AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #1 Skrevet 5. januar 2024 Er de like gode som Viking Toasty? Er til en på 2,5 år. Synes de ser litt mer klumpete ut, høyere såle? Men er de myke og gode? Anonymkode: a3aba...cda
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #2 Skrevet 5. januar 2024 Vi har Viking Play High GTX tror jeg de heter. Synes ikke de er klumpete og når jeg kjente på forskjellige modeller i butikken syntes jeg disse var noen av de som var minst stive av de som hadde goretex/sympatex (man får jo sånne helt myke men de var ikke vanntette og vi har mye slaps her på Østlandet). Barnet går og leker fint i dem synes jeg. Men synes ikke de var kjempevarme men det er første vintersko vi har forsøkt så vet ikke helt om det bare er barnet mitt eller skoene eller hva. Med ullsokker oppi holder hun seg varm da Har ikke prøvd Toasty. Anonymkode: cc9c0...0e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #3 Skrevet 5. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har Viking Play High GTX tror jeg de heter. Synes ikke de er klumpete og når jeg kjente på forskjellige modeller i butikken syntes jeg disse var noen av de som var minst stive av de som hadde goretex/sympatex (man får jo sånne helt myke men de var ikke vanntette og vi har mye slaps her på Østlandet). Barnet går og leker fint i dem synes jeg. Men synes ikke de var kjempevarme men det er første vintersko vi har forsøkt så vet ikke helt om det bare er barnet mitt eller skoene eller hva. Med ullsokker oppi holder hun seg varm da Har ikke prøvd Toasty. Anonymkode: cc9c0...0e4 Takk for svar, min blir også veldig kald på føttene, så da venter jeg å ser om noen som har prøvd begge kanskje svarer om Tosty er varmere😊 Anonymkode: a3aba...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå