AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Del Skrevet 5. januar 2024 Utålmodig her..med en syklus denne gang som er helt på bærtur.. testet ikke for el, trodde el va 27/12..men brystvortene ble bare suuperømme de påfølgende 3 dagene..så tror el da var 30/12. Det er nå 5 døgn siden, og virker som en hel evighet siden. Ikke rart en billigtest er blendahvit da..måtte teste imorgen 🤷🏼♀️🤦🏼♀️🤣 har siste døgnet hatt murring/menssmerter..som alltid ellers..men at mensen skal komme nå tviler jeg på.. Dere andre i dpo land, eller dere med tidlig positiv test, hvilke symptom har dere? ☺️ Må ha et sted å skravle og få utløp for utålmodigheten kjenner jeg 🤣 Anonymkode: c68f4...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 5. januar 2024 #2 Del Skrevet 5. januar 2024 Kjenner meg igjen i utålmodigheten!🙊 Jeg hadde eggløsning (mest sannsynlig, ikke sjekket) den 28.12 og er nå 6 dager til jeg skal ha mensen. Har allerede tatt tester og håper på to streker selv om det er alt for tidlig 😂 Jeg har noe murringer, men det kan være mensen som er på tur. Er I alle fall veldig preget av PMS!! Har du noen symptomer? Har du barn fra før og har du prøvd lenge på en graviditet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Del Skrevet 5. januar 2024 prøverpå2 skrev (14 minutter siden): Kjenner meg igjen i utålmodigheten!🙊 Jeg hadde eggløsning (mest sannsynlig, ikke sjekket) den 28.12 og er nå 6 dager til jeg skal ha mensen. Har allerede tatt tester og håper på to streker selv om det er alt for tidlig 😂 Jeg har noe murringer, men det kan være mensen som er på tur. Er I alle fall veldig preget av PMS!! Har du noen symptomer? Har du barn fra før og har du prøvd lenge på en graviditet nå? Godt vi er flere ! 🤣🙋🏼♀️ Kjøpte 20 billigstrimler på nett, så blir for at jeg tester hver dag frem til ikm kjenner jeg meg selv rett 😄 Eneste er menssmerter her siste døgnet..som jeg alltid får noen dager før.. så er ikke veldig optimistisk 🙊 har bare prøvd noen mnd, men ikke med el tester enda..trodde jeg kjente kroppen min godt men denne mnd er helt på bærtur.. Har 1 barn fra før, da tok det 1,5 år før jeg ble gravid..så spørs hvor kjapt spira sitter denne gang 🥰 enn du da ? Anonymkode: c68f4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 5. januar 2024 #4 Del Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Godt vi er flere ! 🤣🙋🏼♀️ Kjøpte 20 billigstrimler på nett, så blir for at jeg tester hver dag frem til ikm kjenner jeg meg selv rett 😄 Eneste er menssmerter her siste døgnet..som jeg alltid får noen dager før.. så er ikke veldig optimistisk 🙊 har bare prøvd noen mnd, men ikke med el tester enda..trodde jeg kjente kroppen min godt men denne mnd er helt på bærtur.. Har 1 barn fra før, da tok det 1,5 år før jeg ble gravid..så spørs hvor kjapt spira sitter denne gang 🥰 enn du da ? Anonymkode: c68f4...bd3 Jeg har gjort det samme. Kjøpt masse tester og tester hver dag. Synes det er spennende 🥰 Spennende med nummer to! Det samme prøver vi på. Har datter på 3 år, så håper at det klaffer snart og at det ikke blir flere år mellom. Startet med prøving i sommer og ble gravid med én gang. Det endte i en tidlig spontanabort, desverre. Har også hatt to kjemiske i mellomtiden. Har vell prøvd i 8 måneder nå i januar. Med første prøvde vi ikke engang, og jeg skulle bare nytte prevensjon. Så dette med prøving er nytt for meg, og jeg må innrømme at det har vært tøft! Og denne dpo-tiden er verst! 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #5 Del Skrevet 5. januar 2024 Vi prøver ikke, men har sex uten prevensjon. Han kommer ikke inni meg. Har ett barn fra før, slutten av barneskolealder. Hadde EL 30.12, sex 27, 28, 29, 30, 31, 1, 2 3 . Hadde vanlige EL symptom, men fra 1.januar har jeg hatt en fiks indre visshet om at jeg er gravid (akkurat som sist for ørten år siden). Mensmurringer som ikke gir seg. Kjenner det i ryggen. Ilinger i lysken. Ekstremt ømme, varme og følsomme brystvorter og brystene popper ut av bh'en i dag. Kjenner et slags press nedentil, akkurat som at det er noe inni der, med ilinger på begge sider, en slags varme/svie. Litt uggen, men tror det bare er litt pga usikkerheten. I dag fikk jeg også MENGDER med hvit utflod. Uten lukt og bare helt lett syrlig smak. Jeg dro for å kjøpe tester da jeg satt på jobb for hodet fikk ikke fred. Testet kl. 18.00, den var negativ. Har konstant følelse av at NÅ kommer mensen. Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 6. januar 2024 #6 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi prøver ikke, men har sex uten prevensjon. Han kommer ikke inni meg. Har ett barn fra før, slutten av barneskolealder. Hadde EL 30.12, sex 27, 28, 29, 30, 31, 1, 2 3 . Hadde vanlige EL symptom, men fra 1.januar har jeg hatt en fiks indre visshet om at jeg er gravid (akkurat som sist for ørten år siden). Mensmurringer som ikke gir seg. Kjenner det i ryggen. Ilinger i lysken. Ekstremt ømme, varme og følsomme brystvorter og brystene popper ut av bh'en i dag. Kjenner et slags press nedentil, akkurat som at det er noe inni der, med ilinger på begge sider, en slags varme/svie. Litt uggen, men tror det bare er litt pga usikkerheten. I dag fikk jeg også MENGDER med hvit utflod. Uten lukt og bare helt lett syrlig smak. Jeg dro for å kjøpe tester da jeg satt på jobb for hodet fikk ikke fred. Testet kl. 18.00, den var negativ. Har konstant følelse av at NÅ kommer mensen. Anonymkode: 38f87...6f4 Spennende at du føler at det skjer noe med kroppen din! Spent på om du er gravid. Men syrlig smak? Har du smakt på utfloden?🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #7 Del Skrevet 6. januar 2024 prøverpå2 skrev (1 time siden): Spennende at du føler at det skjer noe med kroppen din! Spent på om du er gravid. Men syrlig smak? Har du smakt på utfloden?🙊 Selvfølgelig 😅😅😅 Det gjør jeg rett som det er 🤷🏼♀️ Min kjære elsker oralsex, så jeg smaker før han for å sjekke at jeg føler meg fresh nok, så suger jo jeg han etter han har vært inni meg. Viktig å kjenne seg selv såppass 😅 Tok forresten en test i morgenurin. Den var negativ. Er vel ca 6 dpo. Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 6. januar 2024 #8 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvfølgelig 😅😅😅 Det gjør jeg rett som det er 🤷🏼♀️ Min kjære elsker oralsex, så jeg smaker før han for å sjekke at jeg føler meg fresh nok, så suger jo jeg han etter han har vært inni meg. Viktig å kjenne seg selv såppass 😅 Tok forresten en test i morgenurin. Den var negativ. Er vel ca 6 dpo. Anonymkode: 38f87...6f4 Okei. Forstår vi er veldig forskjellige der da 😅 6 dpo er vell alt for tidlig for å få positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #9 Del Skrevet 6. januar 2024 3dpo og har vonde brystvorter, litt murringer, ellers ikke så mye annet😊 Anonymkode: acada...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #10 Del Skrevet 6. januar 2024 prøverpå2 skrev (4 timer siden): Okei. Forstår vi er veldig forskjellige der da 😅 6 dpo er vell alt for tidlig for å få positiv test. Ja, tidlig, men klarte ikke dy meg 😅 Anonymkode: 38f87...6f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #11 Del Skrevet 6. januar 2024 Helt siden dag 7 DPO har jeg hatt murringer, såre pupper, forstoppelse, kramper, stikkinger i venstre side. Altså, det har føltes som om mensen kommer HVER DAG i en uke nå. Livmoren min kjennes ut som en gigantisk støl og ihjelslått muskel. Svidde av ihvertfall 10 tidlig-tester mellom dag 9 og 11 og alle (forutenom én mikroskopisk skyggestrek) var negative. Så gav opp å teste og håper Tante Rød kommer som avtalt i morgen, på dag 14 DPO. Men søren altså, å se de negative testene, måned etter måned... føler meg som en mental pasient de dagene jeg tester. Anonymkode: ba09d...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2024 #12 Del Skrevet 6. januar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Helt siden dag 7 DPO har jeg hatt murringer, såre pupper, forstoppelse, kramper, stikkinger i venstre side. Altså, det har føltes som om mensen kommer HVER DAG i en uke nå. Livmoren min kjennes ut som en gigantisk støl og ihjelslått muskel. Svidde av ihvertfall 10 tidlig-tester mellom dag 9 og 11 og alle (forutenom én mikroskopisk skyggestrek) var negative. Så gav opp å teste og håper Tante Rød kommer som avtalt i morgen, på dag 14 DPO. Men søren altså, å se de negative testene, måned etter måned... føler meg som en mental pasient de dagene jeg tester. Anonymkode: ba09d...1f6 Huff, føler med deg 💔 Vet du tanta kommer da? Anonymkode: 38f87...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #13 Del Skrevet 7. januar 2024 7-8 dpo her..blenda test idag også 😂 mister håpet for hvert minutt som går. Men har nå hatt menssmerter i 3 døgn..og puppene har begynt å stikke/svi.. pleier aldri merke noe der utenom el.. får smøre oss med tålmodighet noen dager til ja.. 🤣 Anonymkode: c68f4...bd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 7. januar 2024 #14 Del Skrevet 7. januar 2024 Jeg er nå 10 dpo og har altså testet så mye allerede. Ingen positive enda og er så spent! Vil bare ha svar NÅ om jeg er gravid eller ikke 🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2024 #15 Del Skrevet 7. januar 2024 prøverpå2 skrev (14 minutter siden): Jeg er nå 10 dpo og har altså testet så mye allerede. Ingen positive enda og er så spent! Vil bare ha svar NÅ om jeg er gravid eller ikke 🙊 Har du noen symptom idag da? Jeg prøver å ikke kjenne etter, men det er umulig 🤣 Anonymkode: c68f4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpå2 Skrevet 7. januar 2024 #16 Del Skrevet 7. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du noen symptom idag da? Jeg prøver å ikke kjenne etter, men det er umulig 🤣 Anonymkode: c68f4...bd3 Trur nok det er litt tidlig for symptomer for min del, og tørr ikke kjenne etter. Har kjent etter en del prøveperioder og bare blitt enda mer skuffet når de ikke stemte 🙊 Men har også "mensen"-murringer i dag da, men vet såklart ikke om det er et tegn. Bruker ikke ha vondt før mensen. Har du prøvd lenge da?😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #17 Del Skrevet 8. januar 2024 Estimert eggløsning var 3 januar, men tror den kanskje var 2 januar. Siste samleie var den 2 januar. 6 januar begynte det å gjøre vondt i bekkenet og korsryggen, hodepine, sliten og kvalme. Samme med den 7. Det er press og stikninger i magen i tillegg. Tror det bare er kroppen som tuller med meg, men kvalmen er ikke noe særlig. Var kvalm tidlig i svangerskap nr 2 også. Håper jo at det er en liten en, men statistikken er ikke helt på min side (40 år). Holder meg anonym enn så lenge, men denne ventetiden er kjedelig. Lykke til damer! Anonymkode: e4a38...fd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #18 Del Skrevet 8. januar 2024 Jeg er 12 DPO i dag og har absolutt null tro på at den sitter denne gangen heller. Har ingen symptomer, har bare drømt mye de sist dagene (det opplevde jeg sist jeg var gravid), men jeg har det bare ikke på følelsen denne gangen og det gjør meg sur🙈 Skulle egentlig vært 6 mnd på vei nå, men måtte gjennom en senabort i oktober pga alvorlig feil på fosteret😔 Anonymkode: 75122...396 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #19 Del Skrevet 9. januar 2024 prøverpå2 skrev (På 7.1.2024 den 22.53): Trur nok det er litt tidlig for symptomer for min del, og tørr ikke kjenne etter. Har kjent etter en del prøveperioder og bare blitt enda mer skuffet når de ikke stemte 🙊 Men har også "mensen"-murringer i dag da, men vet såklart ikke om det er et tegn. Bruker ikke ha vondt før mensen. Har du prøvd lenge da?😊 Testet noe mer? 😄 Er vel 9-10 dpo her nå, og føler jeg kan SKIMTE en synålstrek..men har jo sett meg blind nå 😆 Igår fortsatt mensmurringer gjennom hele dagen, stikk/svi i puppene (noe jeg aldri har mellom el og mens). Og frysninger som kommer og går .....helt rar følelse, husker jeg hadde det samme i tidligere graviditet. Så nå er der et lite håp likevel her 🤭 Anonymkode: c68f4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2024 #20 Del Skrevet 9. januar 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Estimert eggløsning var 3 januar, men tror den kanskje var 2 januar. Siste samleie var den 2 januar. 6 januar begynte det å gjøre vondt i bekkenet og korsryggen, hodepine, sliten og kvalme. Samme med den 7. Det er press og stikninger i magen i tillegg. Tror det bare er kroppen som tuller med meg, men kvalmen er ikke noe særlig. Var kvalm tidlig i svangerskap nr 2 også. Håper jo at det er en liten en, men statistikken er ikke helt på min side (40 år). Holder meg anonym enn så lenge, men denne ventetiden er kjedelig. Lykke til damer! Anonymkode: e4a38...fd6 Lykke til selv 😊🤗 Anonymkode: c68f4...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå