AnonymBruker Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er 12 DPO i dag og har absolutt null tro på at den sitter denne gangen heller. Har ingen symptomer, har bare drømt mye de sist dagene (det opplevde jeg sist jeg var gravid), men jeg har det bare ikke på følelsen denne gangen og det gjør meg sur🙈 Skulle egentlig vært 6 mnd på vei nå, men måtte gjennom en senabort i oktober pga alvorlig feil på fosteret😔 Anonymkode: 75122...396 Har du tatt en test? 😊 Håpet er heldigvis ikke ute før mensen kommer, så krysser fingrene for deg jeg og håper spira sitter ❣️ Huff. Leit å høre om senaborten, varm og god klem til deg 🩷 Anonymkode: c68f4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tatt en test? 😊 Håpet er heldigvis ikke ute før mensen kommer, så krysser fingrene for deg jeg og håper spira sitter ❣️ Huff. Leit å høre om senaborten, varm og god klem til deg 🩷 Anonymkode: c68f4...bd3 Fikk mensen i natt og tre dager før tiden til og med😔 Kjenner jeg stresser litt for jeg vil så gjerne bli gravid igjen før jeg egentlig skulle hatt termin, for da innbiller jeg meg at det vil føles lettere. Men nå har jeg ikke så mye håp igjen, og føler meg egentlig ganske lei.. Anonymkode: 75122...396 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Her er symptomene som de har vært i en uke allerede, bare at kvalmen kom i går morgen. Ømme brystvorter, press/iling/stikking/murring i mageregionen og ned mot underlivet, to dager med helt hvit utflod (i mengder), og kjenner generelt at det jobbes der nede... kan få frysebyger, tenkte først at jeg kanskje holdt på å bli syk. Tok denne testen i dag tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal tro 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 9. januar #24 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Testet noe mer? 😄 Er vel 9-10 dpo her nå, og føler jeg kan SKIMTE en synålstrek..men har jo sett meg blind nå 😆 Igår fortsatt mensmurringer gjennom hele dagen, stikk/svi i puppene (noe jeg aldri har mellom el og mens). Og frysninger som kommer og går .....helt rar følelse, husker jeg hadde det samme i tidligere graviditet. Så nå er der et lite håp likevel her 🤭 Anonymkode: c68f4...bd3 Ååå så spennende med en følelse av håp! Spent på testene i dagene fremover da 🥰 Jeg har testet hver dag (opptil flere ganger🙊) og i dag (12 dpo) føler jeg at jeg ser NOE. Men ser meg jo blind på tester. Jeg er tom for tester nå og burde ikke kjøpe før eventuelt mensen kommer/ikke kommer.. blir sprø av å lete etter svar på testene! Oppdater gjerne videre her 🫶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lotte123 Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er symptomene som de har vært i en uke allerede, bare at kvalmen kom i går morgen. Ømme brystvorter, press/iling/stikking/murring i mageregionen og ned mot underlivet, to dager med helt hvit utflod (i mengder), og kjenner generelt at det jobbes der nede... kan få frysebyger, tenkte først at jeg kanskje holdt på å bli syk. Tok denne testen i dag tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal tro 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Positiv vel? 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #26 Del Skrevet 9. januar 8 DPO: Mest sannsynlig progesteron, men har hatt milde kramper/følelse av "fullhet" nederst i magen de siste par-tre dagene. Klarer ikke å legge fra meg tanker om at det kan være noe, selv om det er alt for tidlig. 🤪 Anonymkode: b1523...b95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #27 Del Skrevet 9. januar lotte123 skrev (23 minutter siden): Positiv vel? 😁 Vet ikke? 🙈🤷🏼♀️ Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #28 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er symptomene som de har vært i en uke allerede, bare at kvalmen kom i går morgen. Ømme brystvorter, press/iling/stikking/murring i mageregionen og ned mot underlivet, to dager med helt hvit utflod (i mengder), og kjenner generelt at det jobbes der nede... kan få frysebyger, tenkte først at jeg kanskje holdt på å bli syk. Tok denne testen i dag tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal tro 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Positiv! 😍 Hvor mange DPO er du?😊 Anonymkode: b1523...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #29 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Positiv! 😍 Hvor mange DPO er du?😊 Anonymkode: b1523...b95 Jeg er 8/9 dpo 😇 men har "visst" det fra forrige tirsdag 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 9. januar #30 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her er symptomene som de har vært i en uke allerede, bare at kvalmen kom i går morgen. Ømme brystvorter, press/iling/stikking/murring i mageregionen og ned mot underlivet, to dager med helt hvit utflod (i mengder), og kjenner generelt at det jobbes der nede... kan få frysebyger, tenkte først at jeg kanskje holdt på å bli syk. Tok denne testen i dag tidlig. Vet ikke helt hva jeg skal tro 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Jeg fikk akkurat lik test som deg i dag 🥰 Jeg vet ikke når EL var, verken temper eller tester. Tror jeg er 12 dpo men kan nok være alt fra 9-12 dpo. Legger ved bilde av min test. Håper de er positive!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #31 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 8/9 dpo 😇 men har "visst" det fra forrige tirsdag 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Spennende! 😅 Jeg "visste" det noen dager før jeg tok test forrige gang jeg var gravid, jeg også. Rar greie. 😊 Anonymkode: b1523...b95 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #32 Del Skrevet 9. januar prøverpå2 skrev (1 time siden): Jeg fikk akkurat lik test som deg i dag 🥰 Jeg vet ikke når EL var, verken temper eller tester. Tror jeg er 12 dpo men kan nok være alt fra 9-12 dpo. Legger ved bilde av min test. Håper de er positive!! Ja, vil gjerne se testen din 😃 Gratulerer forresten 🥰 Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 9. januar #33 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vil gjerne se testen din 😃 Gratulerer forresten 🥰 Anonymkode: 38f87...6f4 Oj, glemte å legge ved bildet 😅 Vet ikke om jeg heelt tørr å si takk, men har håp. Gratulerer selv 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #34 Del Skrevet 9. januar prøverpå2 skrev (22 minutter siden): Oj, glemte å legge ved bildet 😅 Vet ikke om jeg heelt tørr å si takk, men har håp. Gratulerer selv 😍 Det er strek ja ❤️ Takk 🥰 selv om jeg føler det på samme måte. Tenker det ikke er 100% spikra enda 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 9. januar #35 Del Skrevet 9. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er strek ja ❤️ Takk 🥰 selv om jeg føler det på samme måte. Tenker det ikke er 100% spikra enda 🙈 Anonymkode: 38f87...6f4 Åå, skummelt og spennende dette! ❤️ Gleder meg til å teste fremover. Håper på å ikke bli skuffa da.. vet ikke om jeg takler det så bra 😅 Har hatt SA i sommer og kjemisk i høst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #36 Del Skrevet 9. januar prøverpå2 skrev (Akkurat nå): Åå, skummelt og spennende dette! ❤️ Gleder meg til å teste fremover. Håper på å ikke bli skuffa da.. vet ikke om jeg takler det så bra 😅 Har hatt SA i sommer og kjemisk i høst. Det var leit å høre ❤️ jeg har hittil vært hedig og sluppet å oppleve slikt. Selv om denne graviditeten kom brått på og uplanlagt, og med forferdelig timing, så tror jeg nok jeg blir skuffa om det skjer noe 💔 Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #37 Del Skrevet 27. mai Som så mange tråder så dør de ut før man får skikkelig svar 😇 I mitt tilfelle opplevde jeg en kjemisk i uke 5. Så symptomene var i aller høyeste grad reelle, og ganske lik første graviditet. Testene ble gradvis sterkere for så å stagnere/bli svakere, så kom blødningen. Håper det gikk bra med dere andre som svarte her ❤️ Anonymkode: 38f87...6f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå