilken personlighet hun har osv. Det er umulig. Anonymkode: de08a...933 Feil. Folk har jo en appearance, og den sier ofte mye om hvem de er. Nerdete jenter vil ofte ha noe ved seg som signaliserer at de er nerdete, og for en nerdete gutt blir de da plutselig veldig mye mer attraktive - for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #277 Del Skrevet 11. januar knooters skrev (Akkurat nå): Hvis de gjør dette, er det nok for å finne en mann som gjør omtrent det samme. Krake søker make. To mennesker som liker å holde seg i god form har jo faktisk noe veldig viktig til felles der, så en kvinne som vil ha en mann med en sunn kropp bør jo faktisk gjøre den innsatsen selv også. Trening og å være i god fysisk form er heldigvis ikke forbeholdt menn lenger. Problemet er jo at flere menn enn kvinner er overvektige. Overvekt FOR DE ALLER FLESTE kommer av inaktivitet og dårlig kosthold. Samtidig forventer også disse mennene å kunne bli sammen med slanke, trente damer. Hvorfor? De har jo ingenting til felles. For øvrig er overvekt farligere for menn enn kvinner, og når mennene i tillegg vil ha unge jenter, så blir det jo helt idiotisk. Hvilken motivasjon har en slank dame på 30 til å være sammen med en overvektig mann på 45, som kommer til å dø flere tiår før henne? Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #278 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan kan stygge kvinner bli pene på en naturlig måte? Anonymkode: de08a...933 Hun må ville det nok😂 Anonymkode: a60c0...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #279 Del Skrevet 11. januar knooters skrev (2 minutter siden): Feil. Folk har jo en appearance, og den sier ofte mye om hvem de er. Nerdete jenter vil ofte ha noe ved seg som signaliserer at de er nerdete, og for en nerdete gutt blir de da plutselig veldig mye mer attraktive - for eksempel. Jeg har flere tatoveringer, gother-sminke og mørke klær. Sitter ofte for meg selv når jeg er ute, er rolig og ikke flørtete. Hva er mine interesser, yrke og personlighet? Skyt løs! Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #280 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun må ville det nok😂 Anonymkode: a60c0...a70 Kanskje lese boka The Secret. Du vet, tankekraft Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå