Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her ble alle lys inne slukket i dag, noe er pakket ned og resten antar jeg at jeg klarer å rydde bort i morgen. Liker å ha til 20. dag da jeg vokste opp med det og jeg nå reiser bort til jul. Har mye julepynt jeg er glad i, og da er det godt å ha glede av den litt. På mandag skal jeg kjøpe primula, de minner meg om min bestemor og om at våren er i anmarsj 🥰

Anonymkode: e0dfd...08d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Kalsberg92
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 17.36):

Har du pakket ned jula allerede eller hvor lenge får den være i hus hos deg?

Anonymkode: d44b0...a74

Ferdig med jula 2 juledag, pakker den ned da, start jula 1 november hos meg

Skrevet

Ja, den ble slutt forrige helg. Pleier å ha jul til 20., men skulle egentlig bort denne helga og frem til tirsdag. Ville ikke komme hjem til full jul med adventsstjerne i vinduet. 

Anonymkode: 2225d...c5b

Skrevet
Kalsberg92 skrev (4 minutter siden):

Da har jo jula knapt begynt!

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg rydda vekk jula i dag. Jula her i huset varer til 13. eller 20. dag jul. 

• Liker 2
Gjest Kalsberg92
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Da har jo jula knapt begynt!

Da føler vi oss ganske ferdig, vi koser oss og det er intenst, 2. juledag behandler vi kun som en hvilket som helst fri dag🙂 men som sakt jeg får julestemning allerede 1 november omtrent.. så starter og avslutter sikker før gjennomsnittet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2024 den 20.22):

Jeg tok bort de røde julegardinene og juleby/julepynt 1. Nyttårsdag. Vi snødde inne, og det ble veldig klaustrofobisk med all nipsen. Har igjen juletreet og stjerner i vinduene. De forsvinner nok imorra.

Anonymkode: 52c42...8fa

Hæ? Er jo nettopp i sånne tilfeller at julepynt er koselig? Snødd inne,  som tatt ut av en julefilm. Hvis du får hetta av din egen julepynt så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt gidder pynte. Men folk tar helt av med all shoppinga, spesielt med dissa julebyene

Anonymkode: eb096...a14

• Liker 5
Skrevet

Nei, pakker ned jul og lys 2-3 januar. Har igjen ting som jeg synes er mer vinterpynt enn julepynt, slik soM snømenn og rådyr osv. Liker ikke jula langt ut i januar. 
Pynter til advent 1 advent, jul 15 desember ca.

Anonymkode: 44647...b5a

• Nyttig 1
Skrevet
Kalsberg92 skrev (12 timer siden):

Da føler vi oss ganske ferdig, vi koser oss og det er intenst, 2. juledag behandler vi kun som en hvilket som helst fri dag🙂 men som sakt jeg får julestemning allerede 1 november omtrent.. så starter og avslutter sikker før gjennomsnittet. 

Selv om man får julestemning tidlig trenger man ikke begynne tidlig og pisse på tradisjoner. Jeg får hint av julestemning i august, er ikke ferdig meg jula i september for det.

Skrives sagt, foresten. 

Anonymkode: c3183...025

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, her er det jul ei uke til :) Folk sier de rydde bort jula fordi de skal ha besøk, for meg er det omvendt ; jeg vil bevare den gode stemninga til jeg har hatt besøk. 

Anonymkode: 2531a...f29

Gjest Kalsberg92
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Selv om man får julestemning tidlig trenger man ikke begynne tidlig og pisse på tradisjoner. Jeg får hint av julestemning i august, er ikke ferdig meg jula i september for det.

Skrives sagt, foresten. 

Du sier ingen ting jeg er uenig i , tror likevel det samme vi utspille seg hos meg nest år😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skrives sagt, foresten. 

Skrives forresten, forresten. 

Anonymkode: e0123...281

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja det er den. Jeg pynter 23. men er likevel litt lei den 1. januar.  Nå er det ikke alle som er så utpreget glad i julen i utgangspunktet, en av de er meg. Så 1. januar puster jeg egentlig litt lettet ut, jeg overlevde, men nå er det over (heldigvis). 1. januar er det ny start. Mye lys og mye fin pynt men ingen julepynt, deilig 😊 Klar for vår og sommer jeg nå🌷

Endret av skreppamedleppa
  • Hjerte 1
Skrevet

Har tatt bort tre, nisser og det meste av julepynten. Har igjen røde lys på bordet, røde sofaputer, gardiner og julebyen. 

Anonymkode: 50cd0...1c7

Skrevet

Jeg starter med å fjerne alle nissene rett etter nyttår var over. Så forsvant adventstjernen og juletreet for 1 uke siden, da var jeg lei. Nå gleder jeg meg til påske. 🐥🐥🐇👏🏻

Skrevet

Kommer hjem fra ferie om 12 dager, og kaster ut jula da. Men vinterlys ute og inne får være på frem til mars begynner.

Anonymkode: 63c86...1c7

Skrevet
Kalsberg92 skrev (18 timer siden):

Hvordan I alle dager kan du være ferdig med jula, midt i romjula??? Seriøst, det er sånne som deg og likesinnede som ødelegger alt... 

Samme med dere som tar ned 30. Desember... Klarer dere ikke vente en dag til?! Så rare dere er!! 

Så glad for at jeg liker jula og koser meg med den, og følger tradisjonen. Min jul kom opp 1 des og ble tatt ned 13 dag. 

Jada, alle gjør som de vil, men du som tar bed pynten 2 juledag kunne bare drite i å ha opp pynt... Skjønner ikke at du gidder en gang! 

Anonymkode: cf98e...d67

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan I alle dager kan du være ferdig med jula, midt i romjula??? Seriøst, det er sånne som deg og likesinnede som ødelegger alt... 

Samme med dere som tar ned 30. Desember... Klarer dere ikke vente en dag til?! Så rare dere er!! 

Så glad for at jeg liker jula og koser meg med den, og følger tradisjonen. Min jul kom opp 1 des og ble tatt ned 13 dag. 

Jada, alle gjør som de vil, men du som tar bed pynten 2 juledag kunne bare drite i å ha opp pynt... Skjønner ikke at du gidder en gang! 

Bry deg mindre om hva alle andre gjør du, tror hovedproblemet ditt ligger der.

Anonymkode: 093c8...7fd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Kalsberg92
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Følger ikke noe tradisjon nei, jeg er den som skaper tradisjoner, ser flere i familien henger seg på, har aldri fulgt flokken. Plukker og velger litt som det passer meg. 

Skrevet
skreppamedleppa skrev (55 minutter siden):

Ja det er den. Jeg pynter 23. men er likevel litt lei den 1. januar.  Nå er det ikke alle som er så utpreget glad i julen i utgangspunktet, en av de er meg. Så 1. januar puster jeg egentlig litt lettet ut, jeg overlevde, men nå er det over (heldigvis). 1. januar er det ny start. Mye lys og mye fin pynt men ingen julepynt, deilig 😊 Klar for vår og sommer jeg nå🌷

Klar for vår og sommer har jeg vært siden oktober, men den kommer ikke noe fortere av at jeg tar bort julepynten, dessverre 😄

Vi fjerner det siste denne helga, 20. dagen. 

Anonymkode: 055d6...e20

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...