AnonymBruker Skrevet 5. januar #1 Del Skrevet 5. januar Jeg er ganske tynn med mine 52 kilo fordelt på 163 cm. Detver 10 år siden jeg fikk siste barnet, og har etter dette slitt med løs hud på magen. En liten periode la jeg på meg litt, og da forsvant denne løse huden. trivselsvekten min er der jeg er nå, men jeg plages og sjenerøs av denne løse huden på magen. Føler jeg er ut som en ballong som luften er gått ut av. Er det noen måte å fjerne dette (ikke kosmetisk)? Jeg trener en god del, men føler ikke det hat effekt, eller kanskje jeg gjør feil øvelser? Anonymkode: 779ab...3a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #2 Del Skrevet 5. januar Nei 😕 Anonymkode: d668d...8f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 5. januar #3 Del Skrevet 5. januar Huden vil ikke kunne trenes bort nei. Kun operasjon som fjerner den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #4 Del Skrevet 5. januar Hvis du har x cm med overheng på magen kan en få fjernet. Og dekt av det offentlige. Husker ikke hvor mye en måtte ha Anonymkode: a9f85...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 9. januar #5 Del Skrevet 9. januar Må evt fylle opp med muskler da, da vil huden bli mindre løs.. men sånn utenom det vil ikke trening gjøre noe fra eller til på hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar #6 Del Skrevet 9. januar Nei, du kan se den typen «født barn hud» på selv de mest veltrente, feks Funkygine. Alternativet er at du legger på deg og fyller ut huden igjen…. Anonymkode: 655a1...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå