AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): 6+5- 7 mm 7+6 - 13 mm mener jeg å huske(annen klinikk pga reiseveg) Hjertefrekvens fikk ikke jeg heller vite.. Anonymkode: 9620c...15a Du ble satt tilbake til 6+5 da du egentlig var 7+3? Mitt målte 6 mm da jeg var 7+1, og ble satt tilbake til 6+3 😕 Men embryoet ligger jo så "krøllete" og litt skjult, så jeg skjønner ikke at målene kan bli eksakte? Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #22 Del Skrevet 21. januar On 1/19/2024 at 12:57 AM, AnonymBruker said: Var dette på Medicus? Var på TUL i dag 7+1, men ble satt tilbake 5 dager, til 6+3. Så hjertet banket. Men legen var ikke veldig optimistisk,og jeg skal tilbake om 5 dager. Tok HCG som var på 38000. Også Icsi-baby ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Dette opplevde jeg også . Ganske lei meg gikk jeg hjem og googlet og fant ut at at alder på embryo kun settes ut fra et gjennomsnitt, og at normalen for et embryo avviker med flere millimeter (som kan utgjøre opptil en uke i alder) fra snittet, og at alt faktisk var innenfor normalen. Jeg klarte jo likevel ikke å slappe av og legen fra klinikken hadde skrevet henvisning til ny ul i det offentlige og kalt det "begynnende abort". Fikk offentlig UL en uke etterpå og hadde absolutt ikke noen begynnende abort... 🙄 Bare første lege som ikke helt forstod hva gjennomsnitt faktisk betyr. Hadde blødninger i tillegg men har altså en helt frisk og over snittet lang fireåring i dag. 😄 Anonymkode: 17d16...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar On 1/19/2024 at 12:57 AM, AnonymBruker said: Var dette på Medicus? Var på TUL i dag 7+1, men ble satt tilbake 5 dager, til 6+3. Så hjertet banket. Men legen var ikke veldig optimistisk,og jeg skal tilbake om 5 dager. Tok HCG som var på 38000. Også Icsi-baby ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Jeg har gjort ICSI hos Medicus nylig og ble satt 4 dager tilbake på ultralyd, men fikk tydelig beskjed om at det ikke var noe å uroe seg over. Syns det høres rart ut at du får en annen beskjed for 5 dager? Nå var jeg på UL i går og ble faktisk målt 1 dag over (altså 5 dager mer enn på første UL), så her har alt utviklet seg bra i alle fall (2,5 uke mellom de to UL-ene). Anonymkode: 373b4...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har gjort ICSI hos Medicus nylig og ble satt 4 dager tilbake på ultralyd, men fikk tydelig beskjed om at det ikke var noe å uroe seg over. Syns det høres rart ut at du får en annen beskjed for 5 dager? Nå var jeg på UL i går og ble faktisk målt 1 dag over (altså 5 dager mer enn på første UL), så her har alt utviklet seg bra i alle fall (2,5 uke mellom de to UL-ene). Anonymkode: 373b4...3bc Så godt å høre <3 Ble helt tatt på sengen selv da hun sa at "nei du må nok belage deg på at dette ikke går bra". Fikk ikke med UL bilde eller noe :-( Hadde skjønt det om avviket var på over en uke,men 5 dager +/÷ har jeg senere googlet meg til at er innenfor normalen? Har tatt hcg 6 ganger, og ligget i øvre siktet hele tiden med god stigning. Tviholder på håpet ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette opplevde jeg også . Ganske lei meg gikk jeg hjem og googlet og fant ut at at alder på embryo kun settes ut fra et gjennomsnitt, og at normalen for et embryo avviker med flere millimeter (som kan utgjøre opptil en uke i alder) fra snittet, og at alt faktisk var innenfor normalen. Jeg klarte jo likevel ikke å slappe av og legen fra klinikken hadde skrevet henvisning til ny ul i det offentlige og kalt det "begynnende abort". Fikk offentlig UL en uke etterpå og hadde absolutt ikke noen begynnende abort... 🙄 Bare første lege som ikke helt forstod hva gjennomsnitt faktisk betyr. Hadde blødninger i tillegg men har altså en helt frisk og over snittet lang fireåring i dag. 😄 Anonymkode: 17d16...a2a Takk for at du deler <3 Var noe ala denne legen også sa : "vi setter ikke igang med "noe" nå, men ser ann til neste scanning for å være helt sikker" :-( Har ikke hatt noen blødninger og fine hcg verdier hele veien. Så godt å høre at det fikk fint med deg <3 Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar 52 minutter siden, AnonymBruker said: Så godt å høre ❤️ Ble helt tatt på sengen selv da hun sa at "nei du må nok belage deg på at dette ikke går bra". Fikk ikke med UL bilde eller noe 😞 Hadde skjønt det om avviket var på over en uke,men 5 dager +/÷ har jeg senere googlet meg til at er innenfor normalen? Har tatt hcg 6 ganger, og ligget i øvre siktet hele tiden med god stigning. Tviholder på håpet ❤️ Anonymkode: c3a72...bb3 Her ville jeg nok ringt klinikken og fortalt om opplevelsen din. Høres veldig lite følsomt ut! Og jeg håper alt går bra med spiren din. Anonymkode: 373b4...3bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du ble satt tilbake til 6+5 da du egentlig var 7+3? Mitt målte 6 mm da jeg var 7+1, og ble satt tilbake til 6+3 😕 Men embryoet ligger jo så "krøllete" og litt skjult, så jeg skjønner ikke at målene kan bli eksakte? Anonymkode: c3a72...bb3 Ja det stemmer, men er satt frem igjen nå. Det er så bitte bitte smått og man kan lett måle litt feil, og når det er snakk om noe så smått som et lite embryo i de ukene er feilmarginene store. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en privat ultralyd en annen plass for å se hva de sier.. Vi hadde forresten noe jeg synes er lav hcg til å begynne med, 9 dager etter innsett var den 57 og ved neste blodprøve to dager etter 102.. Jeg var helt sikker på at noe var galt, selvom klinikken var fornøyd med de nivåene Det ser det ut til å gå veldig fint, i magen ligger ei jente i uke 17 nå. Anonymkode: 9620c...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det stemmer, men er satt frem igjen nå. Det er så bitte bitte smått og man kan lett måle litt feil, og når det er snakk om noe så smått som et lite embryo i de ukene er feilmarginene store. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt en privat ultralyd en annen plass for å se hva de sier.. Vi hadde forresten noe jeg synes er lav hcg til å begynne med, 9 dager etter innsett var den 57 og ved neste blodprøve to dager etter 102.. Jeg var helt sikker på at noe var galt, selvom klinikken var fornøyd med de nivåene Det ser det ut til å gå veldig fint, i magen ligger ei jente i uke 17 nå. Anonymkode: 9620c...15a Gratulerer så mye med jenta ❤️ Min hcg var på 204 på dag 9 etter innsett, og har steget normalt hele veien. Krysser fingrene for at spiren min også vokser som den skal ❤️ Skal tilbake på tirsdag. Anonymkode: c3a72...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar Jeg ble satt tilbake sånn 1 og en halv uke, ga ikke helt mening for meg, men han er nå her 4 år gammel og frisk som en fisk 😅 Anonymkode: 043c4...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gratulerer så mye med jenta ❤️ Min hcg var på 204 på dag 9 etter innsett, og har steget normalt hele veien. Krysser fingrene for at spiren min også vokser som den skal ❤️ Skal tilbake på tirsdag. Anonymkode: c3a72...bb3 Krysser alt som krysses kan for dere, si gjerne i fra hvordan det gikk 🧡 Anonymkode: 9620c...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #31 Del Skrevet 23. januar Håper du fikk gode nyheter i dag ❤️ Anonymkode: 9620c...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå