Gå til innhold

Føler du at en av dine døde passer på deg/hjelper deg?

Anbefalte innlegg

Etter at en person som sto meg svært nær døde så har jeg unngått noen ulykker på uforklarlig vis. Jeg skled på glatta med handleposer i hendene, jeg skulle gå av en fortauskant og skled hardt bakover, det var ikke mulig for meg å ta meg for, men på en helt rar måte klarte jeg å rette meg fremover likevel. En dame som kom forbi sa hun var helt sikker på at nå skulle jeg falle og slå hodet i isen, slik jeg var på vei bakover. 

En annen gang stablet jeg vedsekker og den ene på 100 liter veltet frem og rett mot meg, rett før den hadde truffet meg i bryst og ansikt så traff den sekkene under seg og skiftet retning så den bare traff meg ganske lett, det var veldig rart med tanke på vinkel og fallhøyde. 

Mange slike historier, jeg tror jeg blir passet på fra de verste. 

Anonymkode: cd61a...c95

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei synsk på ei messe bablet om at min far stod ved min side. Å bla-bla bla.. Jeg avbrøt henne og sa stopp! Snakk om noe annet. Hvorfor lurte hun på. Jo, fordi jeg bryr meg ikke om det. Hva skal en døds sjel hjelpe meg med? Jeg verken føler eller ser de døde. Jeg ble irritert. Mest irritert over at den synske brukte minutter på dette. Da det går på tid å bli spådd for en sum penger. Å folk hadde skrevet seg på liste over å bli spådd. Det var kø.

Anonymkode: 24817...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 9.04):

Kan de døde hjelpe oss som er igjen?

Anonymkode: b12f4...f75

Nei. Når man dør, så blir man borte. Enten råtner man bort over tid, eller man kremeres og blir til aske.

Å være død er akkurat som å være den du var før du ble født. Hvem og hvordan var du før du ble født?

Anonymkode: 1fd12...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...