AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #81 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå snakker du jo om (en del) undervekt da. Jenter/unge damer fra 16 års alder kommer veldig bra ut om de får barn. Dette i en stor undersøkelse som jeg ikke fant i farten. Så rent biologisk er det tommel opp. Ja. Feminime trekk er i høy grad motsatt av de maskuline. Men din fremstilling er elendig og det tror jeg innerst inne du vet. Det mest sentrale for å være feminim er en slank midje, med alle tilhørende trekk en lettere kropp gir. Da snakker jeg ikke kun om kropp, som i denne simple illustrasjonen. Men også om ansikt som blir mer attraktivt og femint med mindre fett enn mer. (a) og (d) er mykere enn (c) og (f). Disse mykere ansiktene vil også blir vurdert som mindre attraktive og feminine sammenlignet med fastere. Dette går igjen mange steder på kvinnekroppen. 🙈 (bildekilde) Anonymkode: 046d8...c0a Men forekomst av tynn midje har ingenting med BMI å gjøre, men med KROPPSTYPE. Har du timeglassfigur, vil du ha tynn midje selv om du er veldig overvektig. Har du rektangelformet kropp, kan du sulte deg halvt i hjel uten å få noen midje av betydning. Nei, ansiktet blir ikke mer feminint med mindre vekt. Myke, barnlige ansikter er forbundet med ungdommelighet og er "søte". Markante trekk er ikke ansett feminint. På bildene du viser, er jo ansiktsTREKK forandret. For eksempel, på bilde a øverst har jenta øyne som står mye tettere enn jenta på bilde c. Det er forskjellige PERSONER. Anonymkode: de08a...933 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #82 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Legge seg ned, eller gå og ta ett runk for å unngå ståtiss? 🙈 Du viser jo godt at du ikke skjønner hvilke trekk som er forbundet med femininitet og fertilitet. Anonymkode: 046d8...c0a Normale menn i 40-årene må IKKE gå og runke pga slektninger i tenårene i bikini 😅🙈 Hilsen bror min på 45 som er sjokkert over hva som skrives her 😅 Anonymkode: acd67...3e6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #83 Del Skrevet 8. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men forekomst av tynn midje har ingenting med BMI å gjøre, men med KROPPSTYPE. Har du timeglassfigur, vil du ha tynn midje selv om du er veldig overvektig. Har du rektangelformet kropp, kan du sulte deg halvt i hjel uten å få noen midje av betydning. Nei, ansiktet blir ikke mer feminint med mindre vekt. Myke, barnlige ansikter er forbundet med ungdommelighet og er "søte". Markante trekk er ikke ansett feminint. På bildene du viser, er jo ansiktsTREKK forandret. For eksempel, på bilde a øverst har jenta øyne som står mye tettere enn jenta på bilde c. Det er forskjellige PERSONER. Anonymkode: de08a...933 Ingenting av det du sier endrer det jeg sier. Samme hva slag kroppsfigur man har. Har man rektangel er man uansett penere som tynn/slank. Det samme går generelt igjen med ansikt også. Myke søte ansikter er forbundet med små barn. Ønsker du en mann med pedofile tiltrekningstrekk. Vær myk i ansiktet. Ønsker du å være sexy. Vær slank. Både i kropp og ansikt. Anonymkode: 046d8...c0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #84 Del Skrevet 8. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Normale menn i 40-årene må IKKE gå og runke pga slektninger i tenårene i bikini 😅🙈 Hilsen bror min på 45 som er sjokkert over hva som skrives her 😅 Anonymkode: acd67...3e6 Haha.. Jeg bare spekulerte litt om denne mannen. Normale menn blir jo ikke kleine og må jo legge seg ned av å være rundt 16-åringer i bikini heller. Anonymkode: 046d8...