Gjest Mr Bergen Skrevet 5. januar 2024 #1 Del Skrevet 5. januar 2024 Jeg er en 45 år gammel introvert mann som har flyttet litt på meg og erfart at å skape nye nære vennskap i voksen alder er utfordrende. Kanskje jeg kan lykkes her? Er glad i reflekterte samtaler sammen med mat eller litt godt i glasset. Turer til Syden eller rolige gåturer er også fint, det viktigste er å være sosial og ha det kjekt Fleksibel jobbsituasjon gjør at jeg har ledig tid både på dag og kveld Håper høre fra deg 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 20. januar 2024 #2 Del Skrevet 20. januar 2024 Håper du finner den rette en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
300DPI Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Hei! Vi er to skeive venninner som har blitt boende i Bergen etter studiene. Vi er 31 begge to og har veldig lyst til å bli kjent med nye mennesker😊💃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr Bergen Skrevet 29. februar 2024 #4 Del Skrevet 29. februar 2024 300DPI skrev (På 16.2.2024 den 23.13): Hei! Vi er to skeive venninner som har blitt boende i Bergen etter studiene. Vi er 31 begge to og har veldig lyst til å bli kjent med nye mennesker😊💃 Så kjekt ☺️ Jeg fikk varsel på mail, men den havnet i søppelposten som sjelden sjekkes 🙈 Lyst å møtes i sentrum, f eks på Fincken, fredag eller lørdag til en prat og en øl eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå