Gå til innhold

Menn som tror de kan velge å vrake i damer når de selv er mindre pene..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Atragon skrev (53 minutter siden):

Jeg mente globalt og objektivt. Ingen kan gi en slik score. Attraksjon er ganske subjektivt 🤦‍♂️

Enig, og dette er for vanskelig til å forske på.  For mange variabler, og bare  et fåtall av variablene kan undersøkes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Atragon skrev (6 timer siden):

Hvem bestemmer hva som er objektivt pent, og pen nokk? Hvem bestemmer hvilken score man er på?

Det er som om det er en jury, en skala, ikke smak og følelser, nei 😄

Anonymkode: a60c0...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er ikke singel, så mulig det har noe å si, men jeg skjønner egentlig ikke problemstillingen. Ingen av dere er egentlig tiltrukket av hverandre, så vidt jeg forstår.

Hva er problemet?  At han er ærlig om det? Mener du at han bør tenke at "nei, jeg er bare en 3er på skalen, så jeg får heller bli kjæreste med denne 4eren siden jeg ikke kan forvente å få en 10er, som jeg egentlig ønsker meg"? Det der skalagreiene er så latterlig! Skjønner ikke at dere gidder å tro på eller leve etter de "reglene". Helt fjernt fra min verden. Eller altså, jeg husker det fra tenårene, jeg og venninnen min rangerte folk etter utseende, ga de poeng og diskuterte alle vi kjente/visste om på skolen og i bekjentskapskretsen. Vi sluttet med denne rangeringen etterhvert, men det ser ut som det er mange her inne som lever seg voldsomt inn i denne litt uskyldige og barnslige "leken"... Det var forresten ikke alltid de kjekkeste guttene fikk de peneste jentene... 

Anonymkode: 2f491...0f2

Så enig med deg. Utrolig fjortis å dele folk inn i kategorier, skala 1-10. Så jeg skulle ikke datet mannen jeg er bor med, regnes som pen selv og kunne sikkert fått kjekke såkalt 9-10, men det er ikke det samme som at personligheten matcher 9-10 da, og han jeg er sammen med er sikkert en 4-5. Men aldri møtt en finere mann, fantastisk personlighet, snill, omtenksom og han er i mine øyne superflott, også utseende messig, selvom jeg ikke går rundt og tenker sånn. Jeg har 2 barn alene, så det er i utgangspunktet en deal breaker for mange,  Han har ingen barn selv, men sånn han har kommet inn i livet vårt, også mot barna er bare helt utrolig. Ikke negativt at han er lege heller da😅

Anonymkode: 13d8d...39b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere menn som skriver om at menn må jo få ha krav og preferanser. SELVFØLGELIG! Ethvert menneske, uavhengig av kjønn, kan ha så mange krav og preferanser som dette mennesket vil. Det er helt greit, og bør respekteres. MEN! Det er IKKE lov for uattraktive mennesker som kun krever attraktiv partner, å sutre og klage over at de er "ufrivillig" single over tid. 

Anonymkode: de08a...933

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ble kjent med en fyr som var overvektig, arbeidsledig og alkoholiker. Han hadde sopp over hele kroppen. Han levde av nav men fremsto helt annerledes på nett og på tinder. Han fremsto som den bisnismannen. Han sa til meg at han fortjente en bra dame. Og han valgte seg ut empatisk damer som lånte han bil og penger. Han holdt eksene varme for å bruke dem som bank. Utad fremsto han som en slags helgen som ville hjelpe andre. Men egentlig brydde hn seg bare om seg selv. 

Sist jeg sjekket har han ny dame, er på på tinder. 🤢

Anonymkode: 6081f...8e9

🤢

Noen ganger er det godt å lese tråder på KG for å føle at jeg ikke er så verst allikevel 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er som om det er en jury, en skala, ikke smak og følelser, nei 😄

Anonymkode: a60c0...a70

National Glamour Party 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er bare bullshit! Selvsagt kan alle satse så høyt de bare vil. For vet du hva ; smak og behag er veldig forskjellig og en super personlighet kan løfte selv en boms til nye høyder. Ikke hold igjen folk og sett " diagnoser" eller " dumhetsstempel" på dem fordi de vil ha det de foretrekker. I min verden finns ikke nivå av folk, hverken etter utseende, utdanning og status, penger eller whatever. 

Anonymkode: 51e2a...b77

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er bare bullshit! Selvsagt kan alle satse så høyt de bare vil. For vet du hva ; smak og behag er veldig forskjellig og en super personlighet kan løfte selv en boms til nye høyder. Ikke hold igjen folk og sett " diagnoser" eller " dumhetsstempel" på dem fordi de vil ha det de foretrekker. I min verden finns ikke nivå av folk, hverken etter utseende, utdanning og status, penger eller whatever. 

Men hva innebærer det å satse høyt, dersom du samtidig sier det ikke finnes nivåer…? 😅🧐  men enig i at alle har lov å prøve å finne noen de oppriktig liker, som jo er individuelt for hver enkelt. 

Anonymkode: acd67...3e6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men hva innebærer det å satse høyt, dersom du samtidig sier det ikke finnes nivåer…? 😅🧐  men enig i at alle har lov å prøve å finne noen de oppriktig liker, som jo er individuelt for hver enkelt. 

I å satse høyt legger jeg ; gå etter det man syns er attraktivt uansett hva andre mener . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I å satse høyt legger jeg ; gå etter det man syns er attraktivt uansett hva andre mener . 

Det er ikke å satse høyt. Det er rett og slett å bare følge sine preferanser

Høres likt ut, men det er to helt forskjellige ting

Anonymkode: 9bb71...3a3

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 15.28):

Blir ikke det det samme som gamle kjerringer som ikke vil ha normale menn i egen klasse, men som bare skal ha noen yngre og mer desperate menn. Slike typer som ikke orker å gå ut sammen med dem dagen etter fordi hvem vil vel egentlig ha ei gammel dame...

Anonymkode: de03e...051

Er det ikke flest menn dette også gjelder da? De syns damer på samme alder er gamle burugler og tror de har sjans på 25 åringer?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En må gjerne følge sine preferanser, men være klar over at en preferanse ikke er det samme som et krav.

Hvor attraktiv en selv er kan vel kanskje måles etter hvem en får ha sex med som mann og hvem en får forhold med som kvinne.

Så er jo attraksjon mer enn utseende også.

Så kan en jo tenke at hva en finner attraktivt selv ikke alltid samsvarer med det en kan tilby.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På hvilken planet kan en 3-er mann få likes og dater på Tinder liksom?

Dette er jo bare ønsketenkning og oppdiktet tull.

Anonymkode: 55785...35a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På hvilken planet kan en 3-er mann få likes og dater på Tinder liksom?

Dette er jo bare ønsketenkning og oppdiktet tull.

Anonymkode: 55785...35a

Det stemmer ikke. Er mange menn som er sånn. Til og med Bamsegutt er gift liksom.. Og hun damen er ganske pen. Er så urettferdig at menn bare kan velge og vrake og vi damer må bli valgt eller ikke valgt :( Menn kan lukte kuk-ost og svette og likevel få seg kjæreste. Er så vanvittig urettferdig. Men om vi er så frekke å takke nei til en mann så er vi horer og ekle fitter som burde skytes.. Er det rart jeg er livredd menn? 

Anonymkode: 65117...1fe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det stemmer ikke. Er mange menn som er sånn. Til og med Bamsegutt er gift liksom.. Og hun damen er ganske pen. Er så urettferdig at menn bare kan velge og vrake og vi damer må bli valgt eller ikke valgt :( Menn kan lukte kuk-ost og svette og likevel få seg kjæreste. Er så vanvittig urettferdig. Men om vi er så frekke å takke nei til en mann så er vi horer og ekle fitter som burde skytes.. Er det rart jeg er livredd menn? 

Er vi nå 100 % sikker på at hun valgte han pga tiltrekning? 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
imagineme skrev (7 timer siden):

🤢

Noen ganger er det godt å lese tråder på KG for å føle at jeg ikke er så verst allikevel 😅

Og barnet hans sov på en madrass. Det var bra nok fordi barnet sa at han ikke trengte noe seng.. 

Lånte han penger som ham brukte til alkohol, og takket med etterpå og at jeg gjorde det mulig for at han kunne dra ut å drikke. Jeg trodde han trengte penger til mat.. Blir så sur når jeg tenker på den dusten. Det var bortkasta tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og barnet hans sov på en madrass. Det var bra nok fordi barnet sa at han ikke trengte noe seng.. 

Lånte han penger som ham brukte til alkohol, og takket med etterpå og at jeg gjorde det mulig for at han kunne dra ut å drikke. Jeg trodde han trengte penger til mat.. Blir så sur når jeg tenker på den dusten. Det var bortkasta tid. 

Godt du kom deg unna 🙂

Håper du har funnet deg en flott fyr som tar godt vare på deg nå 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er vi nå 100 % sikker på at hun valgte han pga tiltrekning? 😅

Heh nei det er vi ikke, men hun har jo hatt vaginalt samleie med han minst en gang, med tanke på at de har en sønn. Så hun må jo ha hatt en viss attraksjon for å orke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det kan, men det bør ikke være for høye krav når menn uansett har bedre å velge mellom enn kvinner når det kommer til utseende. Kvinner må jo ofte bare vende seg til å bli tiltrukket av andre ting enn utseende hos menn. Menn kan date oppover i utseende langt oftere enn kvinner når det gjelder forhold (ikke ligging). Det finnes flere kvinner enn menn som er heldige med utseendet sitt. Bare se deg rundt.

Anonymkode: fd3b3...473

Okey nå går vel argumentet ditt litt i kryss her? Hvorfor skal denne mannen senke sine krav for deg? Hvis poenget ditt i denne kommentaren er at menn kan date oppover, hvorfor skal han da slå seg til rette med deg? Du prøver å dra noen ned på ditt nivå. Hvorfor så sterkt behov for å ydmykgjøre noen? 

Anonymkode: 3085a...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen har rett til å date noen basert på x eller y. Det er like dumt med folk som tenker, jeg er så pen så jeg kan få alle , som folk som tenker jeg som er en 3-er må kunne få andre treere og at de ikke bør titte på modeller etc. For ingen har rett på å date deg, og du har ikke rett på å date noen. Rett og slett. Man kan bare være seg selv. Iblant er det ikke en match. Så får man slikke sår og gå videre.

Alle burde ta inspirasjon av han mannen med smelta fjes på The undatables. Han var ikke alkurat noen Brad Pitt men gud så koselig og sjarmerende han var. Ikke noe entitled bare håpefull. Tydelig å merke at han hadde fått god oppdragelse og mye sosial omgang med venner. Så fikk han seg også kjæreste raskt inn i programmet, som delte hans hobbier og likte, om ikke utseendet så kroppsspråk og humor etc. 

Anonymkode: 4a00f...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...