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #85 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingenting av det du sier endrer det jeg sier. Samme hva slag kroppsfigur man har. Har man rektangel er man uansett penere som tynn/slank. Det samme går generelt igjen med ansikt også. Myke søte ansikter er forbundet med små barn. Ønsker du en mann med pedofile tiltrekningstrekk. Vær myk i ansiktet. Ønsker du å være sexy. Vær slank. Både i kropp og ansikt. Anonymkode: 046d8...c0a Men ei som har rektangel og er slank, er ikke penere enn ei med BMI rett over normalen, men med en klassisk timeglassfigur. For øvrig anser min mann meg som attraktiv og sexy. Jeg har verken slank kropp eller ansikt. Da jeg hadde det, så var det ingen som var interessert. Jeg så dratt ut i ansiktet, og hadde ingen former. Nå har jeg pupper og hofter, og ansiktet mitt er mer sensuelt enn før. Anonymkode: de08a...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #86 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingenting av det du sier endrer det jeg sier. Samme hva slag kroppsfigur man har. Har man rektangel er man uansett penere som tynn/slank. Det samme går generelt igjen med ansikt også. Myke søte ansikter er forbundet med små barn. Ønsker du en mann med pedofile tiltrekningstrekk. Vær myk i ansiktet. Ønsker du å være sexy. Vær slank. Både i kropp og ansikt. Anonymkode: 046d8...c0a Forresten, søsteren min har alltid hatt "måneansikt", også da hun var undervektig. Så markert ansikt er ikke alltid mulig uansett hvor mye man slanker seg. Igjen har det noe med ansiktsTYPE å gjøre. Anonymkode: de08a...933 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #87 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha.. Jeg bare spekulerte litt om denne mannen. Normale menn blir jo ikke kleine og må jo legge seg ned av å være rundt 16-åringer i bikini heller. Anonymkode: 046d8...c0a Nei, jeg forstod egentlig det 😅 jeg mente å siterer både ditt innlegg og det innlegget du siterte, men trykket visst feil. Jeg viser av og til slike tråder til bror min, slik at han kan se hva noen menn påstår på vegne av «alle» menn - men her gikk det over alle støvleskaft mente han 🙈 Anonymkode: acd67...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Anon Skrevet 8. januar 2024 #88 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.04): Opplevde nemlig for noen uker siden å matche med en fyr på mitt nivå utseendemessig på tinder. Jeg er ikke en superpen dame. Har noen kilo ekstra og er vel midt på treet når det gjelder utseendet sjenerelt. Vi skulle treffes på en bar. Vi hadde det hyggelig å snakket og ble kjent. Plutselig utbryter han at jeg ikke er det han ser etter og at jeg ikke er helt hans type utseendemessig. Tenkte at jaja, vi har alle lov å ha våre preferanser. Men jeg skjekket bare tilfeldig i sidesynet da han trykket seg en tur inn på instagram og der så jeg at han fulgte bare sånne typiske babes som er 10/10 på skalaen.. Han selv er en sterk 3er, ikkje vondt ment mot han, men det er dessverre sannheten. Har opplevd dette flere ganger iløpet av livet. Menn som ikke er superpene tror de kan velge og vrake i damer, og blir skuffet når de pene damene ikke vil ha dem og klager på at ingen liker dem eller vil date dem, så kommer det damer som er på de mennenes skala og nei oss vil de ikke ha, men det er oss mindre pene damer som er i de mennenes liga🤷🏻♀️ Dere menn som er slik må bare lære dere å se realiteten i øynene og skjønne at dere må senke kravene et par hakk! Går ikke ann å tro man skal få Megan Fox når man selv er langt mindre pen.. Vil gjerne høre fra kvinner som har opplevd det samme! Er så provoserende at enkelte menn oppfører seg slik! Anonymkode: f1702...368 Jeg har familie som er akkurat sånn som du beskriver og han er 30 år og aldri vert i forhold. Han får seg ett ligg av og til men det stopper der. Har sagt det til han flere ganger men nytter ikke. Jeg blir like oppgitt hver gang han syter om kvinnfolk. 🤦♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #89 Del Skrevet 8. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Forresten, søsteren min har alltid hatt "måneansikt", også da hun var undervektig. Så markert ansikt er ikke alltid mulig uansett hvor mye man slanker seg. Igjen har det noe med ansiktsTYPE å gjøre. Anonymkode: de08a...933 Det er sant. Men som jeg inne på. Et slikt ansikt vil generelt også være penere med lavere kroppsvekt vs høyere. Høyere vekt gjør det som oftest enda mykere og mindre feminint/sexy. Anonymkode: 046d8...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #90 Del Skrevet 8. januar 2024 Er kvinne selv og synes ikke kvinner har mer selvinnsikt enn menn på dette punktet. Mange kvinner måler nemlig sitt eget utseende etter at de er ferdig sminket og stylet med hold-in, push-up, falske vipper og negler osv. Menn har ikke disse hjelpemidlene og blir dermed sett på som «under my league» av mange kvinner selv om det nødvendigvis ikke stemmer når all staffasje er tatt bort. Anonymkode: 9b1a2...dea 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #91 Del Skrevet 8. januar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er kvinne selv og synes ikke kvinner har mer selvinnsikt enn menn på dette punktet. Mange kvinner måler nemlig sitt eget utseende etter at de er ferdig sminket og stylet med hold-in, push-up, falske vipper og negler osv. Menn har ikke disse hjelpemidlene og blir dermed sett på som «under my league» av mange kvinner selv om det nødvendigvis ikke stemmer når all staffasje er tatt bort. Anonymkode: 9b1a2...dea Dette. Man kan ikke sminke og pynte seg fra 4 til 7. Noe mange damer innbiller seg. Man er 4 uansett. Dette er spesielt tydelig for menn dagen derpå. 🙈 Anonymkode: 046d8...c0a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #92 Del Skrevet 8. januar 2024 Nope! Det tror de ikke!... Jeg vet seriøst ikke hvor mange ganger, jeg har fått tilsendt forespørsel om å bekrefte at jeg ikke er en catfish på Tinder. Og omtrent ALLTID, må jeg vise interesse først på dating apper. Anonymkode: 3b1f7...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 8. januar 2024 #93 Del Skrevet 8. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Dette. Man kan ikke sminke og pynte seg fra 4 til 7. Noe mange damer innbiller seg. Man er 4 uansett. Dette er spesielt tydelig for menn dagen derpå. 🙈 Anonymkode: 046d8...c0a ...men det finnes jo en "dagen derpå" i så måte - så da har en jo klart å overbevise noen om at man med fornuftig makeup o.l. har et attraktivt ytre. Å kle og/eller sminke seg rett utgjør en forskjell - for alle kjønn. Det er jo bare å se for seg noen som anstrenger seg for å se ut som en slask. Da vil man lykkes med det, hvor det er vanskelig å se forbi et ustelt og sjuskete ytre. Forøvrig er jo dette det er lettest å gjøre noe med på kort sikt, så like greit å bruke det som et verktøy med en gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #94 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette. Man kan ikke sminke og pynte seg fra 4 til 7. Noe mange damer innbiller seg. Man er 4 uansett. Dette er spesielt tydelig for menn dagen derpå. 🙈 Anonymkode: 046d8...c0a Det er jo nettopp det man kan! Anonymkode: 8556d...4ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #95 Del Skrevet 8. januar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo nettopp det man kan! Anonymkode: 8556d...4ec For sex /ons, ja. For forhold, nei. Må også huske på at kvinner er veldig for dette med sminke og slikt. Menn flest ønsker oftere en mer naturlig look. Eller for å si det på en annen måte. Når ei dame som er 4 innbiller seg å ha blitt 7er etter 2 timer på badet hvor det er slengt på 7 lag i ansiktet. Så ser en mann kanskje fortsatt ei som er maks 5 bak. Og når push-up BHn først har vært av, så vet man jo hva som egentlig skjuler seg under. Selv om bekledningen gir en illusjon av 7, så er illusjonen borte når man vet hva som er under. Blir litt som menn med muskeldrakt. En spinkel mann kunne økt den midlertidige ratingen sin et hakk eller kanskje tre med en slik drakt. Spesielt på bilder på en datingprofil. Men han som person hadde fortsatt ikke havnet i noe høyere liga i det virkelige liv om han ønsket forhold. Sminke er litt som filter på bilder. Eller sære kameravinkler som slanker bort fett. Eller en muskeldrakt. Midlertidige illusjoner endrer ikke hvem man egentlig er. Er man sjuskete så lever man bare ikke opp til hvem man egentlig er. Det kan som oftest fikses fort. Dame som er 10/10 vil fortsatt være ei 10/10 dame med joggebukse, uten sminke og håret i strikk. Om legger er hårete som en bjørn, så er hun bare en barbering unna å være tilbake til hvem hun egentlig er, ei 10/10 dame. Derfor kan ikke ei 8/10 dame sminke seg til å bli ei 10/10 dame. Anonymkode: 046d8...c0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #96 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For sex /ons, ja. For forhold, nei. Må også huske på at kvinner er veldig for dette med sminke og slikt. Menn flest ønsker oftere en mer naturlig look. Eller for å si det på en annen måte. Når ei dame som er 4 innbiller seg å ha blitt 7er etter 2 timer på badet hvor det er slengt på 7 lag i ansiktet. Så ser en mann kanskje fortsatt ei som er maks 5 bak. Og når push-up BHn først har vært av, så vet man jo hva som egentlig skjuler seg under. Selv om bekledningen gir en illusjon av 7, så er illusjonen borte når man vet hva som er under. Blir litt som menn med muskeldrakt. En spinkel mann kunne økt den midlertidige ratingen sin et hakk eller kanskje tre med en slik drakt. Spesielt på bilder på en datingprofil. Men han som person hadde fortsatt ikke havnet i noe høyere liga i det virkelige liv om han ønsket forhold. Sminke er litt som filter på bilder. Eller sære kameravinkler som slanker bort fett. Eller en muskeldrakt. Midlertidige illusjoner endrer ikke hvem man egentlig er. Er man sjuskete så lever man bare ikke opp til hvem man egentlig er. Det kan som oftest fikses fort. Dame som er 10/10 vil fortsatt være ei 10/10 dame med joggebukse, uten sminke og håret i strikk. Om legger er hårete som en bjørn, så er hun bare en barbering unna å være tilbake til hvem hun egentlig er, ei 10/10 dame. Derfor kan ikke ei 8/10 dame sminke seg til å bli ei 10/10 dame. Anonymkode: 046d8...c0a ... sa en 2/2-mann 🤣🤣🤣 Anonymkode: de08a...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #97 Del Skrevet 8. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: ... sa en 2/2-mann 🤣🤣🤣 Anonymkode: de08a...933 naw... ❤️ En 2/2 mann er altså en mann med full score. På nivå med en 10/10 mann. 😉 Menn si gjerne hva som var galt med innlegget mitt. Anonymkode: 046d8...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #98 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): « Menn flest ønsker oftere en mer naturlig look.». «Om legger er hårete som en bjørn, så er hun bare en barbering unna å være tilbake til hvem hun egentlig er,» Anonymkode: 046d8...c0a Motsier du ikke deg selv litt her… 😅 De hårete leggene hennes er jo slik hun egentlig er 😉 Anonymkode: acd67...3e6 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #99 Del Skrevet 8. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Motsier du ikke deg selv litt her… 😅 De hårete leggene hennes er jo slik hun egentlig er 😉 Anonymkode: acd67...3e6 Formuleringen min er kanskje ikke spot on. Men tror du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 046d8...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #100 Del Skrevet 8. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Formuleringen min er kanskje ikke spot on. Men tror du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 046d8...c0a Jeg skjønner hva du mener - men likevel; hvorfor er det «feil» å gjøre seg penere ved unødvendig sminking, men «riktig» å gjøre seg penere ved unødvendig hårfjerning? 😅 Anonymkode: acd67...3e6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå