Gå til innhold

SPILLET - nytt program på tv 2 , 23 februar. Dette blir spennende syns jeg.

GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Mildys skrev (5 timer siden):

Jeg krysser fingrene for Line ryker ut i morgen 🤞  Jeg liker ingenting i måten hun spiller på.  "Vidar, vi ble enige om å beskytte de unge" .  Danby er 31 år og en voksen mann 😅 Han gikk ut av spillet med stil. Som en mann. Hva trodde Line?, Danby dro hjem og knakk sammen?  Hun var med å stemme ut Herman og det var ingen "beskytte de unge". 

Jeg tenker det er urettferdig at Martha og Victoria har den plassen i "den mektige overetasjen". De har ikke spilt spillet men har seilt gjennom på å henge seg på andre. Urettferdig. Det er og urettferdig at overetasjen er de "mektige" og ingen av kjellerlaget fikk sjans. Det er bare Anette igjen og hun tror på vennskap og forsoning. Mulig hun opplevde stor skuffelse. Er hun en diva eller usikker på seg selv i spillets setting? 🤔 Danby fikk ut selveste "Juni Anker Hansen" eller fikk hun et knekk? "Jeg er hun gamle som røk ut først og jeg var ikke god nok for de andre, ingen ville ha meg der". 

Kjedelig om hun blir stemt ut og så Vidar. Jeg krysser fingrene for noe uventet

Dessverre.,.på det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Spillet" har tapt seg.  De siste to episodene har vært forutsigbare og kjedelige. 

Anette skjønner ikke bæret av hvordan hun skal spille strategisk,  og hun tar merkelige valg i konkurranser. 

Line beholder tilliten fra flere spillere. Ganske utrolig egentlig når man ser oppførselen hennes.  Hennes medspillere er altså så lettlurte.

Vidar kunne vært en god spiller, men han er uforutsigbar og sliter med følelsene det gode versus det onde.

Syns ikke det er så spennende lengre. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar er da ikke ond, bare veik.

Er bare en gang han ikke har gjort sim sjefen har sagt, og det var for å stemme ut slemme Danby som hadde stemt ut stakars Anette.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg skjønner ikke hva deltakerene tenker på i spillet! De bare sender Line i finalen uten å kjempe selv. Det er ganske tydelig nå at Line vinner, Martha på andreplass og Vidar på tredje. Syntes de siste episodene har vært dårlige. 
Og hva tenkte Anette egentlig når hun så og si bare sendte seg selv i den lilla ringen?? Hun kunne i det minste prøvd å redde seg selv. 

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ttt1999 skrev (22 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg skjønner ikke hva deltakerene tenker på i spillet! De bare sender Line i finalen uten å kjempe selv. Det er ganske tydelig nå at Line vinner, Martha på andreplass og Vidar på tredje. Syntes de siste episodene har vært dårlige. 
Og hva tenkte Anette egentlig når hun så og si bare sendte seg selv i den lilla ringen?? Hun kunne i det minste prøvd å redde seg selv. 

Jeg tror nesten at Anette ikke forstod spillet?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ttt1999 skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Mulig at finalen er slik at de deltagerne som røk ut, skal stemme på den de vil skal vinne, da kan alt skje 😁

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beetlegirl91 skrev (35 minutter siden):

Mulig at finalen er slik at de deltagerne som røk ut, skal stemme på den de vil skal vinne, da kan alt skje 😁

Det tenker jeg også. Men om de skal stemme på en av 3 eller en to 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Er det mulig å la seg styre så til de grader av Line? Nå hadde de sjansen, men den blåste de til himmels. 
Line gjør det hun skal for å redde eget skinn, men jeg synes personlig hun er en «rotte» i Spillet. 
Å Victoria, er det mulig? Du må jo bruke alle pengene om du føler løpet allerede er kjørt. Da går du all in.

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollebolle skrev (16 minutter siden):
  Skjul innhold

Er det mulig å la seg styre så til de grader av Line? Nå hadde de sjansen, men den blåste de til himmels. 
Line gjør det hun skal for å redde eget skinn, men jeg synes personlig hun er en «rotte» i Spillet. 
Å Victoria, er det mulig? Du må jo bruke alle pengene om du føler løpet allerede er kjørt. Da går du all in.

Spoiler

Jeg liker ikke Line som person (ut i fra det vi ser i Spillet og har hørt i NRK-saken), men hun spiller jo bra. Hun har skapt en allianse som har pløyd veien for henne og hjulpet henne nå hennes mål, og hun har jo faktisk hjulpet dem også, selv om det er først og fremst med en baktanke om å hjelpe seg selv. Rent spillmessig har Line gjort alt riktig. Problemet er jo bare at de andre mistet helt gangsynet i semifinalen og fortsatte å jobbe for Line istedet for seg selv. Det verste av alt var jo Anette! Jeg ble oppriktig sint over hvor fullstendig blåst hun er i spillet. Enn å velge å ta to skritt fremover på lilla og på toppen av det hele hjelpe Line frem mot 60.000! Hvordan i alle dager klarer et voksent menneske å komme frem til at din største konkurrent fra en annen allianse kommer til å hjelpe deg om du hjelper dem i semifinalen? Det er så dumt at jeg ikke klarer å fatte logikken.

Vidar feiget ut, Martha spiller dumt og Victoria var helt noldus på slutten. Når løpet er kjørt, så har hun jo ikke bruk for pengene uansett, så det lureste da er jo å gjøre en siste krampetrekning og svi av pengene på å få ut den beste spilleren. Om hun ikke hadde reddet seg selv, så hadde hun kanskje reddet Anette og fått ut Line.
Hun stilte spørsmålet hva Danby hadde gjort, og svaret er at han i hvertfall aldri i verden hadde spart på pengene i semifinalen. Han hadde gjort alt for å påvirke spillet best mulig.

Jeg har Line langt ned i vranghalsen da hun fremstår som en ganske ufyselig person, men etter å ha sett dagens episoder er det nesten så hun fortjener å vinne, siden hun er den eneste utenom Danby og Martine som har spilt spillet ordentlig. De andre spiller jo så inn i granskauen dumt og feigt at de fortjener å tape.

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Nå har vel Martha fortsatt noen penger igjen, slik at hun kan påvirke spillet neste gang, jeg synes ikke at Line burde vinne, pga at hun har en fryktelig arrogant væremåte. Dagens episode var bare tragisk. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Denne episoden var preget av så mange merkelig og dumme valg at jeg ble helt matt. 

Alle, inkluderte Anette (!) heier Line frem til nye 60 000 kroner med samlet innsats for Line i Arena-spillet. Komplett natta. 

Victoria antar at hun må hjem og velger derfor å IKKE bruke opp alle pengene sine, dvs den siste lille sjansen hun har

Tøffel-Vidar er fortsatt helt utslitt etter sine 5 minutter med «ondskap» og orker ikke tanken på annet enn å servere Line finalen på sølvfat

Marta går i mot eget ønske om å beholde Viktoria, stemmer henne ut , og beskytter heller sin største konkurrent Line, DAGEN før finalen. 

Ulidelig lite spennende å se på dette «spillet» hvor utfallet har vært gitt de siste 2 episodene. 

• Liker 31
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som synes Line er så ufyselig. Hva konkret er det dere mener med det? Hvorfor? Syns hun spiller bra og er lojal og åpen/ skvær. Verre med mange av de andre som har gått bak ryggen og spilt offer i x antall episoder. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sgirl said:

Dere som synes Line er så ufyselig. Hva konkret er det dere mener med det? Hvorfor? Syns hun spiller bra og er lojal og åpen/ skvær. Verre med mange av de andre som har gått bak ryggen og spilt offer i x antall episoder. 

Hun spiller spillet for alt det er verdt og hun gjør det bra, absolutt. Men, jeg synes ikke at hun spiller åpent/skvær. . Utad skal hun "beskytte" de unge, men tro meg, hun dolker om det tjener henne selv. Synes nesten det er litt skummelt hvor mye makt hun har der inne. Men, de andre kan skylde seg selv, for de hopper når Line gir ordre.

Heier på Martha nå, og det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre. Synes i utgangspunket hun blir too much, men når alternativene er Line og Vidar, blir valget enkelt. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette programmet er jo helt idiotisk. Er folk redde for Line fordi hun driver psykisk vold og utestenging om de ikke gjør som hun sier eller? Det er min eneste logiske forklaring

Det er jo ingen konkurranse, Line har jo vunnet. Driter i om det blir Martha eller Vidar forsåvidt, de er begge to så feige og dumme at om de skulle vunnet så er det vel fordi Line gjør en feil

Jeg savner noen som faktisk spiller spillet, for dette blir jo som å la et barn vinne Ludo. Faen så kjedelig. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men programmet ble dritkjedelig etter at Danby røk ut

Neste gang til spillet produksjonen: få med noen med konkurranseinnstinkt av respekt for seernes tid

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sgirl skrev (1 time siden):

Jeg synes Line virker ufyselig blant annet fordi hun er hyggelig mot folk så lenge de gjør som hun vil, men sender stygge blikk og sender stikk så snart noen går litt i mot henne, sånn som til Vidar og Steffen etter at Vidar hadde stemt ut Danby. Jeg reagerte også på måten hun snakket til Victoria på før utstemmingen. Ført sitter hun og sier at hun ønsker å sende henne ut før Martha, og når da Victoria blir tydelig lei seg, så gliser Line og sier "vil du ha en klem?". Jeg synes faktisk ikke det er hyggelig å tilby noen en klem etter å ha fortalt dem at du tenker å hive dem ut.
Line har hatt en veldig ubehagelig vibe hele veien, og når man da også vet forhistorien hennes med trøbbel på arbeidsplassen i NRK, så fremstår hun som ganske ufyselig.

Jeg synes Line spiller bra, og har ingenting å si på at hun har løyet og holdt ting skjult av og til. Hele poenget med å delta er jo å spille, og da må man lyve og holde ting skjult av og til. Jeg irriterer meg mye mer over de andre som har vært naive, ikke forstått spillet eller rett og slett bare vimset bort gode muligheter. Det er også irriterende å se at de hjelper Line fremover i semifinalen i stedet for å hjelpe seg selv. I semifinalen bør man kvitte seg med lojalitet og allianser og spille seg selv fremover. Noe av det viktigste er jo å kvitte seg med sterke konkurrenter.
Line har gjort alt riktig spillmessig, men fremstår som en lite trivelig person å ha med å gjøre.

Synes forøvrig ikke noen har gått bak ryggen på hverandre uten grunn eller spilt veldig offer. Eneste unntak må være Anette som dro surmulinga litt i overkant langt fordi Danby stemte henne ut.

• Liker 27
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Man blir så irritert av å se på dette. Jeg skjønner ikke Vidar sin argumentasjon i det hele tatt. Han måtte ha et immunitetskort for å gå videre, hvordan kan han mene at de som ville ha stemt han ut fortjener å gå til finalen? Er man med på et spill så gjør man det man kan for å vinne. Og Hun Victoria tror jeg aldri noen på noe tidspunkt har undervurdert. Hva skal hun med disse pengene når hun vet at hun ryker ut. Skal hun ramme de inn å ha på veggen?  Og hvorfor trodde Anette at Line skulle hjelpe henne? 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Line er ufyselig, men de andre spiller jo så vanvittig dårlig og dumt at Line må sies å fortjene finaleplassen. Dessverre. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (14 minutter siden):
  Skjul innhold

Line er ufyselig, men de andre spiller jo så vanvittig dårlig og dumt at Line må sies å fortjene finaleplassen. Dessverre. 

Det gjør vondt, men jeg må faktisk si meg litt enig... Håper likevel noen andre går av med seieren :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
loffen skrev (På 19.3.2024 den 22.03):

Ser nå Harald Eia i 'Skinnet bedrar', og han er akkurat den samme mansplainende og diskriminerende bessewisseren der også. Orker ikke den fyren! 

Elsker Harald Eia sin humor, brille ble dårlig uten han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Svært skuffende av både Viktoria og Vidar. Hvorfor bruker ikke Viktoria pengene hun har på å sikre seg en finale. 2 ekstra stemmer på Line hadde i allefall gitt henne en sjanse til å overleve. Men når Vidar også er like veik, så var det jo ikke noe håp. At ikke Viktoria og Vidar mobiliserte sammen mot Line skjønner jeg ikke.

Nå håper jeg bare finalen ikke gir fordeler til allianser og penger, men at de tidligere deltakerne skal stemme på sin favoritt.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...